a czy węzyk od odmy mozna puscic bez niczego w dol zeby ten syf skapywal pod auto?
To jedz do Niemiec , stan na parkingu i niech Ciebie policja zlapie . Nie radze plam z oleju zostawiac . Mandat , przeglad i okolo 400 Euro za utylizacje , czyli paru kolesi ktorzy przyjada i umyja miejsce zaolejone . Wiem bo doznalem tego bolu.
pozatym nasz kraj jest dostatecznie zasyfiony by go dodatkowo dosyfiac
To jedz do Niemiec , stan na parkingu i niech Ciebie policja zlapie . Nie radze plam z oleju zostawiac . Mandat , przeglad i okolo 400 Euro za utylizacje , czyli paru kolesi ktorzy przyjada i umyja miejsce zaolejone . Wiem bo doznalem tego bolu.
pozatym nasz kraj jest dostatecznie zasyfiony by go dodatkowo dosyfiac
Święta prawda, to samo w Austrii Ja uciekłem jak mi olej się wylał bo miałem zły filtr założony, a resztę roboty zrobił deszcz i spłukał olej
Tylko ze od odmy to jak stoisz na wolnych obrotach lub na parkingu to nie kapie to w dużych ilościach może parę ml wycieknie i tyle. Syf to dopiero leci jak kreci silnik powyżej obrotów jajowych.
Wiec nie ma co do obaw ze będą jakieś duże plamy na parkingu. U mnie mierzyłem ostatnio i to co zostało po 10.000km w Catch-Tanku to było ok 150-200ml
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Podłączę się bo mam problem częściowo związany z tematem ostatnio zauważyłem ze górna część obudowy filtra i przewód dolotu obrzygane są olejem rozumiem, że to odma ale czy to normalne, że wali w dolot czy coś mam nie tak? Podejrzewam, ze separator odmy wchodzący do filtra już nie za bardzo spełnia swoje zadanie jeśli moje podejrzenia są słuszne to czy mogę na wąż założyć filtr odmy (mały stożek), a otwór w obudowie filtra zatkać?
_________________ Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
Podejrzewam, ze separator odmy wchodzący do filtra już nie za bardzo spełnia swoje zadanie jeśli moje podejrzenia są słuszne to czy mogę na wąż założyć filtr odmy (mały stożek), a otwór w obudowie filtra zatkać?
Ja mam tak ze mam tez stożek na końcu i mi już nie wracają opary do dolotu Zadanie separatora jest oddzielanie oleju od spalin. Ja nie chce syfić dróg żeby mi kapał olej wiec duza cześć oleju zostaje w zbiorniku Otwór w obudowie zatkałem takim korkiem do rur 3/4"
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Tylko Ty masz jeszcze to urządzonko, a czy jest sens zakładania samego filtra bez zbiorniczka na ten syf? Wszystko będzie z powrotem spływało do wlewu oleju ale chyba lepsze to niż ma walić w dolot...
_________________ Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
Tylko Ty masz jeszcze to urządzonko, a czy jest sens zakładania samego filtra bez zbiorniczka na ten syf? Wszystko będzie z powrotem spływało do wlewu oleju ale chyba lepsze to niż ma walić w dolot...
To mam catch tanka Sens jest duzy, nie ma już w cale oleju w rurach od intercoolera Wiec samo powietrze mi dmucha do silnika.
Co ma tobie spływać z powrotem do oleju To co z odmy leci to jest nadmiar ciśnienia z silnika i jest to mieszanka spalin + olej + powietrze. Jak zamontujesz bez zbiornika to będzie tobie leciał olej przez stożek pod auto i tyle.
Sens odmy jest taki żeby ten syf co wylatuje został spalony przez silnik a nie żeby kapało na drogę.
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Z powrotem ma spływać to co zatrzyma filtr bo rozumiem, że zatrzymuje on pozostałości oleju, a przepuszcza powietrze? Poniżej fotka jak to u mnie wygląda.
Ten "gadżet" zaznaczony X-em chce wywalić w jego miejsce na węży zamocować filtr odmy, a dziurę w obudowie filtra zapchać. Będzie to działało tak jak myślę czy nie bardzo?
_________________ Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
Tylko ze splywac nic nie bedzie po obieg tego jest taki ze od silnika tym czarnym wężem do twojego X wypycha ciągle ciśnienie olej+powietrze ( a ciśnienie dopiero znika jak się silnik wyłączy) i potem do zostaje wsysane do filtra powietrza.
Wiec jak zatkasz otwór w filtrze powietrza i na ten czarny waz dasz filtr stożkowy to i tak będzie tobie wydmuchiwało olej i będzie tobie babrało komorę silnika. Dlatego trzeba ten gumowy czarny waz przedłużyć i zamontować stożek gdzieś nizej pod silnikiem zeby tobie twojej czystej komory nie zapryskało.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum