Typ: CDTi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2004
Witam wszystkich. Mam pytanko , czy drążek reakcyjny tył był montowany do wszystkich taki sam czy też są różnice w cdti i benzyna. Pytam ponieważ od dłuższego czasu samochód mi pływał tyłem po drodze na koleinach więc miałem zamiar wymieniać tuleje na całym zawiasie. Jakież było moje zaskoczenie kiedy odkryłem dzisiaj podczas wymiany klocków z tyłu że NIEMAM CAŁEGO DRĄŻKA I ŁĄCZNIKÓW. Od kiedy wymieniałem łączniki z tyłu był bodajże u 4 mechaników z innymi problemami. Jakiś sku...l zapieprzył mi drążek. Więc znam przyczynę pływania a tuleje wyglądają ok.
_________________ SAMOCHODY SIĘ NIE PSUJĄ , TO WŁAŚCICIELE O NIE ŹLE DBAJĄ
SPAMU¦
Wysłany: Sob Paź 01, 2016 12:30 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Jeżeli chodzi ci o stabilizator to od któregoś roku go nie montowali wcale a ty masz tam 2004 więc bardzo możliwe że go nie miałeś fabrycznie. Bardzo dobrym pomysłem jest dołożenie go sobie bo to bardzo poprawia stabilność auta.
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Pomógł: 36 razy Dołączył: 24 Mar 2009 Posty: 1654 Skąd: wieluń
Wysłany: Nie Paź 02, 2016 15:30
ten drążek raczej nie wpływa na pływanie,bardziej zużyte amory, drążków już nie montowali w 2002 lub 2003 i to niezależnie od wersji wyposarzenia,cięcia w kosztach produkcji,klakson też montowali jeden zamiast 2 więc możesz sprawdzić też czy masz jeden klakson
_________________ -DIAGNOSTYKA I NAPRAWA PIECY I STEROWNIKÓW WEBASTO !
-NAPRAWA SILNIKÓW WENTYLATORA CHŁODNICY W ROVER 75
Drążek był ,bo wymieniałem łączniki więc jakiś pi.....ny pseudo mechanik mi go zapieprzył. Po zastanowieniu mam 2 potencjalnych, a raczej jednego, bo znajomi też mieli z nim przygody ale jest zbyt późno żebym coś zdziałał. Po prostu puszcze fame wśród znajomych na mieście żeby go omijali -to wszystko. Poszukam używki i znów zamontuje, omijając szerokim łukiem mechaniorów. Jeżeli niczym się nie różni benzyna od diesla to nie będzie problemu kupić za 5 dyszek całego kompletu. Dzięki chłopaki za pomoc.
[ Dodano: Nie Paź 02, 2016 16:44 ]
Co do amorków to wymieniałem w lutym na nowe z S-PARTS i dzisiaj poszedł mi z lewej strony- tłucze się w środku. Ręce opadają co miesiąc jakiś wydatek w tym samochodzie. W sierpniu padła przepływka w drodze nad morze na obwodnicy ŁODZI-koszt całej zabawy 1000zł.
_________________ SAMOCHODY SIĘ NIE PSUJĄ , TO WŁAŚCICIELE O NIE ŹLE DBAJĄ
Co do amorków to wymieniałem w lutym na nowe z S-PARTS i dzisiaj poszedł mi z lewej strony- tłucze się w środku.
Reklamuj u nich. Ja kupowałem orginały na tył u nich i po niecałym roku jeden wylał. Załatwili reklamacje pozytywnie w 3 dni, mimo że nie miałem paragonu
[ Dodano: Nie Paź 02, 2016 21:19 ]
i to zapewne był powód pływania auta
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum