Forum Klubu ROVERki.pl :: [R75] Spryskiwacze reflektorów
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R75] Spryskiwacze reflektorów
Autor Wiadomość
MiReK 




Pomógł: 18 razy
Dołączył: 15 Paź 2007
Posty: 981
Skąd: Bytom

Rover 75

Wysłany: Pon Wrz 02, 2013 19:36   

rafalmis1 napisał/a:
Mirek ja mam sucho. Ale na początku jak ppodłączyłem wszystko to mi kapało z papki w miejscu podłączenia węża. Wystarczyło węża wraz z papka ustawić pod innym kątem


To ja nie wiem czemu u mnie (i u Mortala) jest tak mokro.Ewidentnie kapie spod zderzaka a wszystkie wężę i pompka sucha.
_________________
"jedyna"po reinkarnacji ;-)
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Wrz 02, 2013 19:36   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
sknerko 




Pomógł: 333 razy
Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 6617
Skąd: Czempiń/Poznań



Wysłany: Wto Wrz 03, 2013 08:12   

rafalmis1 napisał/a:
Sknero błagam o fotki :-D

Nie bardzo łapie co mam ci fotografować?

rafalmis1 napisał/a:
[ Dodano: Pon Wrz 02, 2013 16:35 ]
Nie powiem ale z lekka się wkurzylem ze jest to możliwe a u mnie się nie udało. 700 km zrobiłem aby między innymi to włączyć i nic :-\ nic z tego nie rozumie. PHJOWI jest z Poznania??

PHJOWI jest z Nowego Miasta nad Wartą, to jest kolo Poznania.

[ Dodano: Wto Wrz 03, 2013 08:12 ]
Aha, nie wiem jak teraz ale kiedyś na zlocie Mariusz418 nie dał rady mi tego włączyć, a PHJOWI włączył.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
rafalmis1 




Pomógł: 78 razy
Dołączył: 30 Kwi 2012
Posty: 2998
Skąd: Dynów

Rover 75

Wysłany: Wto Wrz 03, 2013 08:41   

sknerko, chce zobaczy ja to wygląda jak stoi się przed autem
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
sknerko 




Pomógł: 333 razy
Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 6617
Skąd: Czempiń/Poznań



Wysłany: Wto Wrz 03, 2013 08:44   

co chcesz zobaczyć jak pryskają spryski czy co?
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
rafalmis1 




Pomógł: 78 razy
Dołączył: 30 Kwi 2012
Posty: 2998
Skąd: Dynów

Rover 75

Wysłany: Wto Wrz 03, 2013 08:56   

:-D chce zobaczyć jak w Roverze prezentują się dzienne
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
Rowan 




Pomógł: 166 razy
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 2965
Skąd: Sędziszów



Wysłany: Czw Wrz 05, 2013 08:24   

MiReK napisał/a:
.Ewidentnie kapie spod zderzaka a wszystkie wężę i pompka sucha.

Gumka od pompki ;) Też miałem z tym problem po wymianie pompki sprysków :) Po jakimś czasie samo się uszczelniło ;)
_________________
"Walduś, pamiętaj cycu..."
 
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Nie Wrz 08, 2013 00:22   

Żeby włączyć opcję świateł "kanada" należy przestawić rynek na kanadyjski :)
Nie zawsze się to musi udać i wtedy z pomocą przychodzą inne narzędzia, które mogą tenże rynek zmienić zanim wejdzie T4. W Twoim rafalmis1 - (europa) - można włączyć "skandynawia" - czyli włączanie świateł po uruchomieniu stacyjki, ale tego nie chciałeś.

sknerko u Ciebie światła dzienne to są długie z mniejszą mocą świecenia? Bo chyba to chciał zobaczyć rafalmis1. Czy pisząc o tym, że mariusz478 psuł Ci konfigurację miałeś na myśli, że światła dzienne same nie startowały? Czy może startowały po przekręceniu stacyjki na POS2, a nie jak chciałeś na POS3 (po uruchomieniu silnika) ? Nie bardzo wiem, jak to mógł robić ;)

Nie mam pewności czy ilość sprysków zależna jest od marketu czy od wersji modułu komfortu. Pewnie w RAVE jest napisane, a całego w głowie ma SeniorA ;) Ja nie znalazłem takiej informacji. Chociaż nie znalazłem też info o świeceniu świateł, a wiem że ktoś gdzieś kiedyś jakiś przedruk pokazywał.

Jak będę u mariusz418 to w wolnej chwili spróbuję zmienić sobie market i zobaczyć ile będę miał ilości sprysków ;) Fabrycznie miałem 5 ;) Zatem w ogóle inaczej niż pisaliście tutaj i ile było u rafalmis1 czy MiReK. A moje BCU to była bieda bo LOW-Line ;)

MiReK u Ciebie nie zostało zrobione wszystko z sukcesem ;)
Cały czas się zastanawiam dlaczego :) Trochę mało czasu było na te zabawy i presja rodziny :) Myślę, że cały dzień zabaw przyniósłby w końcu żądany efekt ;)
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
sknerko 




Pomógł: 333 razy
Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 6617
Skąd: Czempiń/Poznań



Wysłany: Nie Wrz 08, 2013 20:18   

MaReK, nie mam długich z mniejszą mocą tylko krótkie po odpaleniu silnika.
MaReK napisał/a:
Czy pisząc o tym, że mariusz478 psuł Ci konfigurację miałeś na myśli, że światła dzienne same nie startowały? Czy może startowały po przekręceniu stacyjki na POS2, a nie jak chciałeś na POS3 (po uruchomieniu silnika) ? Nie bardzo wiem, jak to mógł robić
właśnie przypadkowo zmienił że były od razu po przekręceniu kluczyka a miały być po odpaleniu.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Nie Wrz 08, 2013 22:11   

Cytat:
właśnie przypadkowo zmienił że były od razu po przekręceniu kluczyka a miały być po odpaleniu.

Nie ma do tego nic region kanadyjski ;) W/g mojej ale nie pewnej wiedzy, to kanadyjski rynek pozwala na takie ustawienie świateł i to nie świecą się drogowe tylko mijania ze słabszą mocą.

To co Ty piszesz ustawia się w opcji "skandynawskiej". Też miałem opcję że po przekręceniu kluczyka światła świeciły pełną mocą, ale zmieniłem to za pomocą T4 na takie jak Ty masz.

U mnie market jest POLAND, a kody ZCS wskazują na Centralną Europę.

Nie twierdzę też, że T4 ze starszą płytą serwisową nie mógł czynić problemów - może mógł.
W obecnej, której mariusz418 używa, nigdy nic się nie dzieje bez jego wiedzy i nic nie znika samo :) Może oprócz elektronicznego prędkościomierza, ale to jest opcja, której T4 nie przywiduje dla zwykłych MG ZT i R75.

Teraz pozostaje zatem sprawdzenie opcji po ilu spryskaniach szyby ma się włączyć sprysk dla reflektorów.
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
sknerko 




Pomógł: 333 razy
Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 6617
Skąd: Czempiń/Poznań



Wysłany: Pon Wrz 09, 2013 11:14   

MaReK Ja nie mam pojęcia jak jest to teraz ustawione w moim bo jednak kilka razy był podłączany do T4 a pamiętam że za pierwszym razem jak to miałem włączane to PHJOWI powiedział że to jest kanadyjski system i tyle, stąd twierdzę że mam kanadę.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
MiReK 




Pomógł: 18 razy
Dołączył: 15 Paź 2007
Posty: 981
Skąd: Bytom

Rover 75

Wysłany: Pon Wrz 09, 2013 21:55   

Rowan napisał/a:
Gumka od pompki Też miałem z tym problem po wymianie pompki sprysków Po jakimś czasie samo się uszczelniło


Gdyby to była wina gumki od pompki to kapałoby tylko z prawej strony auta,a kapie z prawej i lewej,tak jakby płyn ściekał po reflektorach,wewnątrz zderzaka i następnie ściekał na ziemię.
_________________
"jedyna"po reinkarnacji ;-)
 
 
rafalmis1 




Pomógł: 78 razy
Dołączył: 30 Kwi 2012
Posty: 2998
Skąd: Dynów

Rover 75

Wysłany: Pon Wrz 09, 2013 22:29   

MiReK, a czy na węże w miejscu podłączenia ze sspryskiwaczami miałeś zapinki?? I chyba na spryskach powinny być oringi
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
MiReK 




Pomógł: 18 razy
Dołączył: 15 Paź 2007
Posty: 981
Skąd: Bytom

Rover 75

Wysłany: Pon Wrz 09, 2013 22:50   

Tak,mam zapinki i mam oringi,dodatkowo wzmocniłem teflonową taśmą hydrauliczną
_________________
"jedyna"po reinkarnacji ;-)
 
 
pelson91 




Pomógł: 36 razy
Dołączył: 31 Lip 2011
Posty: 2236
Skąd: Sochaczew

Rover 75

Wysłany: Pon Wrz 09, 2013 22:51   

a ja muszę kupić taką zapinkę wraz z trójnikiem, bo przy zakładaniu zderzaka niestety nie wytrzymała.. gdzie takie coś dostać?
_________________
Pozdrawiam,
pelson91
 
 
sknerko 




Pomógł: 333 razy
Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 6617
Skąd: Czempiń/Poznań



Wysłany: Wto Wrz 10, 2013 08:18   

Jak masz odpowiednio założone osłony pod silnikiem to cieknie w dowolnym miejscu, mi kiedyś ciekło pompką zwykłych spryskiwaczy i kapało po lewej stronie koło migacza bo auto lekko przechylone stało, stres mnie dopadł wtedy przeogromny bo już widziałem problemy z chłodzeniem silnika a jak zdjąłem osłonę silnika to ślad prowadził jednoznacznie do zbiornika sprysków.

[ Dodano: Wto Wrz 10, 2013 08:18 ]
w waszym przypadku może jeszcze ciec trójnik w zderzaku widziałem już taki pęknięty od mrozów i diabelstwo ciekło dopiero pod ciśnieniem a tak puki nie nacisnąłeś spryskiwacza to suche było jak pieprz
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
MiReK 




Pomógł: 18 razy
Dołączył: 15 Paź 2007
Posty: 981
Skąd: Bytom

Rover 75

Wysłany: Sro Wrz 11, 2013 08:48   

sknerko napisał/a:
w waszym przypadku może jeszcze ciec trójnik w zderzaku


A w którym dokładnie miejscu w zderzaku jest ten trójnik?
_________________
"jedyna"po reinkarnacji ;-)
 
 
sknerko 




Pomógł: 333 razy
Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 6617
Skąd: Czempiń/Poznań



Wysłany: Sro Wrz 11, 2013 09:01   

To jak dokładałeś spryskiwacze w zderzak i nie widziałeś trójnika na środku w zderzaku? czy masz węże nieoryginalne?
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R75] Czy to spryskiwacze reflektorów?
Arthurro Rover serii 75, MG ZT 20 Pią Mar 14, 2008 15:24
Dam-Kam
Brak nowych postów [R75] spryskiwacze reflektorów
Linkoln60 Rover serii 75, MG ZT 4 Sro Lip 29, 2020 06:22
dawidd
Brak nowych postów [R75] Regulacja reflektorów
chyba zblokowały się silniczki
jarema Rover serii 75, MG ZT 15 Pon Wrz 12, 2011 08:51
Kamil79
Brak nowych postów [r75]Pompka spryskiwaczy reflektorów
sebol11 Rover serii 75, MG ZT 5 Sob Lis 14, 2015 12:25
sebol11
Brak nowych postów [MG ZT] Spryskiwacz reflektorów/świateł
Ryjek82 Rover serii 75, MG ZT 10 Wto Mar 20, 2012 17:46
szkielo82



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink