Wysłany: Nie Sty 27, 2008 13:59 [R623] Problem z paleniem na paliwie
Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.3 Rok produkcji: wszystkie
Witam, mam problem w rowerku 623 z paleniem na paliwie gdy jest zimny silnik, gdy tylko się lekko rozgrzeje pali i na paliwie bez problemu.Problem zaczął się po wymianie głowicy, a mój mechanik niewie co może być przyczyną.
maciej: poprawiłem temat na właściwy przez sympatę do modelu ale następnym razem dopisz jeszcze rocznik, bo czasem to ma znaczenie
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Sob Sty 22, 2011 01:02, w całości zmieniany 3 razy
SPAMU¦
Wysłany: Nie Sty 27, 2008 13:59 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
1. popraw temat na zgodny z zasadami
2. mógł zostać uszkodzony, lub zabrudzony silniczek krokowy, w Twoim przypadku również zawór podciśnieniowy wolnych obrotów
3. może też czujnik temperatury jest niepodłączony, albo uszkodzony i komputer myśli, że silnik jest cały czas ciepły.
na razie tyle mi przychodzi do głowy
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
Przeczytaj zasady tego kącika i zmień temat na zgodny z nimi (użyj przycisku "Edytuj" przy pierwszym poście w tym temacie) - to pozwoli łatwiej znaleźć Twój temat osobom znającym się na Twoim modelu - niektórzy zaglądają tylko do tematów dotyczących modelu, na którym się znają.
Hmm... A czy nie masz przypadkiem problemu z falującymi obrotami?
I jak już odpali na zimnym to czy obroty w czasie nagrzewania zachowują się prawidłowo (tzn. czy najpierw jest około 1500, a potem powoli maleje do około 850 obr/min)?
Bo ja bym obstawiał uszkodzenie zawou termicznego jałowych obrotów albo przewodów podciśnienia w okolicach przepustnicy - może ktoś coś poruszył w czasie roboty...
Sam walczę z falującymi obrotami w 623 - jak coś znajdę to napiszę.
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
Czasami są falujące obroty ale jak założyłem gaz to na gazie tego nie mam więc szukanie przyczyny zaprzestałem, a co do obrotów to nie wiem czy się zmieniają.
Czasami są falujące obroty ale jak założyłem gaz to na gazie tego nie mam więc szukanie przyczyny zaprzestałem
A jaką masz instalację?
Która generacja, jaki model?
Czy masz automat, czy manual?
junkers1964 napisał/a:
obrotów to nie wiem czy się zmieniają.
Jak będziesz odpalał zimny, to przyjrzyj się ile masz obrotów na biegu jałowym tuż po uruchomieniu i jak potem maleją. Może to coś podpowie...
Możesz jeszcze podrzucić takiego linka swojemu mechanikowi: hondaaccord.strefa.pl - znajdzie tam pełny manual serwisowy do Hondy Accord CC7 po polsku, a to jest bliźniacze auto z tymi samymi silnikami co R600.
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
A jaką masz instalację?
Która generacja, jaki model?
Czy masz automat, czy manual?
co do instalacji to nie jestem specem, zwykła za 1200 zł czyli bez bajerów, a samochód jest manual.
maciej napisał/a:
Jak będziesz odpalał zimny, to przyjrzyj się ile masz obrotów na biegu jałowym tuż po uruchomieniu i jak potem maleją. Może to coś podpowie...
Próbowałem, zapaliłem na gazie jak był zimny i zaraz przerzuciłem na paliwo i na początek było 1000 obr. i później raczej nie malało i później pojechałem ale na postojach też było 1000 obr.
Próbowałem, zapaliłem na gazie jak był zimny i zaraz przerzuciłem na paliwo i na początek było 1000 obr. i później raczej nie malało i później pojechałem ale na postojach też było 1000 obr.
No właśnie i to chyba będzie to:
maciej napisał/a:
Bo ja bym obstawiał uszkodzenie zawou termicznego jałowych obrotów albo przewodów podciśnienia w okolicach przepustnicy - może ktoś coś poruszył w czasie roboty...
co do instalacji to nie jestem specem, zwykła za 1200 zł czyli bez bajerów
Aaaa... Ale krzywda, aż boli.
Sam wstawiłem II gen. do 623, ale wtedy nie byłem do końca świadomy co robię.
junkers1964 napisał/a:
Próbowałem, zapaliłem na gazie jak był zimny i zaraz przerzuciłem na paliwo i na początek było 1000 obr. i później raczej nie malało i później pojechałem ale na postojach też było 1000 obr.
A na gazie Ci odpala?
Bo jak jest tak zimno, to parownik chyba raczej marnie pracuje...
Po objawach to mogę tylko potwierdzić podejrzenie: zawór terminczny obrotów jałowych, silnik krokowy lub przewody.
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
Nie, no tak po 2-3 sekundach zapala przy takich temperaturach jak teraz.
Jeżeli na gazie pali normalnie, a na benzynie NIE, to wykluczyłbym przyczyny typu zawór termiczny, silnik krokowy, ale skupił się bardziej na wtryskiwaczach, filtrze paliwa i innymi elementami układu paliwowego...
_________________ Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum