Forum Klubu ROVERki.pl :: [R620 SDI] Skrzynia biegów - Wymiana
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R620 SDI] Skrzynia biegów - Wymiana
Autor Wiadomość
Kilers 



Dołączył: 10 Sie 2012
Posty: 42
Skąd: Warszawa Mokotów

Rover 75

Wysłany: Sro Mar 20, 2013 23:16   [R620 SDI] Skrzynia biegów - Wymiana
Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1995

Witam

Noszę się z wymianą skrzyni biegów i mam pytanie.

1.Czy skrzynia z wersji angielskiej będzie bezproblemowo pasować do wersji europejskiej?
2. Czy zimiering (przepraszam, nie wiem jak się dokładnie piszę) zostaje stary czy z kupioną skrzynią jest inny?
3. Czy jest kłopot przy wymianie wybieraka zmiany biegów?
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Mar 20, 2013 23:16   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Balas87 



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 01 Lis 2010
Posty: 565
Skąd: rze



Wysłany: Czw Mar 21, 2013 10:01   

Co się stało ze starą skrzynką ??
 
 
mario409 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Sty 2012
Posty: 46
Skąd: Sadki

Rover 45

Wysłany: Czw Mar 21, 2013 10:20   

Pewnie buczy i wyje jak moja :mrgreen:
lozyska dostały.
_________________
był escort 1.4 92
jest rover 45 2002
 
 
Kilers 



Dołączył: 10 Sie 2012
Posty: 42
Skąd: Warszawa Mokotów

Rover 75

Wysłany: Czw Mar 21, 2013 14:38   

strasznie buczy... do tego wybija mi samo z biegu 2 na luz... a ostatnio to nawet luz nic nie daje bo jak wrzucam na luz to auto mi jedzie.....
 
 
kadzaf 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 1184
Skąd: Piotrków Tryb



Wysłany: Czw Mar 21, 2013 14:56   

a powiadaja ze PG1 jest dożywatonia i jak zwykle cała wine na mnie zalono ja moja wyzioneła ducha :P
 
 
Kilers 



Dołączył: 10 Sie 2012
Posty: 42
Skąd: Warszawa Mokotów

Rover 75

Wysłany: Czw Mar 21, 2013 17:42   

To odpowie mi ktoś na moje pytania?
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Czw Mar 21, 2013 18:23   

1. o ile wiem, to bedzie pasować, ale niech ktoś potwierdzi, kto rozbierał/przekąłdał kiedyś
2. o którym zimmeringu piszesz ?? jesli w nowej skrzyni uszczelniacze są ok to nie ma co ich ruszać ... najbardziej tzreba zwrócić uwagę na uszczelniacz wałka sprzęgłowego ... gdy on zacznie przeciekać, to wymiana wiąze sie z ponownym wyjęciem skrzyni ... niestety nei pamietam, czy jego się wymeinia od strony sprzęgła czy trzeba rozpoławiać skrzynię ... w razie gdyby puszczał któryś od półosi to późniejsza wymiana nie jest bardzo skomplikowana.
wiesz ... jak masz możliwość to napewno dobrze i bezpiecznie by było powymieniać uszczelnienia jak skrzynia jest na stole ... ocenisz jak już kupisz skrzynię.

3. krzyżak od wybieraka nachodzi na wałek wychodzący ze skrzyni ... fabrycznie jest tam wbity bolec na połączeniu ... należy go wybić po prostu i krzyżak schodzi. Jesli dźwignia biegów hałasuje, to mozesz przy okazji ją wyciszyć ... opis na stronie klubowej jest.

A no i zalej skrzynę właściwym olejem póxniej :ok:
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
kadzaf 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 1184
Skąd: Piotrków Tryb



Wysłany: Czw Mar 21, 2013 18:31   

Kilers napisał/a:
1.Czy skrzynia z wersji angielskiej będzie bezproblemowo pasować do wersji europejskiej?

nie ma znaczenia czy od jakiej wersji (nikt nie konstruował specjalnie inny model )
wiec bedzie pasowac bez problemu.

Kilers napisał/a:
2. Czy zimiering (przepraszam, nie wiem jak się dokładnie piszę) zostaje stary czy z kupioną skrzynią jest inny?

Przy zakupie skrzyni zwróc uwage czy owy uszczelniacz jest .(jak jak brałem moja to juz był przy skrzyni) wiec to juz zalezy od intencji sprzedawcy i jego towaru.

Kilers napisał/a:
Czy jest kłopot przy wymianie wybieraka zmiany biegów?

nie ma problemów z wymiana wybieraka ,zreszta na stronie klubowej o ile pamietam było opisane jak kasowac sobie luzy na nim .

Aha najwazniejsze jest to ze od 620 miała wolniejsze przełozenie główne wiec jak wymieniasz dobrze by było dac szybsze .

[ Dodano: Czw Mar 21, 2013 18:31 ]
http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=85254
oblukaja tu wrzucane były tabele z oznaczeniami skrzyn
 
 
Kilers 



Dołączył: 10 Sie 2012
Posty: 42
Skąd: Warszawa Mokotów

Rover 75

Wysłany: Czw Mar 21, 2013 18:44   

co do zimeringu to pytam sie z ciekawosci poniewaz ze starej skrzyni wywalało mi olej z lewego zimeringu (czy inaczej mówiąc, lewej półosi)
 
 
kadzaf 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 1184
Skąd: Piotrków Tryb



Wysłany: Pią Mar 22, 2013 10:18   

Kilers napisał/a:
co do zimeringu to pytam sie z ciekawosci poniewaz ze starej skrzyni wywalało mi olej z lewego zimeringu (czy inaczej mówiąc, lewej półosi)

tak idzie go wyciagnac od zewnatrz (najwyzej popsuc) a wbic nowego.
 
 
Kilers 



Dołączył: 10 Sie 2012
Posty: 42
Skąd: Warszawa Mokotów

Rover 75

Wysłany: Pią Mar 22, 2013 14:17   

Ale powiedzmy że w starej skrzyni ciekło z tego zimeringu to jak mam nową skrzynie to też będzie ciekło?
 
 
kadzaf 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 1184
Skąd: Piotrków Tryb



Wysłany: Pią Mar 22, 2013 15:45   

jesli uszczelniacz bedzie trzymał to nie ma prawa puszczac(jesli jest odpowiedni olej jak i jego stan)
_________________
jest m+sdi
http://www.youtube.com/wa...=endscreen&NR=1
 
 
Kilers 



Dołączył: 10 Sie 2012
Posty: 42
Skąd: Warszawa Mokotów

Rover 75

Wysłany: Pią Mar 22, 2013 17:33   

To może inaczej napisze...

czy ten zimering znajduje się w skrzyni?
czyli jeżeli kupie nową skrzynie to jest tam zimering?
 
 
kadzaf 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 1184
Skąd: Piotrków Tryb



Wysłany: Pią Mar 22, 2013 17:43   

Kilers napisał/a:
To może inaczej napisze...

czy ten zimering znajduje się w skrzyni?
czyli jeżeli kupie nową skrzynie to jest tam zimering?

2x tak :D

tak on wyglada


 
 
Kilers 



Dołączył: 10 Sie 2012
Posty: 42
Skąd: Warszawa Mokotów

Rover 75

Wysłany: Nie Mar 24, 2013 20:55   

Dzięki za odpowiedź i pomoc... Skrzynie tak czy siak wymienię, lecz zastanawiam się też nad wymianą wybieraka :x

Najgorsze z tego wszystkiego teraz jest to, że odpalam auto wrzucam na luz i auto jedzie :???:
 
 
kadzaf 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 1184
Skąd: Piotrków Tryb



Wysłany: Nie Mar 24, 2013 21:10   

Kilers napisał/a:
Najgorsze z tego wszystkiego teraz jest to, że odpalam auto wrzucam na luz i auto jedzie :???:

podobnie miałem jak mechanizm wybieraka był wytrzepany na maxa .(do połowy poscinało sworzenie)
Wyciagnij go całego i postawiaj nowe bolce(moga byc sruby) poskrecac aby nie było luzów ,sama dzwignie wybieraka przewierciłem 8ka i załozyłem srube i skreciłem>luzów nie ma .elemet który wsuwa sie w miejsce trzpienia wybieraka nalezy przeciac wzdłuznie aby po skrecniu zacisło sie na nim.
Wtedy jest spokoj,z latajaca dziwgnia oraz wrzucaniem biegów :razz:
 
 
brand620sdi 



Dołączył: 27 Sty 2013
Posty: 5



Wysłany: Pon Mar 25, 2013 01:48   

wymienialem osatnio dwa razy skrzynie,pierwszy przez to ze lewym uszczelniaczem wywalilo olej i zaczela zgrzytac(uzupelnienie stanu niewiele pomoglo, po rozebraniu cala spalona i pelno opilkow),po wymianie mechanicy nie zakrecili sruby spustowej bo mysleli ze jak ktos spuszczal olej przed demontazem to dokrecil,wiec nie musze pisac co znowu sie stalo,odzyskalem kase i drugim razem sam wymienilem skrzynie,na szczescie ma dobre uszczelniacze i nic nie cieknie,nie moglem prakycznie nigdzie dostac nowych uszczelniaczy sa bardzo ciezko dostepne,podeszly od freelnedera.Co do wybieraka porozcinalem nity na tulejach zalozylem sruby i poskrecalem,nic nie lata ani nie drgnie:)
 
 
kadzaf 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 1184
Skąd: Piotrków Tryb



Wysłany: Pon Mar 25, 2013 10:02   

brand620sdi napisał/a:
o do wybieraka porozcinalem nity na tulejach zalozylem sruby i poskrecalem,nic nie lata ani nie drgnie:)


u mnie własnie jest tak samo ,najlepszy sposob na ten krzyzak wybieraka ;-)
Co tego simmera to rzeczywiscie taki przecietny on nie jest ,ale moze udałoby sie cos podebrac moze z zamienników (np jakis dwuwargowy itp)
tylko trzeba znac srednice wałka oraz obudowy w której jest osadzony ,bowiem jak patrzałem na niego to nie widze zeby pisały na nim wymiary
_________________
jest m+sdi
http://www.youtube.com/wa...=endscreen&NR=1
 
 
Kilers 



Dołączył: 10 Sie 2012
Posty: 42
Skąd: Warszawa Mokotów

Rover 75

Wysłany: Sro Kwi 17, 2013 10:23   

A ma ktoś zdjęcie jak dokładnie wygląda ten "Krzyżak" ?
 
 
thorm 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 30 Kwi 2012
Posty: 85



Wysłany: Sro Kwi 24, 2013 18:26   

nie ma problemu z kupnem uszczelniaczy na skrzynię jak pamiętam na dłuzszą os 70 zł na krutszą 30 zł zamawiam o 8 rano dostaję o 12 w południe jedna jest lewy 76x40 prawy 62x40 z tego co pamiętam cena zalezy czy nowy typ czy stary
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R620] Skrzynia biegów i trudności z wrzucaniem biegów
eugeniusz.kam Rover serii 600, Honda Accord 9 Pon Sie 10, 2009 11:21
borsi
Brak nowych postów [r620] skrzynia biegów
skiba99 Rover serii 600, Honda Accord 1 Wto Lis 01, 2011 15:28
R.E.D.
Brak nowych postów [R620] Skrzynia biegów
marcin261080 Rover serii 600, Honda Accord 1 Czw Mar 26, 2009 18:59
NEOSSS
Brak nowych postów [R620] Skrzynia biegów
MpR Rover serii 600, Honda Accord 13 Sro Gru 23, 2009 22:32
MpR
Brak nowych postów [R620] Skrzynia biegów
jak dolać olej
mirek_20 Rover serii 600, Honda Accord 10 Sob Lis 14, 2009 15:43
KRYS



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink