Forum Klubu ROVERki.pl :: [polonez 1,4-16V] problem z odpaleniem
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[polonez 1,4-16V] problem z odpaleniem
Autor Wiadomość
polofix 



Pomógł: 26 razy
Dołączył: 20 Gru 2009
Posty: 661
Skąd: TUREK/DOBRA

Rover 400

Wysłany: Sro Lis 13, 2013 17:26   

szyja napisał/a:
wczoraj troszeczkę pojezdziłem ale nie za dużo poldas jest żwawszy co daje frajdę z jazdy a co do wałków to się pewnie okaże po dłuższej eksploatacji na razie w koło komina a w grudniu dłuższa trasa bo niemcy tak ok. 1500 km w dwie strony dzięki za pomoc

W moim różnica była kolosalna. Rwał już na niższych obrotach i naprawdę ładnie chodził. Osiągałem nim 9s do 100km/h z 1,4 10,5.
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Lis 13, 2013 17:26   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
szyja 



Dołączył: 04 Lis 2013
Posty: 15



Wysłany: Czw Lis 14, 2013 07:49   

no tak różnica będzie jeśli przełożysz cały silnik 1,6 do 1,4 a w moim przypadku przekładany był blok z tłokami ale jest różnica mój silnik 1,4 miał po prostu dość i to przy nie wielkim przebiegu bo tylko 170 tyś km z nominalnych 103KM zostało pewnie połowa
 
 
polofix 



Pomógł: 26 razy
Dołączył: 20 Gru 2009
Posty: 661
Skąd: TUREK/DOBRA

Rover 400

Wysłany: Czw Lis 14, 2013 17:45   

szyja napisał/a:
no tak różnica będzie jeśli przełożysz cały silnik 1,6 do 1,4 a w moim przypadku przekładany był blok z tłokami ale jest różnica mój silnik 1,4 miał po prostu dość i to przy nie wielkim przebiegu bo tylko 170 tyś km z nominalnych 103KM zostało pewnie połowa

Mój miał dość po 340tys km. W tym ze 30 osterej jazdy. Mocy mu nie ubyło zbyt wiele, ale olej brał litrami. Jak mu dawałem po zaworach to wychodziło ponad 2 litry na 30km!
Jak założysz wałki od 1,6 i wtryski większe to będziesz miał jak oryginał.
 
 
 
Dzony 



Dołączył: 03 Lut 2014
Posty: 2
Skąd: Ostrów Wielkopolski



Wysłany: Sro Lut 12, 2014 00:57   trzpień na wałku.

Przepraszam za odkop ale czy ktoś orientuje się czy ten trzpień od palca kopułki jest wyciągalny lub idzie go dostać? Kupiłem silnik z cewkami i potrzebuję przełożyć na kopułkę ale nie mogę tego ustrojstwa wyciągnąć.
 
 
flapjck1 



Pomógł: 108 razy
Dołączył: 09 Paź 2008
Posty: 1746
Skąd: Urzut/Nadarzyn



Wysłany: Sro Lut 12, 2014 01:14   

raczej niewyciagalne bez uszkodzenia, aczkolwiek może po nagrzaniu opalarka walka by się udało?

problem w tym ze trzpien nie jest wcisniety bezpośrednio w walek tylko jest zalany guma w tulejce cienkościennej i dopiero taki zestaw wsadzony jest do walka
_________________
'99 r400 16k16 sedan JFR na czesci ( anglik ) pytac na priv :)
 
 
polofix 



Pomógł: 26 razy
Dołączył: 20 Gru 2009
Posty: 661
Skąd: TUREK/DOBRA

Rover 400

Wysłany: Sro Lut 12, 2014 19:33   Re: trzpień na wałku.

Dzony napisał/a:
Przepraszam za odkop ale czy ktoś orientuje się czy ten trzpień od palca kopułki jest wyciągalny lub idzie go dostać? Kupiłem silnik z cewkami i potrzebuję przełożyć na kopułkę ale nie mogę tego ustrojstwa wyciągnąć.

Zdaje mi się że kolega Seen to robił, ale chyba źle potem nabił czy coś.
 
 
 
Senn 




Pomógł: 18 razy
Dołączył: 03 Kwi 2007
Posty: 663
Skąd: Warszawa - Falenica

Rover 800

Wysłany: Nie Lut 16, 2014 18:51   

Da się ten trzpień wyciągnąć, ale musisz zepsuć wałek bo trzeba go rozciąć. Potem nabijasz go w nowy wałek. Najlepiej trzpień zamrozić w zamrażarce, a wałek mocno podgrzać przed operacją nabicia. Trzeba to zrobić sprawnie i szybko, a zarazem bardzo dokładnie zachowując odpowiedni kąt.

[ Dodano: Nie Lut 16, 2014 18:51 ]
A tak BTW to przecież możesz przełożyć wałek ssący ze starego silnika.
_________________
Above all, it's a Rover
Rover 820Si 96' & FSO 1500C 83' & MG ZS180 05' & Renault Espace IV 09'
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [Polonez Caro] szarpanie w czasie jazdy problem z odpaleniem
Marcin125 Inne (np. Polonez 1.4, MG Maestro, Rover SD1 itp.) 2 Pon Mar 26, 2018 18:30
AndrewS
Brak nowych postów [Polonez '88] Uszczelka tuż przed pierwszym odpaleniem?
fsomr88 Inne (np. Polonez 1.4, MG Maestro, Rover SD1 itp.) 5 Pią Maj 03, 2013 19:06
flapjck1
Brak nowych postów [Polonez 1.4] Problem z wkrecaniem się na obroty
Macfly Inne (np. Polonez 1.4, MG Maestro, Rover SD1 itp.) 8 Wto Mar 04, 2014 21:58
AndrewS
Brak nowych postów [Polonez 1.4 16v] problem z nagrzaniem silnika
mike Inne (np. Polonez 1.4, MG Maestro, Rover SD1 itp.) 6 Sob Paź 05, 2013 16:06
mike
Brak nowych postów [Polonez 1.4] Rozrusznik Polonez 1.4 vs Rover 1.4
goorsky Inne (np. Polonez 1.4, MG Maestro, Rover SD1 itp.) 4 Sro Sty 11, 2017 22:11
goorsky



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink