Forum Klubu ROVERki.pl :: [R45] Pompa wtryskowa VP 30- i moja walka
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R45] Pompa wtryskowa VP 30- i moja walka
Autor Wiadomość
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sob Cze 30, 2012 14:25   

kadzaf, No ECU podłączyć tez trzeba, choć dało by się tez bez problemu zrobić to jako generator sygnału :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sob Cze 30, 2012 14:25   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Nie Lip 01, 2012 21:45   

Jugol ... mamy tranzystor, więc możemy popróbować coś powalczyć ... neistety u mnie strasznie krucho z czasem ..... przed wakacjami mam jeszcze roboty od cholery i nie wiem co wymyślę, ale coś wymyślę ;)

Najgorsze, ze strasznie małe pola luownicze są w tym sterowniku :/ tutaj największy problem jest ... fabrycznie oni to zgrzewają a nie lutują ... cyna niestety wytrzymuje max 200st, a to jak widać może być trochę mało, skoro spłynęła :roll: ... będziem w kontakcie :ok:
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
sknerko 




Pomógł: 333 razy
Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 6617
Skąd: Czempiń/Poznań



Wysłany: Pon Lip 02, 2012 09:13   

Brt napisał/a:
cyna niestety wytrzymuje max 200st,
Polutujcie cyną bezołowiową ona znosi wyższe temperatury

[ Dodano: Pon Lip 02, 2012 09:11 ]
ponoć do 260stC wytrzymuje

[ Dodano: Pon Lip 02, 2012 09:13 ]
albo uderzyć do jakiegoś złotnika żeby srebrem polutował
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Jugol 



Pomógł: 116 razy
Dołączył: 05 Lis 2008
Posty: 2341



Wysłany: Pon Lip 02, 2012 20:59   

Decyzja zapadła, pod koniec lipca nowa pompa zawita do mnie z Anglii, i na kolejne 200kkm spokój :ok:
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Wto Lip 03, 2012 15:17   

Jugol, w sumie to zastanawiam się od czego to zależy, ja mam 240k na blacie i pompa podobno jest ori i nic przy niej nie było ruszane, a innym padają wczesniej :/ why :?:
 
 
 
Jugol 



Pomógł: 116 razy
Dołączył: 05 Lis 2008
Posty: 2341



Wysłany: Pon Lip 16, 2012 23:47   

Pompa dzisiaj o godz. 17- tej czasu UK zakupiona, w niedzielę, najpóźniej w poniedziałek będzie u mnie w home :jupi:
 
 
Raptile 




Pomógł: 73 razy
Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 2710
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Pon Lip 23, 2012 20:54   

up
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
kadzaf 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 1184
Skąd: Piotrków Tryb



Wysłany: Pon Lip 23, 2012 20:59   

Raptile napisał/a:
up

Cisza na planie albo Jugol nadrabia straty w km :mrgreen:
_________________
jest m+sdi
http://www.youtube.com/wa...=endscreen&NR=1
 
 
Jugol 



Pomógł: 116 razy
Dołączył: 05 Lis 2008
Posty: 2341



Wysłany: Pon Lip 23, 2012 21:20   

Pompa dotarła do mnie dzisiaj o 1:30 w nocy, cała i zdrowa i co najwazniejsze nowa, rok prod. 2004. 10, czyli już ta poprawiona przez Bosch'a :ok:

Poniżej kilka fotek związanych z jej wymianą ;)
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Wto Lip 24, 2012 01:17   

Jugol, I działa pompa czy nie :roll:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Jugol 



Pomógł: 116 razy
Dołączył: 05 Lis 2008
Posty: 2341



Wysłany: Wto Lip 24, 2012 16:42   

To oczywiste, że działa, zapomniałem dodać powyżej :mrgreen:
 
 
bibi750 



Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 1



Wysłany: Pią Mar 15, 2013 19:50   

witam serdecznie mam mały problem gdy jade moim roverkiem np.100km/h i włącze na luz obroty spadają do 850 obr po chwili wraca do swojego poziomu tzn.około 950 wczym tkwi problem
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pią Mar 15, 2013 21:46   

bibi750, Ty nie masz pompy VP30 tylko VP37 całkiem co innego :-|
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Jugol 



Pomógł: 116 razy
Dołączył: 05 Lis 2008
Posty: 2341



Wysłany: Nie Mar 17, 2013 21:22   

... i mniej awaryjnego ;)
 
 
dandysowski 



Dołączył: 21 Paź 2015
Posty: 5



Wysłany: Sro Paź 21, 2015 10:00   

takie pytanie z mojej strony. mam na oku kupno rovera 45 2.0 idt sedan 101km. jakie sa objawy padniecia pompy? ogladalem auto i wlasnie sie boje gdyz ma juz 208kkm a podobno wlasciciel nic nie ruszal przy pompie. jedyne co zauwazylem przy tym roverku ze ma wycieki oleju tylko nie wiem skad dokladnie i widac przy wlewie oleju ze jest ubryzgany i jedynie powycierany przez wlasciciela aby było mniej widać chyba.
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sro Paź 21, 2015 11:21   

Jak padnie to nie odpali juz auto. Może to być po przekroczeniu kluczyka lub podczas jazdy auto zgaśnie.

Co do oleju pewnie ktoś wylal olej przy wymianie oleju i nie wytarl. Ściągnij osłonę silnika i zobacz co tam jest.
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
kadzaf 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 1184
Skąd: Piotrków Tryb



Wysłany: Nie Paź 25, 2015 18:04   

Moja walka rowniez czy pompa i idt tez brzeczy zaworek kat wtrysku ,jak w przypadku sd/sdi?

Moj problem obiawia sie brakiem cisnienia na wtryskach ,napiecie do obu zaworkow dochodzi na tasmie rowniez .
_________________
jest m+sdi
http://www.youtube.com/wa...=endscreen&NR=1
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R45] Padła pompa wtryskowa
cichy77 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 43 Nie Gru 18, 2011 21:13
cichy77
Brak nowych postów [420 sdi] jaka pompa wtryskowa
hektorone Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 5 Nie Gru 11, 2011 09:41
hektorone
Brak nowych postów [R 45]Umierająca pompa wtryskowa
Alexi Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 14 Sob Lut 08, 2014 13:35
bociannielot
Brak nowych postów [R45] Rozrząd i pompa wtryskowa
wtwisnia Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 3 Nie Sie 31, 2008 17:47
thef
Brak nowych postów [ROVER 400] pompa wtryskowa
Bogdan7014 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 10 Sro Mar 23, 2011 11:11
Bogdan7014



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink