Przejechalem sie po uliczkach, zatankowalem go do pelna i jak nabral temp. rozpoczalem pomiary. Spalanie 10.2 / 100l podawane przez komputer. Troche duzo No ale dobra.
Znów więcej niż bez przepływki...
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
SPAMU¦
Wysłany: Czw Gru 13, 2007 14:48 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Okej. Powiem tak, że po przejechaniu kilkudziesieciu kilometrow w cyklu miejskim spalanie siegnelo 7,9 - 8,2 l / 100 km To mnie satysfakcjonuje. 11,8 na 1630 kg i 18" kapcie przy 131 KM nie jest zle.
Wspolnika mazda 6 kombi, lzejsza o sto pare kilo i na kolach 16" i silniku 136 KM leci 9,7 s do 100 km/h.
W trasie jednak ZT fajnie sie jedzie. Ma bardzo wygodne fotele.
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Sprawdzę jeszcze foldery MG w domu, bo mnie się wierzyć nie chce.
Dziwne...
W folderze MG-ZT dot. modeli po lifcie jest podane przyspieszenie 10,3s (sedan, skrzynia manualna), masa 1535-1620kg. Silnik oczywiście 131KM/300Nm
W folderze ROVER75 z końcówki 2002 roku jest podane przyspieszenie CDTi równe 11 sekund, masa 1510-1635kg
[ Dodano: Czw Gru 13, 2007 21:56 ]
Cytat:
Popatrzyłem w dane techniczne i jestem w szoku... Rzeczywiście 11,8s
Oj. Popatrzyłem na wersję z automatyczna skrzynią.
Z manualem ma być 11,0s.
_________________ Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum
Bo diesel-ka nie kupuje sie na wyścigi..., a konstrukcyjnie silnik ma już kilka latek.
MaReK napisał/a:
W trasie jednak ZT fajnie sie jedzie. Ma bardzo wygodne fotele.
Jeśli są takie same jak w R75 to w pełni się z tobą zgadzam. Najwygodniejsze fotele, w jakich miałem przyjemność podróżować (a w kwestii wygody foteli to ja wybredny jestem ). Fakt - nie trzymają najlepiej na zakrętach, regulacja nie jest najłatwiejsza, ale daleka trasa to ... raj dla d... .
Moim zdaniem fotele to ... największa zaleta R75.
Pozdrawiam!
_________________ Znalazłeś rozwiązanie problemu - opisz w ostatnim poście.
Okej. Powiem tak, że po przejechaniu kilkudziesieciu kilometrow w cyklu miejskim spalanie siegnelo 7,9 - 8,2 l / 100 km To mnie satysfakcjonuje. 11,8 na 1630 kg i 18" kapcie przy 131 KM nie jest zle.
mi spalanie na poczatku wychodzilo 8,3- 8,5 i juz mi nei pasowalo, ale mowie moze ja jezdze po miescie sporo , krotkie tarsy moze tak ma byc , ale po tym ajk przeplywka padla kompletni ei zaczalem gzrebac w temacie to teraz mam ok 7 tez w cyklu miejskim i spokojnej jezdzie. chcociaz teraz ten bak tak na 100 % powie co i jak . ale zwroc uwage na roznice w masach zr a zt , wiec nie wiem czy te 7 to jeszcze nie jest sporo ?
nie spr swojego do 100km/h . czy ma ktos g-techa, zeby zrobic takie pomiary ?
MaReK napisał/a:
Ma bardzo wygodne fotele.
takie polkubly b mi leza, mimo ze ja chudzina jestem to nie latam w fotelu i mam najlepsza wersje mozliwa - polskory w kolorze nadwozia
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
MaReK napisał/a:
W trasie jednak ZT fajnie sie jedzie. Ma bardzo wygodne fotele.
Jeśli są takie same jak w R75 to w pełni się z tobą zgadzam. Najwygodniejsze fotele, w jakich miałem przyjemność podróżować (a w kwestii wygody foteli to ja wybredny jestem ). Fakt - nie trzymają najlepiej na zakrętach, regulacja nie jest najłatwiejsza, ale daleka trasa to ... raj dla d... .
W ZT są inne takie sportowe i podejrzewam, że dobrze trzymają na zakretach
Marian przymierzysz się to zmienisz zdanie na temat swoich
Jeśli są takie same jak w R75 to w pełni się z tobą zgadzam. Najwygodniejsze fotele, w jakich miałem przyjemność podróżować (a w kwestii wygody foteli to ja wybredny jestem ).
Chyba w MG ZT są inne, bo trzymają fajnie, ale obaj nie wiecie co to wygodne fotele - nie jechaliście R800!
Wiem co mówię - przejechałem u MaRKa z przodu 800 km jednego dnia, a R800 zrobiłem jakieś 60 kkm.
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
Przy okazji spotkania z kolega MR, dowiedzialem sie od niego, ze czesto byly "wyszywane" , "dziurkowane" numery na przeplywomierzach, ktore byly regenerowane przez bosha i stad moze byc nierowne zaklejenie ktore wskazywalem na zdjeicach. Numer rowniez jest wyszyty na obudowie przeplywomierza, w miejsce rowno tloczonego. Takei informacje dostal od kogos z bosha. nie wiem jak to jest ale na moim dzialajacym obecnie jest ladnie rowno zaklejony , numerow nie spr . jutro w wolnej chwili zerkne .
Teraz wrazenia z jazdy. Wracam dzis z roboty i myslez ze autko sie zagrzalo dobrze, bo stuknalem juz ponad 20 km, z czego czesc miasto + czesc wylot z wawy. Niedaleko mojej wsi jest ladna prosta, wiec wychodze na prosta, wyskakuje na lewy, mijam 2 autka,zapinam 3bieg i cisne, przepinam na 4 i ciagne dalej. Dochodze lekko do 4,2 k rpm i pewnie moglbym ciagnac dalej, ale jakos tak nie chce go katowac , wiec przepinam na 5 bieg przy ok 150 km/h na piatce. Zr chce dalej jechac. Dochodze do lekko ponad 170 i musze hamowac, bo mam autko + zblizajacy sie zakret. W porowniau z tym co bylo to na autostradzie od 150-160 juz auto nie chcialo jechac,a od 3 k rpm mial mula, to teraz wkrecanie sie na obroty to bajka Idzie ladnie i rowno . Pozostaje mi sprawdzic parametry na kompie i bede mogl spokojnie polecic osobe, od ktorej kupilem swoj przeplywomierz. Wlasciwie moge polecic juz teraz bo po prostu czuc ze auto odetchnelo jednym slowem chce mu sie jechac i o dziwo wskazowka nie spada tak szybko jak wczesniej : BANAN NA TWARZY:
Kolega MR ma mianowicie taki problem, ze auto zamulone jest bez wzgledu na przelywke. Moze ktos cos podpowie, co moze mu dolegac, bo ma wlozonego kompa od zr-a 04 czyli taki jak moj. Probowal juz z roznymi przeplywkami, czy komp moze pamietac bledy? Czy moze nie pokazywac go checkiem na desce nawet przy ewidentnie padnietym przeplywomierzu ?
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
podbijam watek w sprawie pytan o auto kolegi MR >? mnie to rowniez interesuje ktos cos wiecej wie i ma jakie spomysly i propozycje co i jak sprawdzic ?
[ Dodano: Nie Gru 16, 2007 23:41 ]
koniec mojej walki z przeplywomierzem, zadowolenie z jazdy i reakcji auta na przeplywomierz odzwierciedlily parametry z komputera. jest sprawna i wszystko hula
tym samym dodam osobe od ktorej zkupilem swoja do osob polecanych z alegro, bo pewnie nie ja jeden sie zmagalem z tym problemem.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
przeczytałem cały temat i podepnę się do niego. Miałem problem z przepływomierzem, wymieniłem go na zamiennik z allegro i auto więcej mi pali. Nie wiem jak to jest z przyspieszeniem z jego mułowatością ale mam wrażenie że auto trochę muli.
Chiałem się zapytać, czy mam kupić oryginalny przepływomierz dajmy z takiego samego auta - rovera 75, czy też oryginalny zamiennik wyprodukowany przez firmę Bosh. Proszę o poradę
A jest cos takiego jak zamiennik wyprodukowany przez firme Bosh?
Ja kupilem od Tomateam przeplywke Bosh i podobnie jak kolega maniaq testy wypadly pomyslnie, jestem zadowolony ze spalania i dynamiki auta
Pozdrawiam,
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Napisales dokladnie tak samo.
Ale jesli piszesz o zamienniku przeplywomierza made in china, germany, tawian itp. ktory ma odpowiadac oryginalowi wyprodukowanemu przez firme Bosh, to odradzam. Rowniez kupilem z mozliwoscia zwrotu zamiennik i niestety nie dawal pozadanego efektu.
Kupilem od kolegi Tomi - wlasciciel TomaTeam (http://www.tomateam.pl) - oryginal i jest jak byc powinno. Takze, jak mowi kolega Mariusz418 - zamiennikom do 75/ZT mowimy stanowcze NIE!
Pozdrawiam,
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum