Forum Klubu ROVERki.pl :: [R 45 ] Pompa czy turbosprężarka padla?
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R 45 ] Pompa czy turbosprężarka padla?
Autor Wiadomość
visionperfect 



Dołączył: 08 Sie 2012
Posty: 44
Skąd: Lubsko



Wysłany: Pon Lis 18, 2019 09:45   [R 45 ] Pompa czy turbosprężarka padla?
Typ: wszystkie Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000

Dzień Dobry witam,
kupiłem rovereka 45 jakieś 3 tyg temu i problem był z mocą wiec wyczyściłem przepławkę i problem poczęci został rozwiązany, ponieważ auto nabrało wigoru od 2-3 tys obr naprawdę miało kopa, do soboty. Najpierw mi stracił moc i zgasł. Po odpaleniu dojechałem 50 km do domu bez problemu. Dziś rano odpalam do pracy, zgasł pojawił sie problem z odpaleniem, za mną chmura białego dymu. Odpiąłem przepławkę kreci pali co chwile po czym gaśnie za autem chmury białego dymu.
Nie wiem czy to pompa, ale pompa w 2017 była wymieniana na nową. Czy to wina turbo?
Proszę o porady

OK ustawilem. Dzis pod blokiem kąt wtrysku, ale nie wiem ile jest bo miernik przyjdzie dopiero za parę dni. Pali na rys chodzi miękko wydaje się że jest ok. Check się nie pali.
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Lis 18, 2019 09:45   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pon Lis 18, 2019 22:58   

Wyczyść sobie sitko w dolocie paliwa do pompy lub od gruszki do pompy masz blokadę i paliwo nie dochodzi do pompy.
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
visionperfect 



Dołączył: 08 Sie 2012
Posty: 44
Skąd: Lubsko



Wysłany: Pon Lis 25, 2019 21:52   

Dziękuję za radę spróbuje to zrobić i napisze efekty. A możesz mi podpowiedzieć gdzie te sitko się znajduje?

[ Dodano: Pon Lis 25, 2019 21:52 ]
Witam ustawiłem kąt wtrysku w ten sposób że na pompie przedstawiłem o 1 ząbek kat wyniósł +8 i skrecilem kołem walka rozrządu do +4. Bo inne regulacji już brakowało, czy tak można robić. Potym oczywiście wszystko jest ok, prcz brzeczenia z pompy. Pytanie czy to brzeczenia jest ok? Bo wcześniej go nie było?
 
 
AmansP 



Dołączył: 25 Lut 2020
Posty: 9
Skąd: Łódź



Wysłany: Wto Kwi 14, 2020 13:54   

Jeśli chcecie zregenerować turbo i jesteście z okolic Ciechanowa to ja polecam warsztat http://www.interhome.com....rwis_samochodow Rewelacja pod każdym względem.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [400 TD 2.0 99r] turbosprężarka
czy przepłaciłem?
EKDM Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 2 Pią Sie 28, 2009 07:23
mcteusz
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [R400] Turbosprężarka
cino84 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 1 Sro Paź 09, 2013 09:57
Adrian
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [R400] Turbosprężarka z 86KM do 105KM
MpR Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 1 Sro Cze 06, 2012 17:24
Remigiusz
Brak nowych postów [r400] Turbosprężarka padła co teraz?
welll1 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 5 Czw Lis 10, 2011 15:06
welll1
Brak nowych postów [R45] pompa vp30
seba11917 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 15 Czw Lis 26, 2015 23:08
Remigiusz



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink