Forum Klubu ROVERki.pl :: [R75] Pompka sprzęgła - zamiennik od BMW
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R75] Pompka sprzęgła - zamiennik od BMW
Autor Wiadomość
Zukowaty 




Pomógł: 155 razy
Dołączył: 05 Cze 2008
Posty: 2438
Skąd: Uć-Poznań



Wysłany: Sob Lip 05, 2008 19:32   

Juz sie pogubilem z tymi blaszkami i wersjami.Leo 2 razy podaje ta sama blaszke i mowi ze cos zmienil a Wy montujecie kazdy inaczej...Poczekam chyba z wymiana na efekty u Was i komu najdluzej wytrzyma to tak zaloze hehe :P
_________________
Koła wystarczą 4...cylindrów musi być 5
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sob Lip 05, 2008 19:32   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
zbig1967 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Paź 2007
Posty: 57
Skąd: okolice Gniezna



Wysłany: Sob Lip 05, 2008 22:47   

Obserwuję ten temat już od dawna i przyznam że też się pogubiłem, a morze lepiej wykonać to metodą bez blaszki tak jak proponuje Rowan. (ciekawe czy jemu nadal działa i jak chodzi lekko czy ciężko). Pozdrawiam :ok:
 
 
 
Rowan 




Pomógł: 166 razy
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 2965
Skąd: Sędziszów



Wysłany: Nie Lip 06, 2008 08:09   

Chodzi moim zdaniem średnio. Ani ciężko ani lekko. Spokojnie moża jeździć. A jeśli chodzi o to czy wytrzyma to już pisałem, że daje jej min. 2 lata :mrgreen:
 
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1131 razy
Dołączył: 20 Cze 2006
Posty: 10899
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Nie Lip 06, 2008 18:35   

z balaszką to chodzi po prostu o to, żeby pompka była przesunięta w dół i w stronę pedału, a nie tak jak zrobił Dam-Kam, do góry :cool:
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
Rowan 




Pomógł: 166 razy
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 2965
Skąd: Sędziszów



Wysłany: Nie Lip 06, 2008 20:23   

No właśnie :mrgreen:
 
 
 
Zukowaty 




Pomógł: 155 razy
Dołączył: 05 Cze 2008
Posty: 2438
Skąd: Uć-Poznań



Wysłany: Nie Lip 06, 2008 20:27   

Czyli poza tym ze mocowanie jest przesuniete w bmw o 8mm wzdluz osi to jeszcze o 5mm w pionie?Tak to rozumiem.Wiem ze to nie ten temat ale niech mi ktos w koncu odpowie gdzie ja mam szukac panewek do KV6...Prosze!!!!
_________________
Koła wystarczą 4...cylindrów musi być 5
 
 
 
Rowan 




Pomógł: 166 razy
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 2965
Skąd: Sędziszów



Wysłany: Nie Lip 06, 2008 20:29   

Tak dobrze to rozumiesz.
A jeśli chodzi o solnik czy nie lepiej byłoby cały silnik kupić?
 
 
 
Zukowaty 




Pomógł: 155 razy
Dołączył: 05 Cze 2008
Posty: 2438
Skąd: Uć-Poznań



Wysłany: Nie Lip 06, 2008 20:41   

A wiesz co kupisz??? Moze ma 500tys przejechane a ciagac teraz Przemo285 po Polsce zeby mi na T4 przebiegi sprawdzal to wiesz...Mysle o silniku ale to tez 2500zl a w tej cenie to w moim zrobie panewki i moze uda sie jeszcze profilaktycznie HGF wyeliminowac na jakis czas wymieniajac uszczelki jak juz silnik bede rozbieral.800 powiedzieli mi za samo wyjecie i wlozenie silnika a do tego robota pozniej na nim i czesci.Szukam jeszcze pmpy oleju bo najpewniej to jej wina ale bo Pb nie moge znalezc.Do diesla sa na ebay.co.uk.
_________________
Koła wystarczą 4...cylindrów musi być 5
 
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1131 razy
Dołączył: 20 Cze 2006
Posty: 10899
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Nie Lip 06, 2008 23:49   

tak, ale tylko jeśli będziesz miał szczęście i wał nie będzie miał przytarć, ani nie będzie przypalony :hm:
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
Zukowaty 




Pomógł: 155 razy
Dołączył: 05 Cze 2008
Posty: 2438
Skąd: Uć-Poznań



Wysłany: Nie Lip 06, 2008 23:55   

W kazdym razie kicha na maxa.Mam nadzieje ze obedzie sie bez wyjmowania walu ale licze sie z tym ze wal moze bys trafiony a przy okazji porysowane korbowody
_________________
Koła wystarczą 4...cylindrów musi być 5
 
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1131 razy
Dołączył: 20 Cze 2006
Posty: 10899
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Nie Lip 06, 2008 23:58   

korbowody na pewno nie będą porysowane...
one nie współpracują z wałem bezpośrednio, tylko przez panewki, acz jakby się porządnie przytarły, to mogłyby się wygiąć :/
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
Zukowaty 




Pomógł: 155 razy
Dołączył: 05 Cze 2008
Posty: 2438
Skąd: Uć-Poznań



Wysłany: Pon Lip 07, 2008 00:00   

Jak panewka sie obruci to rysuje korbowod.poldasa tak zalatwilem.U mnie silnik sie kreci tylko dostal strasznego luzu na panewkach wiec boje sie ze sie sklepalu jedna z druga jak to mialem wlasnie w podlasie i wtedy malo ze rysuje panewka to jeszcze wal wspolpracuje z korbowodem na polowie obwodu.rozumiesz teraz czego sie boje?
_________________
Koła wystarczą 4...cylindrów musi być 5
Ostatnio zmieniony przez Zukowaty Pon Lip 07, 2008 00:01, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1131 razy
Dołączył: 20 Cze 2006
Posty: 10899
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Pon Lip 07, 2008 00:01   

no to już jest, że się tak wyrażę, sytuacja ekstremalna :(
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
Zukowaty 




Pomógł: 155 razy
Dołączył: 05 Cze 2008
Posty: 2438
Skąd: Uć-Poznań



Wysłany: Pon Lip 07, 2008 00:02   

Moja sytuacja miala miejsce na autostradzie przy 160 to dobrze ze tloki mi wydechem nie wylecialy
_________________
Koła wystarczą 4...cylindrów musi być 5
 
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1131 razy
Dołączył: 20 Cze 2006
Posty: 10899
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Pon Lip 07, 2008 00:09   

skoro padła Ci pompa oleju, to jest szansa (spora nawet), że zamki panewek wytrzymały, a wtedy to tylko panewki i ostatecznie wał do szlifu... ale to i tak jest kupa roboty :beczy:
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
Dam-Kam 




Pomógł: 38 razy
Dołączył: 26 Lut 2007
Posty: 1182
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Pon Lip 07, 2008 20:45   

A wracając do tematu dziś odzyskałem R75 :> powiem tyle, następnym razem jak ktoś poda jakąś propozycję przeróbki to na 100% nie wykonam jej pierwszy... szkoda że Leo sie pomylił i mnie to kosztowało drugą pompkę ale dziwne że ta pierwsza tak szybko siadła :???: przecież nawet z garazu nie wyjechałem... :neutral: no ale... jest zrobione, chodzi a jak jest zrobione to nie wiem... mechanicy to zrobili i nie obchodzi mnie co i jak, ważne że jeździ.
PS. sprzęgło chodz może lekko ciężej ale wyrażnie lepiej odbija i chodzi płynniej.
 
 
 
Zukowaty 




Pomógł: 155 razy
Dołączył: 05 Cze 2008
Posty: 2438
Skąd: Uć-Poznań



Wysłany: Pon Lip 07, 2008 20:51   

moze wrzucisz jakies fotki?
_________________
Koła wystarczą 4...cylindrów musi być 5
 
 
 
Kris 




Pomógł: 32 razy
Dołączył: 25 Cze 2001
Posty: 526
Skąd: Ostrołęka



Wysłany: Sro Lip 09, 2008 11:07   

Dam-Kam napisał/a:
A wracając do tematu dziś odzyskałem R75 :> powiem tyle, następnym razem jak ktoś poda jakąś propozycję przeróbki to na 100% nie wykonam jej pierwszy... szkoda że Leo sie pomylił i mnie to kosztowało drugą pompkę ale dziwne że ta pierwsza tak szybko siadła :???: przecież nawet z garazu nie wyjechałem... :neutral: no ale... jest zrobione, chodzi a jak jest zrobione to nie wiem... mechanicy to zrobili i nie obchodzi mnie co i jak, ważne że jeździ.
PS. sprzęgło chodz może lekko ciężej ale wyrażnie lepiej odbija i chodzi płynniej.


Gratki zatem za sukces, a co do pomyłki Leo, czy ktoś mi może na szybko powiedzieć na czym ona niby polegała??
 
 
 
remii 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 05 Cze 2005
Posty: 38
Skąd: Goleniów



Wysłany: Sro Lip 09, 2008 11:21   

Kris napisał/a:
Gratki zatem za sukces, a co do pomyłki Leo, czy ktoś mi może na szybko powiedzieć na czym ona niby polegała??


Pompka była za wysoko i tłok wchodził pod złym kątem. Skutkiem złej instalacji mogło być zniszczenie pompki.
_________________
Rover 416 -> VW Golf IV -> MG ZT-T
 
 
Rowan 




Pomógł: 166 razy
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 2965
Skąd: Sędziszów



Wysłany: Sro Lip 09, 2008 11:36   

Mogło być, ale moim zdaniem Ciebie remii, uratowało to, że kupiłeś pompkę ze stopu, a Dam-Kam, miał plastikową, dlatego padła. A teraz jaką masz Dam-Kam, ?
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R75] Pompka sprzęgła - zamiennik
maras62 Rover serii 75, MG ZT 6 Czw Sty 07, 2021 14:17
maras62
Brak nowych postów [R75] Zamiennik pompki sprzęgła
endriu50 Rover serii 75, MG ZT 4 Nie Lis 29, 2015 12:07
Balas87
Brak nowych postów [R 75] pompa sprzęgła zamiennik
kamil900 Rover serii 75, MG ZT 7 Pią Maj 25, 2018 17:07
kamil900
Brak nowych postów [r75]Pompka sprzęgła
bobek2525 Rover serii 75, MG ZT 0 Pon Sty 09, 2017 13:25
bobek2525
Brak nowych postów [R75] Pompka sprzęgła
rafalg Rover serii 75, MG ZT 72 Wto Maj 20, 2008 12:05
matrix215



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink