Wysłany: Pon Lis 21, 2016 15:10 [MG ZT 2.0 diesel] problem po odpowietrzeniu
Typ: CDTi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2004
Witam
Mam nie maly problem a w sumie sam sobie go stworzylen.
Bo wizycie u MaReK powiedzial mi ze,trzeba bedzie dzialas ze sprzeglem pompka itd bo strasznie miekkp chodzi. Wczesniwjszy wlasciciel zmienil pompke na metalowa, postanowilem odpowietrzyc bo moze zrobil to zle, biegi wtedy jeszcze wchodzily plynnie bez oporow moze delilatnie miedzy 2 a 3. Zmienialem plyn w ukladzie a przepompowanie jego z tata zajelo mi 3 godziny nie wiem jak inni to robia w pol z,tego co czytalem. Przez uklad przeszlo jakies 350 ml nowego plynu Lotosa, sprzeglo niestety nie poprawilo swojego dzialania, ale przejechalem 30 km i wjezdzajac na podworko 1 bieg ledwo wszedl. Mialo byc lepiej a,sie zrabalo i sprzeglo jest miekkie jak nie powiem co i nie powiem po czym.
Dodam jeszcze ze,przy odpowietrzaniu moglem pompowac po 15 razt i procedure powtarzac 5 razy za.kazdym razemrazem odkrecajac i zakrecajac pdpowietrznik gdy pedal byl w,dole a i tak ze zbiorniczka ubywalo max 12 ml plyny, czasami mialem erazenie ze pompka,nie reagowala na pompowanie
Jakies pomysly co dalej?
[ Dodano: Pon Lis 21, 2016 15:10 ]
Dodam ze teraz,po powrocie przelalem przez uklad jeszcze 80 ml plynu, otwierajac korek i wynajmując gumke pompka byla zalana plynem wiec wydawalo by sie ze,nic nie wycieklo, ale przelewajac teraz kolejny plyn mialem wrazenie ze wiecej dolewalem jak wyplynelo z odpowietrznika. I pompujac duzo razu nadal,tylko znikome ilosci dolewalem po trochy.
P.S. po skonczeniu bieg na odpalonym juz wogole nie wszedl
SPAMU¦
Wysłany: Pon Lis 21, 2016 15:10 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Sprawdź czy nie cieknie szybkozłączką albo na łączeniu skrzyni biegów z silnikiem i druga kwestia sprawdź czy na spodzie zbiorniczka płynu w pompce nie masz czarnego syfu - u mnie syf z wysprzęglika zatkał pompkę i też sprzęgła nie miałem.
Fakt delikatny osad byl, ale co najsmieszniejsze jak bym tego nie dotykal to sprzeglo by bylo tylko bylo za miekkie ii plytkie jak stwierdzil MaReK, dlatego zaczalem od jego odpowietrzenia.
Wyciagnalem dzisiaj pompke, z ukladu wylecialo malo wplyny, nie wiem czy nie za malo, osadu troche w,zbiorbiczku bylo ale co dalej... wlaleem plyn do zbiorniczka pompki kiedy byla ona juz wyjeta,a tloczek po ruszeniuu nie przepompowal ani minilitra plynu, jak w zbiorbiczku plyn byl tak go nie ubywalo
Jak sprawdzic szczelnosc wysprzeglika? Przepompowac strzykawka plyn od strony zlaczki do odpowietrznika?
Masz samą gołą pompę na wierzchu? Bez żadnych zaworków? Jak wyciągniesz tłok na maksa i wciśniesz do końca to nie wypluwa grama płynu? Jeśli tak, to coś tu nie gra To jak Ty odpowietrzasz układ i leci Ci płyn? Albo ten Twój opis jest zbyt chaotyczny, albo ja nie potrafię zrozumieć Twojego przekazu
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum