Forum Klubu ROVERki.pl :: [All Diesel] Co o tym myslicie? ChipBox
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: sTERYD
Pią Lis 19, 2010 12:16
[All Diesel] Co o tym myslicie? ChipBox
Autor Wiadomość
HuMaX 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 01 Cze 2009
Posty: 202
Skąd: Polska



Wysłany: Wto Kwi 20, 2010 14:16   [All Diesel] Co o tym myslicie? ChipBox

Heja!
Zauwazylem dzis aukcje odnosnie zwiekszania mocy silnika w dieslu, jest to chipbox, ktory niby mozna dostosowac do kazdego silnika - w aukcji rowniez sa loga MG i Rover'a. Co o Tym myslicie? czy to naprawde moze dzialac? na innych aukcjach jest mozliwosc wypozyczenia ChipBoxa na 30dni.

Link do aukcji http://moto.allegro.pl/it...tkie_marki.html

Oczywiscie nie jest to moja aukcja w zaden sposob.
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Kwi 20, 2010 14:16   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Pieta 




Pomógł: 72 razy
Dołączył: 10 Wrz 2009
Posty: 1025
Skąd: Gdańsk

Rover 75

Wysłany: Wto Kwi 20, 2010 14:23   

Działa
ale ryzyko bierzesz na siebie. Często boxy robione są przez ludzi, którzy z profesjonalizmem nie mają nic wspólnego. Jak masz dobre i sprawdzone źródło to można takie cuda montować. Zaletą jest, że możesz się w każdej chwili tego pozbyć.
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Wto Kwi 20, 2010 14:28   

nie jest tak że silnik na takim Boxie dostaje po dupie?
bo co innego jeśli podnosi się moc poprzez chipa i program tylko że to kosztuje ale jest zrobione jak należy
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Wto Kwi 20, 2010 16:31   

Z tego co ja wiem to dla L-series najlepiej chipy nowe wlutować albo mapy przez OBD wgrać sobie.

Te Boxy oszukują tylko przeplywke i nic więcej i na dłuższa metę nie są za dobre. Po czasie auto zaczyna bardziej kopcić i same problemy :neutral:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Rowan 




Pomógł: 166 razy
Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 2965
Skąd: Sędziszów



Wysłany: Wto Kwi 20, 2010 17:10   

Remi55, mylisz się... One zwiększają dawkę paliwa. To nic innego jak opornik o odpowiedniej rezystancji...
_________________
"Walduś, pamiętaj cycu..."
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Wto Kwi 20, 2010 17:18   

Rowan, No ze Boxy zwiększają dawki to ja wiem :mrgreen: Oszukują przeplywke i komp więcej paliwa wtryskuje.
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Krzysi3k 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 3067
Skąd: Warszawa

Rover 25

Wysłany: Wto Kwi 20, 2010 17:33   

679 zł ?!?!?! :shock: :rotfl:
To ja dołożę 100 zł i mam profesjonalnego chipa z hamownią :lol:
_________________
Sprzedam wszystkie części do MG ZR :)
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=101710
 
 
azer 




Pomógł: 115 razy
Dołączył: 18 Cze 2008
Posty: 1058
Skąd: Poznań

Rover 25

Wysłany: Wto Kwi 20, 2010 17:47   

poza tym zr'a idt 113tke zdaje się że nie ma już za bardzo możliwości na podkręcenie wyżej. W sensie skrzynia jest dosyć mocno obciążona i tak
_________________
R25 sprzedany :( | Mazda 3
 
 
 
Rowan 




Pomógł: 166 razy
Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 2965
Skąd: Sędziszów



Wysłany: Wto Kwi 20, 2010 18:09   

Remi55, nie przepływkę. Wpina się między sterownik, a pompę paliwa.
_________________
"Walduś, pamiętaj cycu..."
 
 
 
keczu 




Pomógł: 121 razy
Dołączył: 05 Wrz 2008
Posty: 1141
Skąd: Ostroleka/Dublin



Wysłany: Wto Kwi 20, 2010 22:10   

Rowan napisał/a:
Wpina się między sterownik, a pompę paliwa.

Dokladnie. Widzialem taki Box w akcji. Kiedys zamowilsmy jeden do firmowego Peugeota Partnera HDI 90KM. Kosztowal wtedy ok 2 tys.zl (10 lat temu) . :shock: . Faktycznie auto bylo duzo mocniejsze, na hamowni tego nikt nie sprawdzal ,ale potrafil jeszcze do 3-ego biegu za przypalic gume :mrgreen: . Sprzedalismy tylko jeszcze jeden taki do 406 HDI 110KM i klient byl zadowolony, ale to byl koles co nie zwracal uwagi na te kleby czarnego dymu za min. Wlasnie, obydwa auta dymily na czarno, przy pelnym obciazenu jak stare klekoty na wykonczeniu. Co do trwalosci silnikow to ciezko mi cos powiedziec bo to byly nowe autka. Pozdr.
 
 
Firq 




Pomógł: 63 razy
Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 1598
Skąd: Pleszew



Wysłany: Wto Kwi 20, 2010 22:15   

teraz zerknąłem tak jak na cene tego czegoś i tak jak Krzysi3k, napisał ze za te pieniądze + przesyłka to dokładam 100 zł i Goodhope robi to w pełni profesjonalnie z hamownią i dostosowuje parametry pod auto.... Tak ze cena kosmos
_________________
60-100 IV bieg 4s
http://www.youtube.com/watch?v=yUJ_xMnouzQ
 
 
olek997 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 07 Paź 2008
Posty: 516
Skąd: Legnica



Wysłany: Sro Kwi 21, 2010 01:09   

Goodhope to firma? czy ktos z forum ?? ? chętnie bym podniosł moc i moment w sowim roverku. ale tylko bezpiecznie! bez skutków ubocznych
_________________
moja 600-tka "ślicznotka"
http://www.autocentrum.pl...rover-600-1998/
 
 
 
Firq 




Pomógł: 63 razy
Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 1598
Skąd: Pleszew



Wysłany: Sro Kwi 21, 2010 09:18   

Goodhope to człowiek z naszego forum i nazwa jego firm. olek997 napisał,
Cytat:
ale tylko bezpiecznie! bez skutków ubocznych

To zależy od ciebie jak będziesz dbał o auto jak będziesz jeździł
i na blachę po chipie 10 zasad traktowania Diesla Wtedy maszynka pochodzi:)
MOge ci podać przykład olek997, mój sąsiad ma ibize AFN i Goodhope robił do tej IBI program chyba 3 lata temu i od tamtego czasu absolutnie nic się z autem nie dzieje żadnych skutkow ubocznych lecz musze wspomnieć ze sąsiad o silniczek to dba bardziej niż o co kolwiek innego :)
Przewaga Goodhope nad chipem z allegro jest kolosalna z allegro kupujesz Boxa z opornikiem i który oszukuje kompa i daje wieksza dawke paliwa przez to tak jak pisze keczu, auta strasznie dymiły... U Goodhope masz indywidualny program pod twoje auto profesjonalnie dobrany + Hamownie wszelkie wykresy + naprawde wielką satysfakcje. Tak więc mogę go śmiało polecić http://www.goodhope.pl
_________________
60-100 IV bieg 4s
http://www.youtube.com/watch?v=yUJ_xMnouzQ
 
 
marcinZG 



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 20 Wrz 2008
Posty: 320
Skąd: Zielona Góra

Rover 45

Wysłany: Sro Kwi 21, 2010 12:03   

Kontaktowalem sie z nim, chip do R45 z hamowania, to koszt 900zl.
Gdybym mial nowe sprzeglo i nie bal sie o stan turbiny to moze bym sie skusil..
A tak boje sie troche, ze albo jedno, albo drugie szybko mi sie skonczy i beda dodatkowe nieplanowane koszta sprowokowane modyfikacja, bez ktorej dalo sie zyc.
 
 
olek997 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 07 Paź 2008
Posty: 516
Skąd: Legnica



Wysłany: Sro Kwi 21, 2010 16:34   

marcinZG, no wlasnie tez sie sprzęgło boje i o turbinke:( Firq, dzięki za informacje! kusząca ta propozycja... sluchaj zadam może troche śmieszne pytanie jak brzmi te 10 zasad do diesla?? kilka z nich napewno stosuje bo o furke dbam ale jakos nie moge skojarzyć;)

[ Dodano: Sro Kwi 21, 2010 17:34 ]
i tak na marignesie o ile mozna zwiększyć moc 105 sdi?
_________________
moja 600-tka "ślicznotka"
http://www.autocentrum.pl...rover-600-1998/
 
 
 
Firq 




Pomógł: 63 razy
Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 1598
Skąd: Pleszew



Wysłany: Sro Kwi 21, 2010 16:39   

około 130 km bez problemów większych lecz uzależnione jest to od tego czy w ogóle silnik trzymie serie czyli 105 KM jeśli tak i jest zdrowy to 130Km to nie jest wielkie wyzwanie lecz blokuje nas skrzynia biegów która duże Niutki źle znosi...
olek997, Znajdziesz na forum 10 zasad obchodzenia się z dieslem i mimo to ze dbasz o swoje auto na pewno z którymś z przykazań "zgrzeszyłeś" :)
_________________
60-100 IV bieg 4s
http://www.youtube.com/watch?v=yUJ_xMnouzQ
 
 
tronsek 




Pomógł: 289 razy
Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 3381
Skąd: Lubań

Rover 400

Wysłany: Sro Kwi 21, 2010 16:43   

olek997, W tym temacie, w poście Jugola znajdziesz te 10 przykazań :mrgreen:
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Rowan 




Pomógł: 166 razy
Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 2965
Skąd: Sędziszów



Wysłany: Sro Kwi 21, 2010 16:51   

Firq, obawiam się, że te 130KM w zwykłym dieslu nie CR będzie wynikiem trudnym do uzyskania w bezpiecznych granicach. O sprzęglo bym się nie bał, raczej o samą skrzynie, która jest obliczona na jakąś wartość zbliżoną do tej którą wypluwa seria SDI. Ale co do tego, to pamiętam, że dobryziom pisał, że przekroczył i to o duuużo tą wartość i nic się nie działo niepokojącego.
_________________
"Walduś, pamiętaj cycu..."
 
 
 
Krzysi3k 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 3067
Skąd: Warszawa

Rover 25

Wysłany: Sro Kwi 21, 2010 16:54   

olek997, w SDi można bardziej zaszaleć :) Bo ma niższy moment obrotowy, a to on właśnie szkodzi układowi napędowemu. Poza tym wydajniejsze wtryskiwacze są niż w iDT... Samym chipem może być ciężko, ale jak jeszcze trochę się postarasz to 130 KM nawet :)
Rekord to chyba 170 KM, angole oczywiście.
Bardziej chodzi o NM, staraj się nie przekraczać magicznej bariery 300 NM...
_________________
Sprzedam wszystkie części do MG ZR :)
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=101710
 
 
olek997 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 07 Paź 2008
Posty: 516
Skąd: Legnica



Wysłany: Sro Kwi 21, 2010 16:57   

szukam przykazań:) kurcz eno nie wiem jzu sam... warto czy nie warto???
_________________
moja 600-tka "ślicznotka"
http://www.autocentrum.pl...rover-600-1998/
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R All Di SDi Diesel 220 420 620] How-to kąt wtrysku
empe Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 51 Sob Maj 03, 2014 12:44
ziorock
Brak nowych postów [Rover 214] Jak diesel
marcelslu Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 0 Pon Gru 02, 2013 22:14
marcelslu
Brak nowych postów [Diesel] Co to za turbosprężarka?
Gegan Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 8 Sob Paź 16, 2010 22:49
Gegan
Brak nowych postów [R all diesel] Bioester
Chester Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 72 Sro Wrz 14, 2011 14:20
plemaster
Brak nowych postów [R diesel ] PRZEPŁYWOMIERZ
maniaq Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 95 Sro Kwi 22, 2009 15:17
pgrad



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink