Wysłany: Pią Kwi 11, 2014 16:38 [L-series] Alternatywa dla VNT
Witam,
A wiec tak myślałem nad alternatywa dla VNT i jest kilka fajnych opcji od strony Wastegate
Podstawa będzie tak samo żeby sobie zrobić sobie najpierw hybrydy wtryski od IDT
Kandydatów jakich znalazłem z fajne pieniądze to:
od Saaba GT1752, jest od benzyny wiec trzeba by tez podłączyć chłodzenie woda:
od Iveco 2.8 GT1752, można je nawet nowe kupić za 1.200zl
od Land Rovera TD5 Gt2052
Sa tez jakieś z rodziny GT2056 z transporterów Renault lub Opla na Wastegate
Jest tez opcja jeszcze z Land Rovera TD4 ale niestety trochę lagowaty jest w porównaniu do GT1752 z Saaba
Osobiście mnie nachodzi na takiego GT1752 z Iveco dla R25 na probe
Montaż tych Turb może ie obejść bez przerabiana spływu oleju do miski
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
SPAMU¦
Wysłany: Pią Kwi 11, 2014 16:38 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
greg-si, Wiem ze tak działa, żałuje tylko, ze jedyni co się tego podjęli już jakoś nie wiele wnoszą w temat
Firqu sprzedaj swoja maszynę wiec rozumiem, choć było tam jeszcze wiele ciekawostek to rozgryzienia
Kolega naki17 nie wiem czy jemu to wybuchło czy coś Cisza
Ja coś tam jeszcze kolo tematu VNT kręcę i staram się opisywacz i robić relacje jak się tylko coś nowego dowiem Mam jeszcze teraz 25 i myślę do niej pakować alternatywę dla VNT po prostu z ciekawości
Kolega Raptile no utknął przez wypadek by coś było ciekawego lub może będzie jeszcze w przyszłości jak zabierze się za 220 SDI
Myślę ze najprędzej kolega Tuners coś fajnego wykreuje jeszcze z nie VNT tylko Wastegate wiec jestem ciekaw na prawdę.
A tak to jakoś nie widzę ze coś ruszało A szkoda bo wielu zamiast się decydować na inne Turbo jak swoje już szwankuje to pakują się dalej w serie a koszty wychodzą takie same i na dodatek ma się potem tylko banana na twarzy.
Ja wiem jedno ze nigdy więcej nic seryjnego bo to tylko ustawione jest na emisje i nic więcej, zero frajdy z jazdy
Dodam jeszcze ze wiele osób tez np nie wiem ze można za nie wielka kasę jak się swoje sprawne Turbo oddaje np do zakładów co regenerują Turba dostać za mala kwotę inne Turbo jakie się tylko chce
Ja się zawsze staram te projekty trzymać low budżet ale bez utraty jakości I jak widać się to da w Polsce ogarnąć.
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Remi u mnie coś większego będzie siadać pod koniec roku dopiero do zlotu chce zapiać pełen zawias skrzynie hample itd jutro składam reszte zawieszenia i hamulce wyjazd na myjnie i do garażu ściągać skrzynie
Niestety trochę sie wszystko przesuneło bo klatki nie dam rady już do zlotu wsadzić a po zlocie audi dupowóz trzeba porobić bo już się ledwie toczy
Plany na duże turbo wchodzi sporo czasu i niestety pieniędzy
Turbina
Wtryski będą jeszcze przed zlotem
Większa chłodnica
Dodatkowa chłodnica oleju
Dodatkowa elektryczna pompa wody
Większe wentylatory
Inny termostat
Przeróbka fmic na nierdzewkę 57mm
Komplet zegarów z przebudowaną deską i osadzonym tabletem
I sporo innych gratów które wpadną po drodze
Ten plus że mam czas zeby samochód stał tak jak teraz od zlotu jesiennego nie zrobił nawet kilometra ale mało czasu na dłubanie a jak najwięcej chcę ogarnąć sam jednye co ktoś musi zrobić na koniec to
Ogarnięty na max możliwości program
Żywotność ma małe znaczenie przy przebiegach kilku tyś km rocznie
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
tuners, Ja i tak czekam na ta mega Turbinę jak to będzie się zachowywać w stylu jazdy miejskiej
Kto w ogolę w KRK by ogarniał Chip Tuning bo ja już pomału na Podkarpaciu tracę możliwość zrobienia tego. Same cwaniaki i jak nie ma gotowców to nie chętnie się ktoś podejmuje albo duże oczy jak chodzi o Rovera
V-tech z KRK mi jeszcze nie odpisał niestety, tak to była kiedyś fabryka mocy ale już nie robią nic w RZ tylko Lublin
Myślę jeszcze nad Kingsoftem w Nowym Saczu
Mina święta może dostane odpowiedzi więcej
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
W Krakowie są 2 firmy zajmujące się konkretnym mapowaniem customowych pojazdów
Godula motorsport
Oraz TTC
Niestety koszta są spore około 1500-2000zl dlatego to już na sam koniec
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Może i chore ale w ttc. Sama hamownia obciążeniowa MAHA 600 zł wjazd
Kwestia właśnie kto kroi z gotowca a kto siedzi kilka dni w aucie dopracowując szczegóły i robiąc pragram całkowicie indywidualny
Możliwości np TTC właściciela samochód opel calibra ... 2.0 Tdi ponad 250km
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum