Wysłany: Wto Cze 15, 2010 21:12 [rover 200 sdi] problem z dynamiką auta po swapie silnika
jestem posiadaczem roverka 200 2.0sdi rocznik98,tydz temu urwal sie ni rozrzad i i po rozebraniu silnika okazalo sie ze nie oplaca sie go robic wiec znalazlem typa co sciaga angliki i sprzedajn na czesci zadzw do niego powiedzial ze maja silnik ale od 25 "ponoc identyczny jak w 200" (ja niewiem srednio sie na tym znam ale mniejsza z tym) dalem im samochud do wymiany silnika,silnik zmienili ale osprzet przelozyli ze starego skrzynia,kolo zamachowe alternatoritd wszystko z mojego starego i po odpaleniu zaczety sie schody samochud stracil moc jeszie jakby mial 60km cos zaczyna ciagnac po 3tys obrotow silnik dosc glosno chodzi i podczas jazdy zaswieca sie kontrolka "Check Engine"i wtedy samochud juz wogule nie ciagnie trzeba dopiero puscic pedal gazu zeby zgasla
bak wymienili itd ?
filtry . moze na rozrządzie jest przestawiony.
Znajdź jakiegoś R 25 i zobacz jak ciagnie.
I popraw ten rażący bład w swojej wypowiedzi "samochód"
ale niech się fachowcy wypowiedzą na ten temat.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
temat raczej powinien brzmieć "problem z dynamiką auta po swapie silnika" bo jakoś o tym mowa a nie o zerwanym pasku i wynikającymi z tym problemami, temat ma odzwierciedlać problem, to taka moja luźna uwaga
stinky9, Jak wytrzymasz do weekendu możemy to na jakimś zlocie obadać Bo chyba wpadnę do Polski i muszę jechać do Markzo i mogli byśmy oglądnąć co jest nie tak lub nawet rozrząd ustawić jak trzeba
Ale ja bym to reklamował jak robił to jakiś mechanik prosta sprawa Cos spieprzyli
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
ok ja wam nap od poczatku co bylo zrobione
jestem posiadaczem roverka 200 2.0sdi rocznik98,tydz temu urwal sie ni rozrzad i i po rozebraniu silnika okazalo sie ze nie oplaca sie go robic wiec znalazlem typa co sciaga angliki i sprzedajn na czesci zadzw do niego powiedzial ze maja silnik ale od 25 "ponoc identyczny jak w 200" (ja niewiem srednio sie na tym znam ale mniejsza z tym) dalem im samochud do wymiany silnika,silnik zmienili ale osprzet przelozyli ze starego skrzynia,kolo zamachowe alternatoritd wszystko z mojego starego i po odpaleniu zaczety sie schody samochud stracil moc jeszie jakby mial 60km cos zaczyna ciagnac po 3tys obrotow silnik dosc glosno chodzi i podczas jazdy zaswieca sie kontrolka "Check Engine"i wtedy samochud juz wogule nie ciagnie trzeba dopiero puscic pedal gazu zeby zgasla
wtryskiwacze zalozone sia jeszcze od 25 a tak pozatym to caly osprzet od mojego starego silnika
I to jest kicha Te wtryski się nie nadają do SDI, maja całkiem inny kat rozpylania i wyższy próg ciśnienia która twoja pompa od SDI czyli VP37 nie daje
Dlatego tez ludziska od R 25 idt szukają tych wtrysków od SDI bo dają lepsza moc i nie mula tak auto. Ja bym od tego zaczął to wymienić żeby było jak w twoim poprzednim silniku. I kat wtrysku bym tez zbadał.
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
stinky9, Sam silnik i walki sa takie same od 25 czy 200 L-series, jedyne są trochę minimalnie inne bloki silnika, bo wloty płynu chłodniczego są trochę inaczej umieszczone ale to nie ma zdanego wpływu na samo działanie silnika
Reszta jest 1:1 ta sam bo ma tez porównanie do mojego silnika który stoi w garażu i jest z mojej byłej 220
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Pomógł: 3 razy Dołączył: 22 Cze 2008 Posty: 82 Skąd: Kraków
Wysłany: Sro Cze 16, 2010 20:10
Mam ten sam silnik i swego czasu jak kupiłem autko też tak miałem że "od dołu "słabo ciągnął dopiero koło 2.5tyś sie rozkręcał.Okazało się że dawka na pompie była za niska...To też mozesz sprawdzić.
Chociaż bardziej mi to wygląda tak jak juz koledzy sie wypowiedzieli że zapłon może być przestawiony.
Jak nie masz daleko do tego kolesia co Ci zmieniał silnik to jedź do niego i niech ustawi tak jak ma być,po co masz jeszcze płacić innemu specowi...
_________________ Moc jest bogiem,prędkość nałogiem,nitro zabawą,a turbo podstawą...
remi55 a powiedzmi cos takiego rurki od pompy do wtrysku to benda te same czy 200 sa inne a w 25 inne chodzi mi o srednice rurkibo ma do goscia co mi to robil prawie 90km i niechce sie mi tak kursowac za kazda czaesie
stinky9, w 220 SDi i 25 masz inna pompę wiec z długości się chyba różnią trochę ale nie jestem pewien. Ale nakrętki na wtryski maja te same oraz średnice
[ Dodano: Sro Cze 16, 2010 21:44 ]
a gdzie facio jest ze aż 90km masz do niego
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum