Dołączył: 23 Maj 2008 Posty: 1 Skąd: czechowice-dz
Wysłany: Pią Maj 23, 2008 11:09 halogeny
witam
czy ktoś z Was zakładał halogeny w miejsca atrap na zderzaku z przodu swojego roverka?
może ktoś ma jakąś poradę, jak to zrobić, czego unikać, jakie wybrać halogeny.
2 pytanie: czy odcięcie zapłonu jest dobrym rozwiązaniem jako zabezpieczenie?
pozdrówka
SPAMU¦
Wysłany: Pią Maj 23, 2008 11:09 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
witam
czy ktoś z Was zakładał halogeny w miejsca atrap na zderzaku z przodu swojego roverka?
może ktoś ma jakąś poradę, jak to zrobić, czego unikać, jakie wybrać halogeny.
2 pytanie: czy odcięcie zapłonu jest dobrym rozwiązaniem jako zabezpieczenie?
pozdrówka
ad.1 najlepiej kupić orginalny zestaw ale to drogo
ad.2 po co Ci?? masz immo z alarmem
Tak sam robie przymiarki do halogenów. W takim razie poprosze o szczegółową instrukcje
A tak swoją drogą fajnie by było znaleźć taki art na str.klubowej -opis z fotkami
_________________ NIE POTRAFISZ PRZECZYTAĆ TEGO TEKSTU, WCIŚNIJ Ctrl +
w moim byla fabryczna instalacja ale nie bylo halogenow....poprzedni owner zalozyl takie soczewkowe pod rejestracja, na fotkach mojego Tomcata to dobrze widac. wygalda to chyba nie najgorzej mi sie podoba;) ale swieci kiepsko w porownaniu to oryginalow....mysle nad przeniesieniem ich w miejsce orygnuilanych halogenow;)
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
W takim razie poprosze o szczegółową instrukcje
A tak swoją drogą fajnie by było znaleźć taki art na str.klubowej -opis z fotkami
Hmm, nic prostszego, potrzebne elementy:
- halogeny
- zaślepki (tutaj uwaga: są różne wersje zaślepek inne są do sedana i inne do hatchbacka)
- wyłącznik halogenów zintegrowany z przeciwmgielnym tylnym (najlepiej dopaść oryginał z jakiegoś anglika)
- przekaźnik (jeśli podepniesz bez niego to możesz uszkodzić instalację elektryczną, nie pamiętam dokładnego modelu)
- trochę kabla (najlepiej w dwóch kolorach do odróżnienia "+" i "-" u mnie poszły w tym samym kolorku)
- bezpiecznik (10A chyba wystarczy)
- konektory (do przekaźnika 4 szt. i u mnie nie ma wtyczek do halogenów więc też są wpięte kable w nie poprzez konektory, kolejne 4 szt. i 1 bądź 2 szt. poszły do podpięcia zasilania włącznika halogenów)
- lutownica i zaciskarka do konektorów bądź dla wprawnego gościa płaskoszczypy
- śrubki z nakrętkami z teflonem do przykręcenia halogenów i zaślepek (6szt. - halogeny, 2szt. - zaślepki)
Instalacja:
"-" idzie od akumulatora bezpośrednio na jeden halogen i na drugi, natomiast "+" idzie do przekaźnika i z powrotem na halogeny, przekaźnik umieściłem tam gdzie fabryczne bezpieczniki pod kierownicą, zasilanie przekaźnika z włącznika halogenów, a zasilanie włącznika to zmostkowanie z zasilaniem od tylnego przeciwmgielnego, miernikiem zmierzyłem na którym kabelku jest 12V jak włącze stacyjkę i światła i zrobiłem pajączka.
Do montażu halogenów najlepiej ściągnąć zderzak, chyba że się pogimnastykujesz jak ja i odkręcisz górę zderzaka i boczki przy nadkolach.
Mam nadzieję że nie zamotałem za bardzo... Pod koniec przyszłego miesiąca postaram się zrobić kilka fotek i uściślić opis jak tylko zakończę sesję
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum