Wysłany: Sro Lut 10, 2010 21:29 [R600] Brak zasilania na silnik nawiewu, gdzie szukać?
Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 1998
WItam
Jestem nowy i postaram się dokładnie opisać mój problem.
2 Dni temu kupiłem rovera 600i S z 1998r. 1.8 benzyna.
Byłem u mechanika i doszliśmy tylko do tego miejsca.
Problem polega na tym że nie działa pokrętło nawiewu, wogóle nawiew się nie załącza, nic nie dmucha.
Mechanik rozebrał półke pasażera i odkręcił silnik dmuchawy. Podłączył go na krótko pod aku oraz sprawdził oporność. Silnik działa. Guziki od obiegu zamkniętego i otwartego działają tzn. idzie na nie zasilanie i poruszają klapką w silniku.
Następnie sprawdził napięcie na 3 kostkach od silnika nawiewu i okazało się ze na 2 nie ma wogóle +. Na jednej jest napięcie, ona jest odpowiedzialna za włączanie obiegu zamk. i otwartego.
Czy przekręce na 1,2,3,4,5 nic kompletnie się nie dzieje. Żadnej reakcji.
Nie wiem gdzie szukać, gdzie w tym aucie mogą być przekaźniki lub bezpieczniki odpowiedzialne za zasilanie do dmuchawy.
Jak te kable idą?, skąd idzie zasilanie na nie ? gdzie grzebać?, czego szukać?
Prosze o szybką odp. bo bardzo ciężko w zime jeździ się bez nadmuchu.
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Sob Lut 12, 2011 22:13, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Sro Lut 10, 2010 21:29 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Właśnie to ściągam, miał może ktoś podobny przypadek że na kablach do silnika nie było zasilania i na kablu do pokrętła siły nawiewu też?.
[ Dodano: Sro Lut 10, 2010 22:17 ]
To tak, tego programiku na Windows 7 64 Bit nie da się zaintalować, wyskakuje wiadomość że moja wersja Explorera jest niższa niż 5.5 a tak naprawde mam 8ke.
Więc może ktoś mi pomoże? prosze, zanim dostane białej gorączki z tym autem zaraz po zakupie.
Pomógł: 116 razy Dołączył: 05 Lis 2008 Posty: 2338
Wysłany: Sro Lut 10, 2010 22:24
jptomczyk napisał/a:
To tak, tego programiku na Windows 7 64 Bit nie da się zaintalować, wyskakuje wiadomość że moja wersja Explorera jest niższa niż 5.5 a tak naprawde mam 8ke.
Więc może ktoś mi pomoże? prosze, zanim dostane białej gorączki z tym autem zaraz po zakupie.
...przestaw datę w systemie na 2000r i spróbuj odpalić RAVE'a, i wyluzuj troszkę, to i gorączka opadnie
a czy kolega nie zassał sobie przypadkiem EPC zamiast RAVE??
ZTCW to RAVE nic do explodera nie ma (i w ogóle się przecież nie instaluje), za to ten nowy EPC nie chce współpracować z ie8
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
Nie wiem gdzie szukać, gdzie w tym aucie mogą być przekaźniki lub bezpieczniki odpowiedzialne za zasilanie do dmuchawy
Na skanie masz miejsce przekaźnika. Jeśli chcesz mieć opis WSZYSTKIEGO w tym aucie (np. tego, co dał darek_wp) ale po polsku, to ściągnij manual od Accorda - różni się tylko pas przedni, tylny, kształt tylnych drzwi i koniec. Masz auto po lifcie, więc dociągnij sobie jeszcze suplement `96.
no to juz chyba sprawa rozwiazana u mnie brakuje tego przekaznika nad przekaznikiem od kierunkowskazow. Wiecie moze jaki powinien byc?, czy moge na chwilke jakis przepiac i zobaczyc tylko czy w tym tkwi problem.
[ Dodano: Czw Lut 11, 2010 23:17 ]
Problem rozwiązany!!!
Brakowało mi jednego przekaźnika tego nad przekaźnikiem od kierunkowskazów. Tymczasowo przełożyłem spod maski przekaźnik od el. szyb i wszystko zadziałało jak powinno.
_________________ Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum