Forum Klubu ROVERki.pl :: Filtr stozkowy.
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Filtr stozkowy.
Autor Wiadomość
HaDeSsS 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 12 Lis 2006
Posty: 615
Skąd: KrK



Wysłany: Wto Maj 08, 2007 16:31   

jezdzilem bez , teraz jezdze z i jest lepiej :)

ps tez czytam forum hondy regularnie i w tego typu silnikach to sie sprawdza, moze w innych nie ;)
_________________
Psssssssssssssssssssyyyyt :D
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Maj 08, 2007 16:31   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
arrax 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 16 Sty 2007
Posty: 45
Skąd: Ostrówek



Wysłany: Wto Maj 08, 2007 20:20   

wejdźcie tutaj http://www.chojnacki.com.pl/testy.php

macie wykresy z hamowni wielu samochodów(oczywiście Rover'ków również) po różnych przeróbkach...

Ja kiedyś pytałem Chojnackiego o stożek do R200 1.4Si odpowiedział że nie ma sensu bo da Ci to tylko kilka koni a czasami może je zabrać!!! a dobry filtr kosztuje!!! :mrgreen: a ja osobiście nie dał bym 500PLN za 3-5KM :mrgreen: chyba że ktoś chce przed plenerową dyskoteką (bez urazy) maskę podnosić i chwalić się stożkiem :mrgreen:
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
HaDeSsS 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 12 Lis 2006
Posty: 615
Skąd: KrK



Wysłany: Wto Maj 08, 2007 20:50   

jest roznica ? jest :)
_________________
Psssssssssssssssssssyyyyt :D
 
 
 
Moloch 



Dołączył: 20 Cze 2006
Posty: 274



Wysłany: Sro Maj 09, 2007 07:16   

No jest :mrgreen:
 
 
ceremony 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Maj 2007
Posty: 145
Skąd: Warszawa-Gocław



Wysłany: Sro Maj 09, 2007 10:38   

arrax napisał/a:
wejdźcie tutaj http://www.chojnacki.com.pl/testy.php

macie wykresy z hamowni wielu samochodów(oczywiście Rover'ków również) po różnych przeróbkach...

Ja kiedyś pytałem Chojnackiego o stożek do R200 1.4Si odpowiedział że nie ma sensu bo da Ci to tylko kilka koni a czasami może je zabrać!!! a dobry filtr kosztuje!!! :mrgreen: a ja osobiście nie dał bym 500PLN za 3-5KM :mrgreen: chyba że ktoś chce przed plenerową dyskoteką (bez urazy) maskę podnosić i chwalić się stożkiem :mrgreen:


albo poprostu lubi ten dzwiek i nie musi otwierac maski, chybaze sie plyn do spryskiwaczy skonczyl ;)
 
 
HaDeSsS 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 12 Lis 2006
Posty: 615
Skąd: KrK



Wysłany: Sro Maj 09, 2007 17:47   

jak dla mnie to jest takie pieprzenie, nie oplaca sie bo moze 5 km dostaniesz, 5 do 5 i robi sie 10 ;) najwazniejsze ze dynamika pracy sie polepsza :)
_________________
Psssssssssssssssssssyyyyt :D
 
 
 
arrax 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 16 Sty 2007
Posty: 45
Skąd: Ostrówek



Wysłany: Sro Maj 09, 2007 18:45   

HaDeSsS napisał/a:
jak dla mnie to jest takie pieprzenie,


:mrgreen:

bez komentarza....
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
kpt 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 26 Lut 2006
Posty: 132
Skąd: Szczecin



Wysłany: Czw Maj 10, 2007 16:37   

a jak moze tych 5km nie dostaniesz, a dostaniesz za to wiecej syfu do komory spalania? smieszne jest dla mnie wiara ze zamontujesz sobie stozek i auto bedzie latac. oczywiscie przy montowaniu wszyscy domorosli tunerzy z pewnoscia uwzgedniaja pojemnosc ukladu dolotowego, precyzyjnie okreslaja i opisuja zjawiska falowe itd., a po kazdej zmianie hamuja auto zeby porownac wplyw zmian do ustawien poczatkowych silnika.
wychodzi na to ze izynierowie projektujacy silniki, uklady dolotowe, wydechowe to banda jeleni, ktorych domorosli tunerzy bija na glowe wiedza i zapleczem technicznym. czymze jest w koncu wiedza inzynierow, grubych pieniedzy wydanych na badania i projektowanie wobec wiary w cudowna moc sprawcza stozka.
 
 
 
ceremony 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Maj 2007
Posty: 145
Skąd: Warszawa-Gocław



Wysłany: Pią Maj 11, 2007 00:05   

kpt napisał/a:
a jak moze tych 5km nie dostaniesz, a dostaniesz za to wiecej syfu do komory spalania? smieszne jest dla mnie wiara ze zamontujesz sobie stozek i auto bedzie latac. oczywiscie przy montowaniu wszyscy domorosli tunerzy z pewnoscia uwzgedniaja pojemnosc ukladu dolotowego, precyzyjnie okreslaja i opisuja zjawiska falowe itd., a po kazdej zmianie hamuja auto zeby porownac wplyw zmian do ustawien poczatkowych silnika.
wychodzi na to ze izynierowie projektujacy silniki, uklady dolotowe, wydechowe to banda jeleni, ktorych domorosli tunerzy bija na glowe wiedza i zapleczem technicznym. czymze jest w koncu wiedza inzynierow, grubych pieniedzy wydanych na badania i projektowanie wobec wiary w cudowna moc sprawcza stozka.


tak jak pisalem w jednym z moich poprzednch postow: wypowiedzial sie tata mojego kolegi :mrgreen: (na marginesie gosc ma 70 lat i jezdzi max 40 km/h).
Ja juz nie bede sobie strzepil jezyka, wez doczytaj najpierw zanim cos napiszesz i zastanow sie bo az wstyd! :razz:
 
 
HaDeSsS 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 12 Lis 2006
Posty: 615
Skąd: KrK



Wysłany: Pią Maj 11, 2007 11:16   

kpt napisał/a:
a jak moze tych 5km nie dostaniesz, a dostaniesz za to wiecej syfu do komory spalania? smieszne jest dla mnie wiara ze zamontujesz sobie stozek i auto bedzie latac. oczywiscie przy montowaniu wszyscy domorosli tunerzy z pewnoscia uwzgedniaja pojemnosc ukladu dolotowego, precyzyjnie okreslaja i opisuja zjawiska falowe itd., a po kazdej zmianie hamuja auto zeby porownac wplyw zmian do ustawien poczatkowych silnika.
wychodzi na to ze izynierowie projektujacy silniki, uklady dolotowe, wydechowe to banda jeleni, ktorych domorosli tunerzy bija na glowe wiedza i zapleczem technicznym. czymze jest w koncu wiedza inzynierow, grubych pieniedzy wydanych na badania i projektowanie wobec wiary w cudowna moc sprawcza stozka.



ze tak spytam wiesz co to tunning ?? moze pierw zajrzyj w wikipedie i do wujka gooogle a potem sie wypowiadaj ;)

a co do mojego stozka to mam go dobranego konkretnie do mojego silnika ;)
_________________
Psssssssssssssssssssyyyyt :D
 
 
 
kpt 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 26 Lut 2006
Posty: 132
Skąd: Szczecin



Wysłany: Pią Maj 11, 2007 11:29   

ceremony napisał/a:
Ja juz nie bede sobie strzepil jezyka, wez doczytaj najpierw zanim cos napiszesz i zastanow sie bo az wstyd!


czego niby mam sie wstydzic? gdzies napisalem nieprawde?

[ Dodano: Pią Maj 11, 2007 11:36 am ]
HaDeSsS napisał/a:
ze tak spytam wiesz co to tunning ?? moze pierw zajrzyj w wikipedie i do wujka gooogle a potem sie wypowiadaj


nie wiem co to tunning, ale juz o czyms takim jak tuning to slyszalem. :razz:
a jesli przeczytam co ma do powiedzenia gugiel czy wiki nt. tuningu, to co wtedy? bede mogl w garazu za pomoca roznych gadzetow dowolnie ksztaltowac przebieg mocy i momentu w silniku? :)
 
 
 
ceremony 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Maj 2007
Posty: 145
Skąd: Warszawa-Gocław



Wysłany: Pią Maj 11, 2007 13:23   

kpt napisał/a:
czego niby mam sie wstydzic? gdzies napisalem nieprawde?


nie tyle nieprawde, co bzdury wypisujesz poprostu! :roll: bo nie przeczytasz watku dokladnie.. bylo wczesniej powiedziane jakie sa powody nie montowania przez tych super za*******ch inzynierow, czesci do modyfikacji silnikow, ktore oferuja specjalistyczne firmy na calym swiecie. Chcesz czy nie, nawet mozesz sobie wierzyc lub nie, ale tak jest a modyfikacja ukladu dolotowego w silniku jest podstawowa i najprostsza z nich wszystkich, wiec daruj sobie wywody pradziadka, bo pomyliles dzialy (to dzial o tuningu mechanicznym), moze w stylistyce powiesz cos madrego, bo tam od razu widac efekty jak na dloni, ciekawe tylko dlaczego inzynierowie nie montuja tych wszystkich spoilerow i wielkich kol od razu hmmm..
Ja juz skonczylem dyskusje o wyzszosci serii nad modami ble :???:

piter34: wygwiazdkowałem wyraz uważany w pewnych kręgach za wulgarny
Ostatnio zmieniony przez piter34 Pią Maj 11, 2007 14:05, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
kpt 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 26 Lut 2006
Posty: 132
Skąd: Szczecin



Wysłany: Pią Maj 11, 2007 13:43   

Cytat:
nie tyle nieprawde, co bzdury wypisujesz poprostu!

dobrze, to juz raz powiedziales. a teraz wskaz konkretnie, co bylo bzdura. ogolniki sobie podaruj.
Cytat:
bylo wczesniej powiedziane jakie sa powody nie montowania przez tych super zajebistych inzynierow, czesci do modyfikacji silnikow, ktore oferuja specjalistyczne firmy na calym swiecie

po prostu nie kazdy bezkrytycznie wierzy w to co napisze 'specjalistyczna firma'. jakis czas temu, jak funkcjonowaly jeszcze grupy dyskusyjne zamiast forum, byl poruszony temat wkladu filtra K&N do silnikow serii K. hamownia pokazala jednak, ze ten super specjalistyczny nasaczany filtr okazal sie gorszy od seryjnego jesli chodzi o osiagi silnika.
Cytat:
Chcesz czy nie, nawet mozesz sobie wierzyc lub nie, ale tak jest a modyfikacja ukladu dolotowego w silniku jest podstawowa i najprostsza z nich wszystkich

owszem, co nie oznacza ze polega to na kupieniu jakiegokolwiek 'filtra sportowego' i zamontowaniu go w miejscu ktore wskazala nam fantazja.
Cytat:
Ja juz skonczylem dyskusje o wyzszosci serii nad modami

a czy ja na ten temat 'wyzszosci' cos mowilem? proponuje tylko nie byc takim bekrytycznym do rzeczy z nalepka tuning.
 
 
 
HaDeSsS 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 12 Lis 2006
Posty: 615
Skąd: KrK



Wysłany: Pią Maj 11, 2007 13:53   

kpt napisał/a:
owszem, co nie oznacza ze polega to na kupieniu jakiegokolwiek 'filtra sportowego' i zamontowaniu go w miejscu ktore wskazala nam fantazja.


ale mu tu nie mowimy a montowaniu przez dziecko filtrow ;) poczytaj dobrze temat i nie pisz juz nic :)
_________________
Psssssssssssssssssssyyyyt :D
 
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 07 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Pią Maj 11, 2007 14:04   

ceremony napisał/a:
nie tyle nieprawde, co bzdury wypisujesz poprostu!

No to jak w końcu? :mrgreen:
Czyżby "bzdury" to nie była "nieprawda"?
Jeśli nie, to co to są "bzdury"?
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
ceremony 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Maj 2007
Posty: 145
Skąd: Warszawa-Gocław



Wysłany: Pią Maj 11, 2007 16:45   

kpt napisał/a:
Cytat:
nie tyle nieprawde, co bzdury wypisujesz poprostu!

dobrze, to juz raz powiedziales. a teraz wskaz konkretnie, co bylo bzdura. ogolniki sobie podaruj.
Cytat:
bylo wczesniej powiedziane jakie sa powody nie montowania przez tych super zajebistych inzynierow, czesci do modyfikacji silnikow, ktore oferuja specjalistyczne firmy na calym swiecie

po prostu nie kazdy bezkrytycznie wierzy w to co napisze 'specjalistyczna firma'. jakis czas temu, jak funkcjonowaly jeszcze grupy dyskusyjne zamiast forum, byl poruszony temat wkladu filtra K&N do silnikow serii K. hamownia pokazala jednak, ze ten super specjalistyczny nasaczany filtr okazal sie gorszy od seryjnego jesli chodzi o osiagi silnika.
Cytat:
Chcesz czy nie, nawet mozesz sobie wierzyc lub nie, ale tak jest a modyfikacja ukladu dolotowego w silniku jest podstawowa i najprostsza z nich wszystkich

owszem, co nie oznacza ze polega to na kupieniu jakiegokolwiek 'filtra sportowego' i zamontowaniu go w miejscu ktore wskazala nam fantazja.
Cytat:
Ja juz skonczylem dyskusje o wyzszosci serii nad modami

a czy ja na ten temat 'wyzszosci' cos mowilem? proponuje tylko nie byc takim bekrytycznym do rzeczy z nalepka tuning.


Przeczytaj watek dokladnie, powoli i od poczatku i nie pisz bezsensownych postow jak ten powyzej okej?
Dziekuje za uwage.
Spadam, bo szkoda czasu. Juz weekend przeciez!!! :mrgreen:

[ Dodano: Pią Maj 11, 2007 4:50 pm ]
piter34 napisał/a:
ceremony napisał/a:
nie tyle nieprawde, co bzdury wypisujesz poprostu!

No to jak w końcu? :mrgreen:
Czyżby "bzdury" to nie była "nieprawda"?
Jeśli nie, to co to są "bzdury"?

czepialski, nie szkoda Ci czasu? :razz:
masz definicje bzdury:
bzdura- glupota, nic madrego, zdanie nie majace sensu, uwaga nie wnoszaca niczego do dyskusji, polemika na poziomie 10 latka (czyt. czemu? dlaczego? a bo nie, a bo tak) i mozna pod to podciagnac nieprawde, ale po co przeciez to wszystko byla prawda tylko z innego punktu widzenia :lol:
 
 
BubuZR 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 03 Kwi 2007
Posty: 125
Skąd: Poznań



Wysłany: Nie Maj 13, 2007 00:52   Re: Filtr stozkowy.

Tacowski napisał/a:
Czy ktos z Was wstawial moze filtr stozkowy? A mozy cos o tym slyszal? Czuc jakis przyplyw mocy?


3 x tak pod warunkiem, że: filtr jest dobrej jakości, masz pociągnięty dopływ powietrza do filtra, filtr jest zabezpieczony przed ciepłem z silnika, rura od filtra do kolektora jest zrobiona z kwasówki na wymiar, pod dany silnik... czyli bez hamowni i rzeźbienia się nie obejdzie... chyba, że kupisz jakiś gotowy zestaw na brytyjskim ebay'u...

aha no i najlepsze efekty będą jak oprócz dolotu zrobisz też wydech... bo to powietrze musi w końcu jakoś uciekać, a fabryczny wydech może mieć za małą średnicę
 
 
 
kpt 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 26 Lut 2006
Posty: 132
Skąd: Szczecin



Wysłany: Nie Maj 13, 2007 01:18   

ceremony napisał/a:
Przeczytaj watek dokladnie, powoli i od poczatku i nie pisz bezsensownych postow jak ten powyzej okej?
Dziekuje za uwage.
Spadam, bo szkoda czasu. Juz weekend przeciez!!!

coz, sila twoich argumentow po prostu powala.
BubuZR napisal taka zlota mysl "czyli bez hamowni i rzeźbienia się nie obejdzie...".
i o to wszystko sie rozchodzi.
zastosowanie filtra czy wydechu renomowanej firmy nie jest jednoznaczne z poprawieniem osiagow, tu masz bardzo wyrazny przyklad.
http://www.chojnacki.com.pl/wykresy/137.doc
http://www.chojnacki.com.pl/wykresy/169.doc
i nie goraczkuj sie tak, ze nie kazdy wierzy w magiczna moc sprawcza napisu na filtrze czy tlumiku.
a bzdury piszesz ty sadzac ze wszystko co seryjne to "badziew". kilka lat temu wlasciciel volvo, chyba v40 t5, bawil sie w podkrecanie mocy, wyszlo cos pomiedzy 300-400KM. po zabawach z przeroznymi filtrami, zostano przy seryjnym "badziwnym" filtrze...
 
 
 
HaDeSsS 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 12 Lis 2006
Posty: 615
Skąd: KrK



Wysłany: Nie Maj 13, 2007 02:32   

ehhhh
pokazales na 2 przykladach ze nie wyszlo ( bo zle ktos dobral sprzet ;) ) i juz uwazasz ze wszyscy klamiemy :P wyjatek potwierdza regule ;) pozatym ja Ci zaraz moge pokazac z tej samej str 2 przyklady gdzie wyszlo :) no i ? nic nie powiesz....
pozatym my od samego poczatku mowimy ze tylko dobrze dobrane przynosza efekt :)
a hamownia Ci nie pokaze tego co ulica ;)
koniec :P
_________________
Psssssssssssssssssssyyyyt :D
 
 
 
BubuZR 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 03 Kwi 2007
Posty: 125
Skąd: Poznań



Wysłany: Nie Maj 13, 2007 09:17   

Pokaże pokaże z tego względu, że już na hamowni będzie wychodziło czy i jak poprawia lub pogarsza się charakterystyka pracy silnika... prawda jest taka, że sam stożek to poprawić może jedynie samopoczucie i dźwięk płynący spod maski...
_________________
www.wgrzesiak.com - fotografia motoryzacyjna
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Filtr Stozkowy
Kamill1176 Tuning mechaniczny 1 Sro Sie 24, 2016 09:13
bociannielot
Brak nowych postów Filtr Stożkowy Rover416si
Luk88 Tuning mechaniczny 4 Czw Paź 04, 2007 17:35
giewu
Brak nowych postów [214] Filtr stożkowy / dolot
Szulz Tuning mechaniczny 6 Pią Kwi 29, 2016 19:47
tomii620si
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [ Rover 620 SDI] Filtr stożkowy
Artur20-2012 Tuning mechaniczny 5 Sro Wrz 12, 2012 12:23
Pływak
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [R623 si] Filtr stożkowy.
bert623si Tuning mechaniczny 1 Wto Lut 14, 2012 15:46
davidlive



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink