Forum Klubu ROVERki.pl :: [R45 1.4 2002] gdy wciskam gaz - przyspiesza bardzo powoli
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R45 1.4 2002] gdy wciskam gaz - przyspiesza bardzo powoli

dopiero po delikatnym puszczaniu zaczyna przyspieszać
Autor Wiadomość
budyn26 




Dołączył: 22 Lip 2009
Posty: 160
Skąd: RZESZÓW



Wysłany: Pią Sty 15, 2010 16:44   

Markzo ten mechanik z Rzeszowa ma komputer można u niego podpiąć rowerka ??
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Sty 15, 2010 16:44   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Pią Sty 15, 2010 16:56   

no tak:) pisałem przecież :) naszą 75 2.5V6 diagnozuje spokojnie ;)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
budyn26 




Dołączył: 22 Lip 2009
Posty: 160
Skąd: RZESZÓW



Wysłany: Pią Sty 15, 2010 17:00   

Ok dzięki a ile woła za podpięcie ??
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Pią Sty 15, 2010 17:05   

chyba 60zł :) czy jakos tak, nie wiem dokładnie bo nam robił jeszcze kilka innych rzeczy i policzył całość.
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
budyn26 




Dołączył: 22 Lip 2009
Posty: 160
Skąd: RZESZÓW



Wysłany: Pią Sty 15, 2010 17:10   

Dzięki wielkie musze się wybrać :smile:
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Pią Sty 15, 2010 17:15   

na spota być sie wybrał :P
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
budyn26 




Dołączył: 22 Lip 2009
Posty: 160
Skąd: RZESZÓW



Wysłany: Pią Sty 15, 2010 17:22   

A kiedy i gdzie ?? ?
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Pią Sty 15, 2010 18:37   

a tu :) http://forum.roverki.eu/v...r=asc&start=800 Rzeszów, parking podziemny Capital Park, godzina 17 ;)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
budyn26 




Dołączył: 22 Lip 2009
Posty: 160
Skąd: RZESZÓW



Wysłany: Sob Sty 16, 2010 12:24   

Ok dzięki będę śledził watek i postaram się wpaść :smile:
 
 
 
aldona 



Pomogła: 2 razy
Dołączyła: 28 Gru 2009
Posty: 130
Skąd: Ostrów n/Sanem



Wysłany: Pon Mar 08, 2010 15:15   

Dziś rano mechanik wymienił mi filtr paliwa i jest różnica - nie ma aż tak dużej "dziury" - tzn : jadę na dwójce przy 2,5 tyś obrotów i wciskam gaz do spodu - jest mocno odczuwalne przyspieszenie i zaczyna głośno warczeć - ale i tak przy odejmowaniu gazu czuć lekkie ("dodatkowe") przyspieszenie a warczenie cichnie. Na trójce czuć to jeszcze wyraźniej. Ogólnie odczucie się zmniejszyło - jest lepiej (ale nadal "coś" pozostaje). Czy może to coś mieć wspólnego z jakąś uszczelką pod kolektor ssący, wydechowy a może ewentualnie z tłumikiem (to warczenie) ? I jeszcze jedno : gdy trochę pojeżdżę to wjeżdżając pod lekką górkę leje się woda (chyba woda) z rury wydechowej - czy to normalne ?

Czy można jakoś sprawdzić szczelność całego tłumika ? od silnika aż do ujścia, np woda z mydłem - tak jak przy sprawdzaniu dziury w dętce rowerowej?
 
 
leszczu 




Pomógł: 555 razy
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 8942
Skąd: Białystok

Rover 200

Wysłany: Pon Mar 08, 2010 15:41   

aldona napisał/a:
I jeszcze jedno : gdy trochę pojeżdżę to wjeżdżając pod lekką górkę leje się woda (chyba woda) z rury wydechowej - czy to normalne ?

Tak :wink:
To znaczy że katalizator dobrze pracuje :grin:
_________________
DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA, PROGRAMOWANIE PILOTA ROVER/MG
CZĘŚCI http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=75342
 
 
aldona 



Pomogła: 2 razy
Dołączyła: 28 Gru 2009
Posty: 130
Skąd: Ostrów n/Sanem



Wysłany: Pią Kwi 09, 2010 14:07   

Witam po przerwie - brat zauważył, że to głośne warczenie - pojawia się także na postoju, tzn gdy silnik pracuje na wolnych obrotach i ręką naciśnie się na linkę gazu to silnik wchodząc na wysokie obroty głośno zawarczy przez chwilę. Warczenie (tak na ucho) dobiega gdzieś z okolicy puszki z filtrem powietrza lub może z wlotu powietrza do rury przed filtrem powietrza. Czy możliwe jest aby powodem warczenia a w następstwie słabszego przyspieszania po wciśnięciu gazu w podłogę był brak odpowiedniej ilości powietrza ? Natomiast po wolnym dodawaniu (czyli wolnym otwieraniu przepustnicy) ilość zasysanego powietrza byłaby właściwa i dlatego wówczas jest Ok?
Brat ma VW Jettę z 1989 r. (75 KM) zagazowaną i ona dużo lepiej przyspiesza - silniej czuć niż u mnie to wciskanie w fotel - więc na pewno coś u mnie jest nie tak.
Czy jest możliwość sprawdzenia miernikiem : czujnika powietrza w kolektorze dolotowym (nie wiem gdzie on się znajduje- pomożecie ?) i czujnika położenia wału. Najważniejsze : czy pomiary czujnika położenia wału oraz TPS wykonuje się na pracującym silniku ? (sprawdzenie sondy lambda musi być na pracującym).
Jeżeli czujniki sprawdza się na pracującym to jak wykonać sprawdzenie skoro wszystko jest zaizolowane - wtyczki są szczelne ? Czy ktoś może ma "poradnik' jak praktycznie sprawdzić czujniki, sondy itp ?
 
 
sek099 




Dołączył: 05 Mar 2009
Posty: 42
Skąd: warszawa



Wysłany: Pon Kwi 26, 2010 23:19   

Witam mam podobny problem... z tym że w 200:| tylko ja na samym początku miałem coś z pompa paliwa ze tak dziwnie podawała paliwo jak ustawiały się wtryski, tak jakby się zacierała ale teraz tak nie ma.. i mam tak że jak dodam gazu na luzie to obroty tak wolniej mi spadają niż u mojej siostry w suzuki swift gls 1.0 lub u wujka w punto 1.2 tam odrazu opadaj a u mnie opada powoli na 1500 i ze 2sek poniżej 1000.. i nie wiem co jest... :/ czyżby pompa już za mało paliwa podawała że tak słabo przyśpiesza? wiem ze to 75km ale wydaje mi się że lepiej powinien chodzić... i tak troszkę odbiegnę o tematu bo lekko tak nie równo chodził silnik przewody wymieniałem na ngk świece tak samo czyżby kopułka już się psuła? wracając do tematu to mam tak że jak np. zredukuje bieg i odrazu wyprzedzam to ma gorszego buta niż jeżeli zredukuje i będę jechał tak np. przez 10sek i dopiero zacznę wyprzedzać to lepiej się zbiera.. może zna ktoś odp na moje pytania bardzo bym był wdzięczny jakby ktoś mi pomógł. A i chciałem dodać że nie raz mam tak że np. jak zgaszę silnik to obroty zostają mi na 1000..a jak następnie przekręcę kluczyk na zapłon to to opada.. może to był regulator napięcia? bo jakiś tydzień temu wymieniłem już cały alternator i na razie tak nie miałem.. jutro nagram jak mi opadaj obroty i powiecie czy ok bo jak dla mnie to nie.
 
 
aldona 



Pomogła: 2 razy
Dołączyła: 28 Gru 2009
Posty: 130
Skąd: Ostrów n/Sanem



Wysłany: Wto Kwi 27, 2010 09:35   

Radziliście aby sprawdzić ciśnienie paliwa i ... dziś byłam w naszym największym warsztacie i ....... nie mieli gdzie się podłączyć przyrządem aby sprawdzić ciśnienie paliwa. Tłumaczyli, że muszą się tak podłączyć aby mierzyć ciśnienie w trakcie pracy silnika, a przed/za filtrem paliwa to nie bo nie mają takich końcówek, a na wejściu do listwy wtryskiwaczy nie bo to jest sztywny przewód na dwóch śrubach. Zaglądali na podnośniku pod autem i też nie mieli gdzie się wpiąć. Napiszcie czy to "słaby" warsztat czy faktycznie są problemy z wpięciem miernika.

Poprosiłam ponadto o podłączenie do kompa i podłączali .... mnie do 3 (TRZECH) różnych "komputerów" (1 - laptop i dwie jakieś inne maszynki ręczne z wyświetlaczami) i nie udało się nawiązać połączenia ... ? Może ktoś napisać jaki konkretnie model urządzenia łączy się z waszymi roverkami ?
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Wto Kwi 27, 2010 09:39   

Koleżanko gdzie byłaś?? Podać Ci numer do dobrego fachmana w Rzeszowie?? ogarnia naszą 75 2.5 ;)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
aldona 



Pomogła: 2 razy
Dołączyła: 28 Gru 2009
Posty: 130
Skąd: Ostrów n/Sanem



Wysłany: Wto Kwi 27, 2010 10:01   

Wydaje mi się, że 75-tka jest chyba łatwiejsza w podłączeniu do komputera ?? ? Warsztat - a raczej zespół warsztatów (doliczyłam się 10 stanowisk w 3 budynkach (nie chcę robić "złej" atmosfery i nie podam nazwy - może to dziś to tylko przypadek) ale na 100 % jest on największy i najlepiej wyposażony (raczej) u nas.
A numer podaj może się dowiem czym bada roverki i czy podłączy się do 45-tki, (kiedy przyjmuje w jakich godzinach i gdzie).
 
 
Spiro 



Pomógł: 7 razy
Dołączył: 29 Cze 2007
Posty: 204
Skąd: Warszawa

MG ZR

Wysłany: Wto Kwi 27, 2010 14:12   

mam dokłądnie ten sam problem na takim samym silniku i jeszcze go nie rozgryzłem, ale mam zamiar poczynić nastepujące kroki:
Wymienić filtr paliwa, wyjąć pudło od filtra powietrza i sprawdzić od przodu czy nie jest zapchane, wyczyścić porządnie przepustnice z calego syfu. Oryginalnie świece zapłonowe wytrzymują do 100.000km wiec tu sie zastanawiam bo mam narazie 75.000, ale równie dobrze mogą to być już padające cewki (slabszy prąd - gorsza iskra), co do sondy to raczej wykluczam, bo zazwyczaj jest tak, ze Lambda wywala błąd silnika jesli jest nieprawiłowa mieszanka a i spalanie wzrasta niemiłosiernie (złe odczyty=zle dobrana mieszanka)Sondy są 2. Jedna jest na kolektorze wydechowym, 2 za katalizatorem.
Narazie się zmagam z problemem...ale powoli sukcesywnie będę eliminował kolejne prawdopodobne "usterki"...
Co do błędu czujników, resultaty wyjdą po podłączeniu pod kompa.
Oczywiście, trzeba unikać sytuacji, ze wydamy 1000zł na duperele a i tak nadal auto będzie zamulone...wiec warto zacząć od rzeczy najprostrzych/najtańszych.
_________________
Music Sounds Better With...Me ;-)
 
 
aldona 



Pomogła: 2 razy
Dołączyła: 28 Gru 2009
Posty: 130
Skąd: Ostrów n/Sanem



Wysłany: Wto Kwi 27, 2010 15:16   

Bardzo Cię proszę - daj znać co wyjdzie u Ciebie na komputerze. Oczywiście napisz czy po wymianach coś się zmieni. ja mam nowy filtr paliwa i brak poprawy. Jedynie jazda z lekko odkręconym korkiem wlewu wprowadza lekką poprawę (a może tylko tak mi się wydaje).
 
 
Spiro 



Pomógł: 7 razy
Dołączył: 29 Cze 2007
Posty: 204
Skąd: Warszawa

MG ZR

Wysłany: Wto Kwi 27, 2010 15:37   

Pewnie, że tak ja wymieniłem filtr powietrza i jest minimalna poprawa, filtr paliwa tez wymienie wkrótce oraz przeczyszcze przepustnice.Jak to nie pomoże to wtedy juz pod kompa...ale to po majówce.
_________________
Music Sounds Better With...Me ;-)
 
 
aldona 



Pomogła: 2 razy
Dołączyła: 28 Gru 2009
Posty: 130
Skąd: Ostrów n/Sanem



Wysłany: Pon Maj 17, 2010 08:51   Spiro - czy udało się coś zrobić ? Byłeś na kompie ?

Spiro - czy udało się coś zrobić ? Byłeś na kompie ?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R45 1.4 16v B+LPG,01]Raz przyspiesza a czasami zwalnia
Grzem Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 2 Pon Sie 23, 2010 15:17
Grzem
Brak nowych postów [R420] Słabo przyspiesza
Mułowaty silnik
kubulek19 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 6 Czw Lip 10, 2008 15:44
wsl
Brak nowych postów [R45] słabo przyśpiesza do 2300rpm
pawel1992 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 13 Czw Paź 05, 2017 17:23
Mistrz_Yoda
Brak nowych postów [Rover 45 2.0 iDT 2001r. ] dziwnie przyspiesza
Linksiq Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 14 Sro Wrz 08, 2010 22:10
Krzysi3k
Brak nowych postów [R400] Silnik szarpie i nie przyspiesza
serwacy82 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 10 Czw Lut 12, 2009 23:10
truten23



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink