Rozmawiałem ostatnio z Tomim. Ma pompki za 600 kilka zł minus rabat dla klubowiczów. Chyba nie ma już potrzeby bawić się w przeróbki skoro oryginał będzie kosztował jakieś 100zł więcej niż oryginał BMW.
_________________ Koła wystarczą 4...cylindrów musi być 5
SPAMU¦
Wysłany: Pią Lis 13, 2009 00:55 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 166 razy Dołączył: 28 Mar 2007 Posty: 2965 Skąd: Sędziszów
Wysłany: Pią Lis 13, 2009 19:52
U mnie chodzi według mnie extra, zostaję przy tym i wydaję mi się, że nie powinno paść przez paaare dobrych lat. Wysprzęglik który był wymieniony przy wymianie sprzęgła był niby dobry, ale łożysko się zacierało już, jednak moim zdaniem to dwumas go rozwalił.
Pomógł: 564 razy Dołączył: 27 Mar 2009 Posty: 5678
Wysłany: Sob Lis 14, 2009 21:00
Co tak się czepiliście że dwumasa niszczy wysprzęglik. Niby dlaczego? Wysprzęglik pracuje z dwumasą poprzez docisk tylko w momencie wciskania sprzęgła. Jedyne co może zniszczyć w wysprzęgliku to tylko łożysko, napewno nie to że będzie cieknąć, ale i w to wątpię. To co najbardziej może rozwalić uszkodzona dwumasa to tarczę i łożysko i oring na wałku sprzęgłowym. Te elementy pracują ze sobą cały czas i mogą wpadać w wibrację od uszkodzonego koła dwumasowego
Pomógł: 564 razy Dołączył: 27 Mar 2009 Posty: 5678
Wysłany: Nie Lis 15, 2009 12:15
Ale i tak obstawiam, że uszkodzona dwumasa prędzej rozwali łożysko na wałku sprzęgłowym niż na wysprzęgliku. Nie ma takiej opcji aby całe łożysko wraz z mocowaniem obracało się na plastikowej obudowie wysprzęglika. Rozpadło by się przy pierwszym obrocie.
Chciałem poprawić tylko że wysprzęglik pracuje cały czas z dociskiem, ale tylko podczas wciskania sprzęgła pod obciążeniem. Dwumasa by musiała mieć wychyły ok 2cm, aby go rozwalić. Prędzej rozwaliła by blok silnika.
Pomógł: 166 razy Dołączył: 28 Mar 2007 Posty: 2965 Skąd: Sędziszów
Wysłany: Nie Lis 15, 2009 20:19
apples napisał/a:
CDT(+)
Oj, nie nie wydaję mi się, że chip nie miał tutaj raczej nic wspólnego, moim zdaniem moja matka wykończyła ją, cały czas ruszanie z dwójki przy 2500rpm
Upss, kto szuka nie przepłaca Znalazłem nowe pompy sprzęgła na angielskim ebay-u wraz z przewodem w przeliczeniu po aktualnym kursie za około 450 pln z dostawą. Zostały jeszcze 3 więc kto pierwszy ten lepszy, facet pewnie będzie miał ich więcej ale póki co są 3. Uprzedzę pytania i podpowiem, że komplet jest do Roverka z kierownicą po lewej stronie . Wystarczy się zarejestrować na ebay, płatność w PayPal lub kartą visa.
oto link: Aukcja z pompą sprzęgła ebay
Na drugiej aukcji tego samego sprzedającego jest pompa trochę tańsza ale za to do auta z kierownicą po prawej stronie, nie wiem czy to się powygina (przewód), jeżeli tak to parę groszy taniej.
powodzenia
Pomógł: 1 raz Dołączył: 01 Mar 2009 Posty: 34 Skąd: białystok
Wysłany: Nie Lis 22, 2009 21:56
witam
około 5 tyśkm temu wymieniłem pompkę sprzęgła wysprzęglik i tarczę z dociskiem. wszystko LUK. od nie dawna mam problem tego typy że jak dłużej nogę na sprzęgle potrzymam to część sprzęgła mi przepada i czasami jest ciężko nawet na luz wyrzucić. wczoraj sprzęgło odpowietrzyłem, przejechalem ok 70 km i znów jest to samo.
czyżby znów wysprzęglik?? bo pompka jest sucha
Z tego co wiem, Boncky sie za to wzial i Zukowaty tez rozpracowal.
Zaworek jest w srodku w pompie, kilka postow wczesniej jest rysunek chyba Mariana_K odnosnie budowy tej pompki.
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum