Wysłany: Sob Cze 30, 2007 00:38 [Honda Civic] Gigantyczne spalanie...
Typ: TDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: wszystkie
Witam..
Mam problem poniewaz spalanie wzroslo bardzo powaznie<dzis padl rekord 6litrow na 65Km>,nie wiem czego to jest wina Moim zdaniem to Lambda , prosze o podpowiedz co do innych przyczyn ,przebieg 157tys do tej pory nie bylo problemow,
p.s jaka lambda <ile przewodow i jaka najlepiej kupic> ?
szukalem ale nie wiem jaki dokladnie silnik rovera odpowiada dla tej hondy
Pozdrawiam!!!
piter34: retusz tematu
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Wto Gru 28, 2010 18:48, w całości zmieniany 3 razy
SPAMU¦
Wysłany: Sob Cze 30, 2007 00:38 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
a inne propozycje ? bo naprawde sjestem w kropce .. a do mechaniora pojade jak dostane wyplate
[ Dodano: Sob Cze 30, 2007 2:19 pm ]
a inne propozycje ? bo naprawde sjestem w kropce .. a do mechaniora pojade jak dostane wyplate ,o dieslach mam male pojecie
[ Dodano: Sob Cze 30, 2007 3:34 pm ]
czy jest mozliwe ze przez Alternator silnik jest bardzo obciazony ,, poniewaz prawdopodobnie mam rolki skoszone od paska <rolka ociera o cos i wydaje pisk czy to moze byc przyczyna
czy jest mozliwe ze przez Alternator silnik jest bardzo obciazony ,, poniewaz prawdopodobnie mam rolki skoszone od paska <rolka ociera o cos i wydaje pisk czy to moze byc przyczyna
Alternator na pewno obciąża silnik ale może być problem z łożyskiem napinacza lub z pompą cieczy chłodzącej. Może jest łożysko napinacza zatarte - jak jest tylko przytarte wydaje charakterystyczny szum/tarcie/pisk i pasek może się ślizgać. Trzeba poluzować i zdjąć pasek i sprawdzić napinacz. Jak strzeli pasek nie będzie obiegu cieczy chłodzącej - trzeba uważać.
_________________ Pozdrawiam,
Damian
Ostatnio zmieniony przez piter34 Sob Cze 30, 2007 21:58, w całości zmieniany 1 raz
Powiem szczerze ze samochod napotyka opor,,,, cieko mu sie rozpedzac ... wiec moim zdaniem cos go spowalnia
Sprawdź, czy przy toczeniu nie wydaje niepokojących dźwięków tarcia / pisku (z kół) i czy felgi przednich kół - lub tylnych (lub jedna z nich) nie rozgrzewają się nadmiernie. Sprawdź w czasie jazdy hamulec ręczny - czy zaciągnięcie "czujesz" w postaci hamowania auta, czy, wprost przeciwnie, nic się nie dzieje.
A czy wszystko z układem dolotu powiertrza masz OK?? Jeśli chcesz sparwdzić, czy auto nie ma oporów, to po prostu dotknij felgi po przejechaniu kilku, kilkunastu km. Jeśli któraśjest gorąca to jest to podejrzane i do sprawdzenia. NIe sądze, żeby to były wtryskiwacze. Anie zawór EGR. Swoją drogą na ścianie grodziowej nie ma samego zaworu, tylko elektrozawór podciśnienia sterujący zaworem właściwym
_________________ Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv Masz problem pisz na forum
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum