Forum Klubu ROVERki.pl :: [R diesel ] PRZEPŁYWOMIERZ
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Paul
Pią Lis 19, 2010 22:56
[R diesel ] PRZEPŁYWOMIERZ
Autor Wiadomość
maciej 
Klubowicz



Wielki Migrator


Pomógł: 196 razy
Dołączył: 19 Kwi 2002
Posty: 4528
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Czw Gru 13, 2007 14:48   

MaReK napisał/a:
Przejechalem sie po uliczkach, zatankowalem go do pelna i jak nabral temp. rozpoczalem pomiary. Spalanie 10.2 / 100l podawane przez komputer. Troche duzo No ale dobra.

Znów więcej niż bez przepływki... :/
_________________
Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III) ;)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków :)
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Gru 13, 2007 14:48   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Czw Gru 13, 2007 16:23   

piter34 napisał/a:
Masz oczywiście 131KM, a to przyspieszenie jakieś mizerne... :/

W/g Mariusza z Babic 136 i przyspieszenie mozliwe, bo silniki nie sa zwawe ;)
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 07 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Czw Gru 13, 2007 16:55   

MaReK napisał/a:
W/g Mariusza z Babic 136 i przyspieszenie mozliwe, bo silniki nie sa zwawe ;)

Wg danych technicznych to jest 131KM/4000rpm i 300Nm/1900rpm, a ta wersja nazywała się MG ZT 135 i pewnie stąd zmyła.

Popatrzyłem w dane techniczne i jestem w szoku... Rzeczywiście 11,8s
Moim zdaniem dramat... :lol:

Sprawdzę jeszcze foldery MG w domu, bo mnie się wierzyć nie chce.
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Czw Gru 13, 2007 21:15   

Okej. Powiem tak, że po przejechaniu kilkudziesieciu kilometrow w cyklu miejskim spalanie siegnelo 7,9 - 8,2 l / 100 km :) To mnie satysfakcjonuje. 11,8 na 1630 kg i 18" kapcie przy 131 KM nie jest zle.

Wspolnika mazda 6 kombi, lzejsza o sto pare kilo i na kolach 16" i silniku 136 KM leci 9,7 s do 100 km/h.

W trasie jednak ZT fajnie sie jedzie. Ma bardzo wygodne fotele.
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 07 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Czw Gru 13, 2007 21:50   

Cytat:
Sprawdzę jeszcze foldery MG w domu, bo mnie się wierzyć nie chce.

Dziwne...
W folderze MG-ZT dot. modeli po lifcie jest podane przyspieszenie 10,3s (sedan, skrzynia manualna), masa 1535-1620kg. Silnik oczywiście 131KM/300Nm

W folderze ROVER75 z końcówki 2002 roku jest podane przyspieszenie CDTi równe 11 sekund, masa 1510-1635kg

[ Dodano: Czw Gru 13, 2007 21:56 ]
Cytat:
Popatrzyłem w dane techniczne i jestem w szoku... Rzeczywiście 11,8s

Oj. Popatrzyłem na wersję z automatyczna skrzynią.
Z manualem ma być 11,0s.
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Czw Gru 13, 2007 22:18   

MaReK będzie chip, będzie lepiej :mrgreen: ;)
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
Marian_K 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 06 Gru 2006
Posty: 503
Skąd: Siedlce



Wysłany: Czw Gru 13, 2007 22:25   

piter34 napisał/a:
Rzeczywiście 11,8s
Moim zdaniem dramat...
Bo diesel-ka nie kupuje sie na wyścigi..., a konstrukcyjnie silnik ma już kilka latek.

MaReK napisał/a:
W trasie jednak ZT fajnie sie jedzie. Ma bardzo wygodne fotele.
Jeśli są takie same jak w R75 to w pełni się z tobą zgadzam. Najwygodniejsze fotele, w jakich miałem przyjemność podróżować (a w kwestii wygody foteli to ja wybredny jestem :mrgreen: ). Fakt - nie trzymają najlepiej na zakrętach, regulacja nie jest najłatwiejsza, ale daleka trasa to ... raj dla d... :wink: .

Moim zdaniem fotele to ... największa zaleta R75.

Pozdrawiam!
_________________
Znalazłeś rozwiązanie problemu - opisz w ostatnim poście.
 
 
maniaq 



Pomógł: 26 razy
Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 2417
Skąd: Solec / k. wawy

MG ZS

Wysłany: Czw Gru 13, 2007 22:44   

MaReK napisał/a:
Okej. Powiem tak, że po przejechaniu kilkudziesieciu kilometrow w cyklu miejskim spalanie siegnelo 7,9 - 8,2 l / 100 km :) To mnie satysfakcjonuje. 11,8 na 1630 kg i 18" kapcie przy 131 KM nie jest zle.


mi spalanie na poczatku wychodzilo 8,3- 8,5 i juz mi nei pasowalo, ale mowie moze ja jezdze po miescie sporo , krotkie tarsy moze tak ma byc , ale po tym ajk przeplywka padla kompletni ei zaczalem gzrebac w temacie to teraz mam ok 7 tez w cyklu miejskim i spokojnej jezdzie. chcociaz teraz ten bak tak na 100 % powie co i jak . ale zwroc uwage na roznice w masach zr a zt , wiec nie wiem czy te 7 to jeszcze nie jest sporo ?

nie spr swojego do 100km/h . czy ma ktos g-techa, zeby zrobic takie pomiary ?

MaReK napisał/a:
Ma bardzo wygodne fotele.


takie polkubly b mi leza, mimo ze ja chudzina jestem to nie latam w fotelu :D i mam najlepsza wersje mozliwa - polskory w kolorze nadwozia :D
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Czw Gru 13, 2007 23:05   

Marian_K napisał/a:
MaReK napisał/a:
W trasie jednak ZT fajnie sie jedzie. Ma bardzo wygodne fotele.

Jeśli są takie same jak w R75 to w pełni się z tobą zgadzam. Najwygodniejsze fotele, w jakich miałem przyjemność podróżować (a w kwestii wygody foteli to ja wybredny jestem ). Fakt - nie trzymają najlepiej na zakrętach, regulacja nie jest najłatwiejsza, ale daleka trasa to ... raj dla d... .


W ZT są inne :cool: takie sportowe i podejrzewam, że dobrze trzymają na zakretach :mrgreen:
Marian przymierzysz się to zmienisz zdanie na temat swoich ;) :D
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
maciej 
Klubowicz



Wielki Migrator


Pomógł: 196 razy
Dołączył: 19 Kwi 2002
Posty: 4528
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Pią Gru 14, 2007 09:28   

Marian_K napisał/a:
Jeśli są takie same jak w R75 to w pełni się z tobą zgadzam. Najwygodniejsze fotele, w jakich miałem przyjemność podróżować (a w kwestii wygody foteli to ja wybredny jestem ).

Chyba w MG ZT są inne, bo trzymają fajnie, ale obaj nie wiecie co to wygodne fotele - nie jechaliście R800! :P
Wiem co mówię - przejechałem u MaRKa z przodu 800 km jednego dnia, a R800 zrobiłem jakieś 60 kkm. :)
_________________
Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III) ;)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków :)
 
 
Marian_K 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 06 Gru 2006
Posty: 503
Skąd: Siedlce



Wysłany: Pią Gru 14, 2007 09:33   

maciej napisał/a:
obaj nie wiecie co to wygodne fotele - nie jechaliście R800!
No niestety - nie miałem przyjemności nawet siedzieć w R800 :cry: .

Trochę robimy tu off :/ .

Pozdrawiam!
_________________
Znalazłeś rozwiązanie problemu - opisz w ostatnim poście.
 
 
maniaq 



Pomógł: 26 razy
Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 2417
Skąd: Solec / k. wawy

MG ZS

Wysłany: Pią Gru 14, 2007 22:38   

Przy okazji spotkania z kolega MR, dowiedzialem sie od niego, ze czesto byly "wyszywane" , "dziurkowane" numery na przeplywomierzach, ktore byly regenerowane przez bosha i stad moze byc nierowne zaklejenie ktore wskazywalem na zdjeicach. Numer rowniez jest wyszyty na obudowie przeplywomierza, w miejsce rowno tloczonego. Takei informacje dostal od kogos z bosha. nie wiem jak to jest ale na moim dzialajacym obecnie jest ladnie rowno zaklejony , numerow nie spr . jutro w wolnej chwili zerkne .

Teraz wrazenia z jazdy. Wracam dzis z roboty i myslez ze autko sie zagrzalo dobrze, bo stuknalem juz ponad 20 km, z czego czesc miasto + czesc wylot z wawy. Niedaleko mojej wsi jest ladna prosta, wiec wychodze na prosta, wyskakuje na lewy, mijam 2 autka,zapinam 3bieg i cisne, przepinam na 4 i ciagne dalej. Dochodze lekko do 4,2 k rpm i pewnie moglbym ciagnac dalej, ale jakos tak nie chce go katowac ;) , wiec przepinam na 5 bieg przy ok 150 km/h na piatce. Zr chce dalej jechac. Dochodze do lekko ponad 170 i musze hamowac, bo mam autko + zblizajacy sie zakret. W porowniau z tym co bylo to na autostradzie od 150-160 juz auto nie chcialo jechac,a od 3 k rpm mial mula, to teraz wkrecanie sie na obroty to bajka :D Idzie ladnie i rowno . Pozostaje mi sprawdzic parametry na kompie i bede mogl spokojnie polecic osobe, od ktorej kupilem swoj przeplywomierz. Wlasciwie moge polecic juz teraz bo po prostu czuc ze auto odetchnelo :D jednym slowem chce mu sie jechac ;) i o dziwo wskazowka nie spada tak szybko jak wczesniej : BANAN NA TWARZY: :D

Kolega MR ma mianowicie taki problem, ze auto zamulone jest bez wzgledu na przelywke. :?: Moze ktos cos podpowie, co moze mu dolegac, bo ma wlozonego kompa od zr-a 04 czyli taki jak moj. Probowal juz z roznymi przeplywkami, czy komp moze pamietac bledy? Czy moze nie pokazywac go checkiem na desce nawet przy ewidentnie padnietym przeplywomierzu ?
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Rowan 




Pomógł: 166 razy
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 2965
Skąd: Sędziszów



Wysłany: Sob Gru 15, 2007 09:24   

Marian_K napisał/a:
Moim zdaniem fotele to ... największa zaleta R75.

Tak prawda, ale światła też ma extra, nawet nie xenony, w porównaniu do Vectry tego przedostatniego modelu to R75 ma boskie światła. :mrgreen:
 
 
 
maniaq 



Pomógł: 26 razy
Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 2417
Skąd: Solec / k. wawy

MG ZS

Wysłany: Nie Gru 16, 2007 00:17   

podbijam watek w sprawie pytan o auto kolegi MR >? mnie to rowniez interesuje ;) ktos cos wiecej wie i ma jakie spomysly i propozycje co i jak sprawdzic ?

[ Dodano: Nie Gru 16, 2007 23:41 ]
koniec mojej walki z przeplywomierzem, zadowolenie z jazdy i reakcji auta na przeplywomierz odzwierciedlily parametry z komputera. jest sprawna i wszystko hula :D

tym samym dodam osobe od ktorej zkupilem swoja do osob polecanych z alegro, bo pewnie nie ja jeden sie zmagalem z tym problemem.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 07 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Pon Gru 17, 2007 12:15   

maniaq napisał/a:
bo ma wlozonego kompa od zr-a 04 czyli taki jak moj.

Ale on ma chyba kompa od ZRa po litfingu, czyli tego 115KM, prawda?
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
maanii 



Dołączył: 18 Sie 2007
Posty: 46
Skąd: Opole



Wysłany: Pon Gru 17, 2007 13:11   

przeczytałem cały temat i podepnę się do niego. Miałem problem z przepływomierzem, wymieniłem go na zamiennik z allegro i auto więcej mi pali. Nie wiem jak to jest z przyspieszeniem z jego mułowatością ale mam wrażenie że auto trochę muli.

Chiałem się zapytać, czy mam kupić oryginalny przepływomierz dajmy z takiego samego auta - rovera 75, czy też oryginalny zamiennik wyprodukowany przez firmę Bosh. Proszę o poradę
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Pon Gru 17, 2007 13:14   

A jest cos takiego jak zamiennik wyprodukowany przez firme Bosh?
Ja kupilem od Tomateam przeplywke Bosh i podobnie jak kolega maniaq testy wypadly pomyslnie, jestem zadowolony ze spalania i dynamiki auta ;)

Pozdrawiam,
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
maanii 



Dołączył: 18 Sie 2007
Posty: 46
Skąd: Opole



Wysłany: Pon Gru 17, 2007 13:19   

faktycznie może żle napisałem "zamiennik wyprodukowany przez firmę Bosh"

miałem na myśli zamiennik wyprodukowany przez firmę Bosh,

Tomateam mam rozumieć, że jest to jakiś nick na allegro? a może tutaj na forum?
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Pon Gru 17, 2007 13:26   

Napisales dokladnie tak samo.
Ale jesli piszesz o zamienniku przeplywomierza made in china, germany, tawian itp. ktory ma odpowiadac oryginalowi wyprodukowanemu przez firme Bosh, to odradzam. Rowniez kupilem z mozliwoscia zwrotu zamiennik i niestety nie dawal pozadanego efektu.

Kupilem od kolegi Tomi - wlasciciel TomaTeam (http://www.tomateam.pl) - oryginal i jest jak byc powinno. Takze, jak mowi kolega Mariusz418 - zamiennikom do 75/ZT mowimy stanowcze NIE!

Pozdrawiam,
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
thef 



Pomógł: 387 razy
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 4424
Skąd: Oświęcim



Wysłany: Pon Gru 17, 2007 13:31   

maanii napisał/a:
faktycznie może żle napisałem "zamiennik wyprodukowany przez firmę Bosh"

miałem na myśli zamiennik wyprodukowany przez firmę Bosh,
:rotfl: A tak w ogóle, Panowie, Bosh to na pewno musi być jakiś szajs, ja bym brał Boscha ;) .
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R All Di SDi Diesel 220 420 620] How-to kąt wtrysku
empe Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 51 Sob Maj 03, 2014 13:44
ziorock
Brak nowych postów [Rover 214] Jak diesel
marcelslu Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 0 Pon Gru 02, 2013 22:14
marcelslu
Brak nowych postów [Diesel] Co to za turbosprężarka?
Gegan Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 8 Sob Paź 16, 2010 23:49
Gegan
Brak nowych postów [R all diesel] Bioester
Chester Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 72 Sro Wrz 14, 2011 15:20
plemaster
Brak nowych postów [all diesel] Jak jeździć turbodieslem?
Jak dbac o diesla?
novy24 Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 5 Czw Cze 14, 2007 10:47
novy24



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink