Użyj funkcji "szukaj"
Tysiące razy wałkowany temat.
wskaz mi chociaz jeden ktory mi pomoze ...!!!!
a jak nie masz nic w temacie do powiedzenia to nie wypowiadaj sie wcale..!!!
P.S. dla twojej madrosci synchronizacja pilota nic nie daje....
fearless [Usunięty]
Wysłany: Pią Sty 09, 2009 15:49
FSEbola napisał/a:
wskaz mi chociaz jeden ktory mi pomoze ...!!!!
a jak nie masz nic w temacie do powiedzenia to nie wypowiadaj sie wcale..!!!
dzieki za pomoc ale przegladlem juz to i postapilem zgodnie z instrukcja , tyle ze
chyba nie w tym problem tkwi .....
wymiana bateri, programowanie pilota, nic nie daje
mozliwe ze zle wykonuje programowanie.... wyczytalem ze przycisk zamykania przyciska sie 5-7 razy (ale z jaka czestotliwoscia??)
i co to jest Awaryjny kluczowy kod dostępu ?
dla jasnosci sprawy opisze sytuacje:
1.zatrzymuje auto
2. wylaczam z kluczyka, wysiadam zatrzaskuje drzwi ale nie zamykam centralnego z pilota
3. wracam chce odpalic oczywiscie immobiliser zalaczony, wiec probuje odblokowac go z pilota ale nie da rady ....
Ostatnio zmieniony przez FSEbola Pią Sty 09, 2009 16:11, w całości zmieniany 1 raz
fearless [Usunięty]
Wysłany: Pią Sty 09, 2009 16:10
FSEbola napisał/a:
dla jasnosci sprawy opisze sytuacje:
1.zatrzymuje auto
2. wylaczam z kluczyka, wysiadam zatrzaskuje drzwi ale nie zamykam centralnego z pilota
3. wracam chce odpalic oczywiscie immobiliser zalaczony, wiec probuje odblokowac go z pilota ale nie da rady ....
Tam na pewno jest rozwiązanie.... ("szukaj")
Bo jeśli nic z tych rzeczy które są opisane na forum, nie przynosi rezultatu, to rozwiązaniem jest wyciągnięcie kodu immo (o ile go nie masz) i zaprogramowanie nowego pilota - wszystkie te i inne rozwiązania są opisane na forum. Fakt że należałoby zebrać te wszystkie informacje w jedną całość i zamieścić w jednym miejscu, żeby były bardziej dostępne i czytelne.
a co to jest za nr w srodku pilota 3 litery 2 cyfry/2cyfry ...???? to jest ten Awaryjny Kod dostepu ?...w jednym i drugim pilocie jest ten sam kod ...
fearless [Usunięty]
Wysłany: Pią Sty 09, 2009 16:18
A tak w wielkim skrócie, gdyby jednak nie chciało Ci się szukać:
1. Bateria, zamocowanie baterii - poprawić, przelutować.
2. Tzw. zimne luty - zlikwidować. (sprawdź czy ścieżki na pilocie są całe)
3. Rezonator Kwarcowy - sprawdź czy na wyjściu z pilota jest sygnał (oscyloskopem - chyba)
4. Wymiana Kwarcu.
5. Sprawdź czy wszystko ok z przyciskami, czasem trzeba poprawić ich przylutowanie
6. To o czym tylko słyszałem - wiązka przewodów w tylnej klapie - jeżeli przetarta izolacja - trzeba zaizolować.
7. Wyjmij baterię, rozładuj pilota naciskając kilkakrotnie przyciskami, otwórz samochód z kluczyka, włóż baterię, synchronizacja.
8. Czasem pomaga odłączenie akumulatora i odczekanie chwilę - kasują się błędy immo - i potem synchronizacja.
9. Jak powyższe nie pomogą - kup pilota i udaj się celem zaprogramowania (najlepiej 2 piloty na zapas)
Wszystkie powyższe informacje są na forum, potrzeba tylko odrobiny wysiłku żeby je znaleźć.
[ Dodano: Pią Sty 09, 2009 16:21 ]
FSEbola napisał/a:
a co to jest za nr w srodku pilota 3 litery 2 cyfry/2cyfry ...???? to jest ten Awaryjny Kod dostepu ?...w jednym i drugim pilocie jest ten sam kod ...
Kod do immo jest 4 - cyfrowy i powinien być na blaszce przy zestawie pilotów, spotkałem się też że jest wypisany na karcie (taka jak bankomatowa) i znajduje się z kompletem dokumentów. A ten kod co w środku to może 3TXA lub 3TXB.... ? jeśli tak to jest to model pilota.
A tak w wielkim skrócie, gdyby jednak nie chciało Ci się szukać:
1. Bateria, zamocowanie baterii - poprawić, przelutować.
2. Tzw. zimne luty - zlikwidować. (sprawdź czy ścieżki na pilocie są całe)
3. Rezonator Kwarcowy - sprawdź czy na wyjściu z pilota jest sygnał (oscyloskopem - chyba)
4. Wymiana Kwarcu.
5. Sprawdź czy wszystko ok z przyciskami, czasem trzeba poprawić ich przylutowanie.
mam dwa piloty..jeden zawsze przy sobie, drugi w domu i ani jednym ani drugim nie moge odblokowac immobilisera, prawdopodobne ale raczej niemozliwe zeby oba naraz nawaliły
Cytat:
6. To o czym tylko słyszałem - wiązka przewodów w tylnej klapie - jeżeli przetarta izolacja - trzeba zaizolować.
wiazka w klapie tylniej jest cala wymieniona -- zeszlego lata
Cytat:
7. Wyjmij baterię, rozładuj pilota naciskając kilkakrotnie przyciskami, otwórz samochód z kluczyka, włóż baterię, synchronizacja.
nie pomaga
Cytat:
8. Czasem pomaga odłączenie akumulatora i odczekanie chwilę - kasują się błędy immo - i potem synchronizacja.
tego nigdzie nie wyczytalem zaraz zobacze czy zadziala
Cytat:
Kod do immo jest 4 - cyfrowy i powinien być na blaszce przy zestawie pilotów, spotkałem się też że jest wypisany na karcie (taka jak bankomatowa) i znajduje się z kompletem dokumentów. A ten kod co w środku to może 3TXA lub 3TXB.... ? jeśli tak to jest to model pilota.
ten kod to np. AAA11/11
fearless [Usunięty]
Wysłany: Pią Sty 09, 2009 16:47
FSEbola napisał/a:
mam dwa piloty..jeden zawsze przy sobie, drugi w domu i ani jednym ani drugim nie moge odblokowac immobilisera, prawdopodobne ale raczej niemozliwe zeby oba naraz nawaliły
Zapomniałeś o tym wspomnieć na samym początku.... nie było by nieporozumień a tak drążymy temat - a można było od razu przejść do kroku z odpięciem aku.
panowie odkopie temat, podlaczalem radio i zrobilem spięcie, nie dziala mi zegarek, nie mam napiecia na radiu.
bezpieczniki wszystkie sprawdzone, od radia sa dwa jeden pod kierownica nr 23 drugi pod maska jest obrazek radia, i bezpiecznik o mocy 7.5A, bezpieczniki cale, wymieniłemi tak nic nie ma.
ale co najgorsze nie dziala mi pilot, ani immo ani centralny. synchronizacja nei pomaga, z racji ze jest już 23.00 nie odlaczam aku. co moge zrobic najpierw co sprawdzic,
dlaczego nie mam jeszcz enapięcia przy radiu itp, jak bezpieczniki całe.
czy jak odepne akumulator i podobne to sie wlaczy alarm? teraz zamykam i otwieram z kluczyka jednak centralnego nie ma no i nie odpale bo jest immo
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum