Pomógł: 2 razy Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 29 Skąd: Chorzów/Ruda Śląska
Wysłany: Sob Gru 11, 2010 14:23 [R214i] urwane połączenie węża - silnik-zbiorniczek
Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.4 8v Rok produkcji: 1997
Witam,
zacznę od tego, że kilka dni temu zaczęła rosnąć temperatura silnika, okazało się, że pękł wąż na trójniku, idący od zbiorniczka z płynem chłodzenia.
Owinąłem to taśmą do wysokich temperatur, dolałem płynu i było dobrze. Jednak wczoraj znowu temperatura silnika wzrosła i zdecydowałem, że muszę wstawić jakiś trójnik żeby tylko przetrzymać zimę.
Gdy dzisiaj złapałem za trójnik, żeby go odciąć, kawałek węża idący do silnika oderwał się.
Okazuje się, że nie ma do czego się podłączyć, bo to, co wystaje można nazwać jedynie "ogryzkiem"...
Pytanie do Was, czy ten cypelek jest jakoś wkręcany? Można to wykręcić i wstawić coś w zamian żeby połączyć z tym wąż?
Dodam jeszcze, że w tym wężyku, który się urwał, było duuużo majonezu, czy to jest to całe HGF?
Pomógł: 2 razy Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 29 Skąd: Chorzów/Ruda Śląska
Wysłany: Pon Gru 13, 2010 16:10
Olej i płyn w porządku, tzn w zbiorniczku czasami pojawiały się tłuste "oczka", ale być może było to spowodowane zasyfionymi wężykami.
A odnośnie tego zerwanego króćca, posiada ktoś schemat silnika, czy układu chłodzenie, żeby sprawdzić czy można to jakoś odkręcić, przegwintować, zaspawać etc?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum