Forum Klubu ROVERki.pl :: [R220sd 97'] Kąt wtrysku
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R220sd 97'] Kąt wtrysku
Autor Wiadomość
xlukaszx 



Dołączył: 31 Paź 2008
Posty: 26
Skąd: Lublin



Wysłany: Pon Maj 04, 2009 21:01   [R220sd 97'] Kąt wtrysku

Witam

Niedawno zmieniałem rozrząd i chcialbym ustawić prawidłowy kąt wtrysku ponieważ auto jest mułowate ponizej 2 tys obrotów. Najprawdopodobniej bede musiał to zrobić sam bo w Lublinie nikt nie chce sie tym zająć (albo nie potrafi). Czytałem techniczny FAQ i mam pytanie :
-po zdjęciu obudowy filtra i paskow należy poluzować 4 sruby chodzi o te żołte sruby na załączonym foto ??
-co względem czego przemieszczać i jak to pooznaczać tak żeby ewentualnie wrócić do poprzednich ustawień?
Dzisiaj bylem u mechanika ktory zapewnial mnie że to nie jest sprawa kąta wtrysku ( po tym jak przygazowalem go na postoju- trochę poszlo dymu) ale z tego co wyczytalem objawy pasują ze jest on zle ustawiony.
Jezeli ktos moze dać jakies wskazówki bede wdzieczny

pzdr
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Maj 04, 2009 21:01   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
thef 



Pomógł: 387 razy
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 4424
Skąd: Oświęcim



Wysłany: Pon Maj 04, 2009 21:30   

Hmm, opisy dotyczą pompy elektronicznej, a Ty masz mechaniczną i nie wiem jak u Ciebie wygląda sprawa kąta wtrysku i jakie on ma znaczenie. Ale jeżeli jesy podobnie jak w SDi, to tak, luzuje się te cztery śruby i baaaaaardzo delikatnie kręci drugim kołem za pomocą nasadki nałożonej na nakrętkę mocującą to koło. Ruch o milimetr powoduje już dość znaczną zmianę kąta.
 
 
kepor 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 10 Gru 2007
Posty: 99
Skąd: Wieliczka

MG ZR

Wysłany: Pon Maj 04, 2009 22:11   

ja u siebie w 220SD ustawiałem kąt wtrysku i ma duży wpływ ale wydaje mi się, że to nie pomoże w "odmuleniu" samochodu poniżej 2tyś obrotów, z tego co wiem to gdyby był źle ustawiony kąt wtrysku to poniżej 2tyś autem by szarpało lub nie chciałby palić w zimne dni no ale głowy nie dam sobie uciąć.

Najlepiej zaznacz sobie pisakiem na śrubach i kole to łatwo będziesz mógł wrócić do poprzedniego stanu
 
 
Skiba 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 15 Paź 2006
Posty: 1457

Rover 600

Wysłany: Pon Maj 04, 2009 22:18   

z problemami poniżej 2 tyś, rozwiązania szukałbym w pompie i jej ustawieniu :|
_________________
pozdrawiam Skiba
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [ R220SD] Hak holowniczy
jaki pasuje
Lelobass Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 5 Pon Cze 28, 2010 19:30
bizkid
Brak nowych postów [R220SD '97] - Sprzęgło
Mortal Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 4 Czw Wrz 13, 2007 15:31
thef
Brak nowych postów [R220SD 97r] Wycieraczki
xmen38 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 4 Czw Kwi 02, 2009 21:05
alilubi
Brak nowych postów [R220SD] przekaźnik
silnoreki2000 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 4 Sro Cze 05, 2013 19:32
Marcin1642
Brak nowych postów [R220SD 96r] Twardy gaz
krzynek99 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 7 Czw Lip 31, 2008 20:55
gpredki



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink