Wysłany: Sro Lis 21, 2007 13:26 [Rover 214i 96r.]--> Problem z prędkociomierzem
Witam,
Mam problem, który już gdzieś na forum się pojawiał, ale odnośnie innego modelu. Mianowicie nie działa mi prędkościomierz i tym samym nie nabija mi kilometrów w moim Roverku 214i. Nie wiem co jest tego przyczyną. Przyznaje się od razu, że nie jestem mechanikiem i nie znam sie na tym, ale chciałbym uzyskać pomocy od Was! Co mam kupić? co się ewentualnie zepsuło ile to może kosztować. No i podstawowa rzecz (czy w moim Roverku jest linka prędkościomierza czy może czujnik?). Warsztaty jakie odwiedziłem nie bardzo chciały sie zabierać za naprawę nie znajdzie wszy linki. Wszyscy odsyłali mnie do serwisu Rovera. Proszę Was zatem o POMOC!
P.S. Mam jeszcze problem z wycieraczką tylną. Nie działa, po wizycie w warsztacie Panowie powiedzieli mi, że należy wymienić silniczek (spalony). Ku mojemu zdziwieniu czasami uda mi sie uruchomić wycieraczki, ale tylko, gdy odpalam auto. Później przekaźnik już nie reaguje na przekręcanie. Proszę także o odpowiedź i na tego posta.
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez 2Pac Czw Lis 22, 2007 08:43, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Sro Lis 21, 2007 13:26 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
P.S. Mam jeszcze problem z wycieraczką tylną. Nie działa, po wizycie w warsztacie Panowie powiedzieli mi, że należy wymienić silniczek (spalony). Ku mojemu zdziwieniu czasami uda mi sie uruchomić wycieraczki, ale tylko, gdy odpalam auto. Później przekaźnik już nie reaguje na przekręcanie. Proszę także o odpowiedź i na tego posta.
Pozdrawiam
Poczytaj FAQ Techniczny na www.roverki.pl - tam znajdziesz opis usterki wiązki tylnej klapy. Na 99,99% to jest powód problemu z wycieraczką.
Co do prędkościomierza - użyj funkcji "szukaj". Było sporo na ten temat. Jako frazę wyszukiwania wpisz 'impulsator'
Dodaj kwadratowe nawiasy [] w temacie (popatrz na inne tematy)