Forum Klubu ROVERki.pl :: [civic 2.0 iTD] zaciski hamulcowe - co wybrać...?
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[civic 2.0 iTD] zaciski hamulcowe - co wybrać...?
Autor Wiadomość
piter-t 




Dołączył: 25 Lip 2011
Posty: 70
Skąd: Tarnów



Wysłany: Nie Mar 29, 2015 20:47   [civic 2.0 iTD] zaciski hamulcowe - co wybrać...?
Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1998

Witam,

powoli szykuje mi się temat wymiany zacisków hamulcowych w mojej hondzi bo a to jeden ma luzy na ręcznym i praktycznie go nie ma a to drugi się blokuje... i o to mam pytanie:
czy ktoś z Was miał styczność z zaciskami firmy NTY?

są takowe na allegro np na takiej
>> aukcji <<

mało jest o nim na necie ale jest nowy... cena porównywalna z regenerowanym.

co o tym wynalazku sądzicie?

[ Dodano: Nie Mar 29, 2015 21:47 ]
Witam,

napiszę dla potomnych... zaryzykowałem z zaciskami firmy NTY i pierwsze kilometry są ok. nie było problemów z przekładką ani z ustawieniem. hydraulika działa ok, ręczny lepiej niż to co miałem wcześniej. Za niedługo będę miał przegląd więc tam wyjdzie dokładnie czy jest równe hamowanie czy nie...

jedynie co na mały minus to nie chciały się od razu dobrze odpowietrzyć czego wcześniej nie miałem.
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Mar 29, 2015 20:47   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
wlodek 



Dołączył: 19 Mar 2014
Posty: 27



Wysłany: Sro Cze 22, 2016 10:11   

I jak przebiega dalsza eksploatacja zacisków?

Jestem na etapie wyboru zacisków i najkorzystniej wypadają zaciski firmy NTY - cena około 200zł. Zaciski firmy BERG są o 120zł droższe.
 
 
piter-t 




Dołączył: 25 Lip 2011
Posty: 70
Skąd: Tarnów



Wysłany: Pią Cze 24, 2016 20:22   

ogólnie tragedii nie ma... ale...

1. W jednym zacisku pojawił się delikatny luz na tulejce od ręcznego
2. Pękła jedna sprężyna odbijająca ręczny... miałem od starych zacisków więc wymieniłem...
3. W obu zaciskach lekko zsuwają się sprężynki z tej całej tulejki i później ręczny nie odbija - problem rozwiązałem prosto: w śrubie na której jest ta sprężynka jest gwint, nie ma go dużo, ale wkręciłem tam śrubę z odpowiednio szeroką podkładką, która trzyma sprężynkę.

ogólnie u mnie od samego początku posiadania tego auta hamulec ręczny z lewej strony z tyły trzyma słabo... i już nie wiem dlaczego... kilka zacisków testowanych... wymienione linki ręcznego i dalej podobnie... po wymienia linek jest ciut lepiej... ale tylko ciut.

Jeśli chodzi o wycieki i hamulec hydrauliczny to problemów nie ma.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R 45] Zaciski honda civic
Monotonny Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 11 Pon Lip 11, 2016 15:56
iktorn73
Brak nowych postów [R45/MG ZS] Zaciski hamulcowe
borekWLKP Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 1 Sro Paź 01, 2014 18:59
szoso
Brak nowych postów [r 400 98']zaciski hamulcowe
dulis1 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 2 Nie Mar 25, 2012 19:26
7Tomi
Brak nowych postów [MG ZS180] Tylne zaciski hamulcowe
Markzo Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 5 Czw Cze 23, 2016 12:55
Remigiusz
Brak nowych postów [Honda Civic] Jakie klocki hamulcowe?
Myślę o Ferodo, będą ok?
saib Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 6 Czw Mar 27, 2008 22:08
piter34



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink