Typ: wszystkie Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000
Dzień Dobry witam,
kupiłem rovereka 45 jakieś 3 tyg temu i problem był z mocą wiec wyczyściłem przepławkę i problem poczęci został rozwiązany, ponieważ auto nabrało wigoru od 2-3 tys obr naprawdę miało kopa, do soboty. Najpierw mi stracił moc i zgasł. Po odpaleniu dojechałem 50 km do domu bez problemu. Dziś rano odpalam do pracy, zgasł pojawił sie problem z odpaleniem, za mną chmura białego dymu. Odpiąłem przepławkę kreci pali co chwile po czym gaśnie za autem chmury białego dymu.
Nie wiem czy to pompa, ale pompa w 2017 była wymieniana na nową. Czy to wina turbo?
Proszę o porady
OK ustawilem. Dzis pod blokiem kąt wtrysku, ale nie wiem ile jest bo miernik przyjdzie dopiero za parę dni. Pali na rys chodzi miękko wydaje się że jest ok. Check się nie pali.
SPAMU¦
Wysłany: Pon Lis 18, 2019 09:45 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Dziękuję za radę spróbuje to zrobić i napisze efekty. A możesz mi podpowiedzieć gdzie te sitko się znajduje?
[ Dodano: Pon Lis 25, 2019 21:52 ]
Witam ustawiłem kąt wtrysku w ten sposób że na pompie przedstawiłem o 1 ząbek kat wyniósł +8 i skrecilem kołem walka rozrządu do +4. Bo inne regulacji już brakowało, czy tak można robić. Potym oczywiście wszystko jest ok, prcz brzeczenia z pompy. Pytanie czy to brzeczenia jest ok? Bo wcześniej go nie było?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum