Pomógł: 5 razy Dołączył: 21 Lis 2007 Posty: 318 Skąd: Nowy Targ
Wysłany: Czw Lut 21, 2008 00:21
Mniam.
mam pytanko czy jeśli wsadze sportowy tłumik mugen i sportowy filtr powietrza (nie storzkowy) w miejsce zwyklego filtra bedzie jakakolwiek odczuwalna roznica w przyspieseniu albo ciągu auta? bo zauwazylem wczoraj wieczorem kiedy jechałem było takie zadsze powietrze i roverek jakby lepiej ciągnal lepiej przyspieszał i to nie tylko ja zauwazylem wiec moze taki bawełniany filterek cos da bedzie zywszy?:>
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
SPAMU¦
Wysłany: Czw Lut 21, 2008 00:21 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
żeby wydech coś dał to powinien być przynajmniej w całości przelotowy, w Civicu po zrobieniu przelotu (i to dosłownie przelotu, w kacie nie było żadnej strumienicy ani innych wynalazków tylko pusta rura leciała w obudowie) na rolkach wypluło +12KM i +10Nm więc jakbym go jeszcze sobie zostawił i zmienił kolektor i średnicę układu to było by więcej, a sam stożek czy sam tłumik przelotowy bez dalszej ingerencji poprawia jedynie samopoczucie
BubuZR, o jaki civicu mowisz pozatym wszystko zalezy jaki stozek zakladasz czy cos za 100zl, czy jakis secik Aem. Dla przykladu w Civicu TypeR sam kompletny dolot Injena dodaje cos ok 5KM reszta seria byla.. jak chcesz to poszukam na forum i napisze Ci dokladnie
na stronie klubowej sa wykresy z hamowni (rovera 200 Irka), jak dobrze pamietam to bylo nieco lepiej przy wystawieniu stozka PRZED samochód
w innych przypadkach pomiary wychodzily na bardzo zblizone
_________________ Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
na stronie klubowej sa wykresy z hamowni (rovera 200 Irka), jak dobrze pamietam to bylo nieco lepiej przy wystawieniu stozka PRZED samochód
w innych przypadkach pomiary wychodzily na bardzo zblizone
Ktos tam kupowal caly kit K&N i na hamowni wyszlo gorzej niz seria... Ja kupilem ze wzgedu na to ze mozna wyczyscic i wlozyc spowrotem a jak cos sie poprawi to bedzie +. Kolin przerabial orginalna puszke w r200 dodal kolejny tunel z powietrzem i wkladke K&N i mowil ze dalo to jakies tam efekty przecierz nikt nie liczy na +10koni
Ja kupilem ze wzgedu na to ze mozna wyczyscic i wlozyc spowrotem
no moglbym to zrozumiec gdyby filtr wymienialo sie co 1000 km, a wymienia sie zdaje sie co 40 tys.
co 40tys?? to ja nie wiem gdzie ty jezdzisz... Peugeot zaleca wymiane filtra powietrza co przeglad. czyli raz do roku... wiele serwisow poleca wymiane filtra powietrza razem z olejem... Pokaz mi filtr powietrza ktory zrobil r40tys km u mnie w fiescie po 20tys wygladal tak ze mozna by z brudu domek dla barbii zbudowac
Tym bardziej ze to nie oszczednosc wydac 30zl raz do roku. Ja kupilem bo chce go sprawdzic nie mam hamowni ale subiektywna ocene bede mogl wystawic.
Filtra paliwa owszem np ksiazka serwisowa VW mowi o 60 tys km.
BubuZR, o jaki civicu mowisz pozatym wszystko zalezy jaki stozek zakladasz czy cos za 100zl, czy jakis secik Aem. Dla przykladu w Civicu TypeR sam kompletny dolot Injena dodaje cos ok 5KM reszta seria byla.. jak chcesz to poszukam na forum i napisze Ci dokladnie
No stożek, a kompletny dolot to dwie różne historie dlatego napisałem, że SAM stożek poprawi tylko samopoczucie A Civica miałem EJ2 D15B7
Pomógł: 10 razy Dołączył: 15 Lis 2006 Posty: 309 Skąd: Warszawa
Wysłany: Czw Lut 21, 2008 19:32
Co do oszczędności to może na wkładce można oszczędzić (niewiem, nie sprawdzałem), ale na stożku to już nie bardzo Trzeba bardzo często czyścić, bo zabrudzony strasznie zamula silnik. Po wyczyszczeniu trzeba go spryskać specjalnym "siuwaksem" - pojemnik wystarcza na jakieś 3 opryski, czyścić trzeba tak mniej więcej co 5 tysi. A więc zakup filtra + olejek co 15 tysi to napewno wychodzi drożej niż standardowy filterek
wlasnie jestem po montazu wkladki K&N szczerze to nie widze praktycznie zadnej roznicy w stosunku do zwyklego filtra zobaczymy jak zrobie wiecej km bo narazie to zrobilem tylko jazde probna.
_________________ Sentyment do r200 silverstone pozostanie na zawsze...
Pomógł: 4 razy Dołączył: 22 Paź 2007 Posty: 527 Skąd: Warszawa
Wysłany: Pią Lut 22, 2008 18:17
Witajcie Panowie:) ja mam do sprzedania cały nowy dolot dedykowany do roverka 200 K&N kit stożek itd. oddam za 180zł.
Założyłem go tylko na hamowni i bez obudowy z kwasówki i bez rury wyszło gorzej o 1.8 konia i 3 nm.
Ja juz jestem umówiony na zrobienie pożadnego dolotu.
Także ten k&n sprzedam okazyjnie sam zapłaciłem koło 300zł. a mój jest NOWY!
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum