Forum Klubu ROVERki.pl :: [416 Tourer K-Series]Przestal Pracowac na LPG
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: sTERYD
Sob Lis 20, 2010 13:41
[416 Tourer K-Series]Przestal Pracowac na LPG
Autor Wiadomość
chemik1980 



Dołączył: 24 Lip 2010
Posty: 5
Skąd: Szamoyuły

Rover Tourer

  Wysłany: Wto Sie 03, 2010 21:08   [416 Tourer K-Series]Przestal Pracowac na LPG

Witam Wszystkich...
Mam Rovera 416 silnik K-Series,Instalacja na sterowniku Stag 200,wtryski Valtek(czerwone).
Kupilem go jakies dwa tygodnie temu i wszystko gralo,co prawda nie chodzil idealnie,lekko sie dlawil,ale chodzil.Ok tydz temu,zaczely sie problemy,najpierw przerywal przy ok 3,5tys.obr/min i przelaczal sie na benz,potem stopniowo przy 3tys,pozniej 2,5tys itd,az w koncu doszlo do tego ze chodzi na wolnycz obrotach,przy delikatnym przygazowaniu juz przelacza.Jezeli chwile pracuje na wolnych,uda mi sie ruszyc,po ok 50m. pikanie i znow benzyna...Wymienilem filtr fazy cieklej,byl strasznie zawalony grafitem,wyczyscilem tez parownik,lacznie ze sprezynami,ale problem jest nadal.Zamowilem juz interface,ale pewnie bedzie za dwa dni,a auto jest potrzebne juz...Mial ktos moze podobny problem?
A i mam pytanie,czy zawor,ten z filtrem fazy cieklej powninien byc zimny?Czy to jest normalne?
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Sie 03, 2010 21:08   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
praktis 



Pomógł: 55 razy
Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 736
Skąd: Żyrardów



Wysłany: Sro Sie 04, 2010 07:36   

Bez regulacji z pomocą interfejsu się nie obędzie. Parownik tylko czyściłeś, czy zamontowałeś zestaw naprawczy?

chemik1980 napisał/a:
Wymienilem filtr fazy cieklej,byl strasznie zawalony grafitem

Filtr fazy lotnej też wymieniłeś?

chemik1980 napisał/a:
wtryski Valtek(czerwone).

Te wtryski to kupa, do wymiany przy najbliższej okazji.
_________________
Kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle ...
 
 
chemik1980 



Dołączył: 24 Lip 2010
Posty: 5
Skąd: Szamoyuły

Rover Tourer

Wysłany: Sro Sie 04, 2010 10:34   

praktis napisał/a:
Bez regulacji z pomocą interfejsu się nie obędzie. Parownik tylko czyściłeś, czy zamontowałeś zestaw naprawczy?


Parownik tylko dokładnie wyczyściłem,raz ze czas mnie goni,a dwa to instalacja wg.dokumentów jest 1,5 roku i wszystko wyglądalo dobrze...

praktis napisał/a:
Filtr fazy lotnej też wymieniłeś?


Niestety nie mogłem dostać u mnie w żadnym sklepie i zamówiłem razem z kabelkiem,wiec pewnie jutro go zmienię...


praktis napisał/a:
Te wtryski to kupa, do wymiany przy najbliższej okazji.


Wiem czytałem i opinie są różne,u mnie...Pożyjemy zobaczymy...

Ale chyba znalazłem przyczynę..!!! :idea:
Nie zapeszam...Po odkręceniu rurki dochodzącej z butli do zaworu pod maską(ten z filterkiem)delikatnie ulatnia się gaz,to by tłumaczyło dlaczego w ogule chodzi.Wychodzi na to że nie trzyma elektrozawór na butli(śruba działa),ale po odpaleniu,w momencie przełączania na gaz nie słychać cyknięcia właśnie na butli.Żeby się upewnić wysiadłem z auta,zakręciłem gaz ręcznie,poczekałem aż się wypali,silnik przełączył się z powrotem na bene i zaworu znów nie słychać.Dziś sprawdzę czy dostaje napięcie i masuje(mam nadzieję że tylko to).
Jeszcze kwestia co będę mógł zrobić przy pełnej butli,a czego nie,jak daleko i co rozebrać wrazie czego... :roll:
 
 
springonion 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 11 Gru 2009
Posty: 54
Skąd: Grudziądz/Gdynia



Wysłany: Sro Sie 04, 2010 12:50   

To sprawdź jeszcze czy cewka elektrozaworu na butli ma przejście. Jeżeli ona jest spalona, to bez problemu na pełnej butli mażesz ją wymienić.
 
 
chemik1980 



Dołączył: 24 Lip 2010
Posty: 5
Skąd: Szamoyuły

Rover Tourer

Wysłany: Sro Sie 04, 2010 22:32   

Haa... :mrgreen: Znalazłem przyczynę,otóż zaklejony grafitem otwór w elektrozaworze,tym na wielozaworze.Rozebrałem elektrozawór na części pierwsze i było tam pełno syfu,ale było warto...
Teraz tylko poprawki po druciarzach(a jest co robić) i powinno być tylko lepiej.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R-coupe 97r 1.6 16v K-series] niskie obroty
kerys Rover 200/400 lata 92-95 (kanciak)
oraz Rover 200 coupe/cabrio i Rover 400 tourer
4 Sob Lip 19, 2008 08:21
kerys
Brak nowych postów [Rover 416 Tourer]
danny39 Rover 200/400 lata 92-95 (kanciak)
oraz Rover 200 coupe/cabrio i Rover 400 tourer
10 Pon Lip 16, 2018 11:15
danny39
Brak nowych postów [416 tourer] gniazdo ABS
maniekott Rover 200/400 lata 92-95 (kanciak)
oraz Rover 200 coupe/cabrio i Rover 400 tourer
0 Sob Kwi 20, 2013 17:58
maniekott
Brak nowych postów [R416 Tourer] hak holowniczy
maniekott Rover 200/400 lata 92-95 (kanciak)
oraz Rover 200 coupe/cabrio i Rover 400 tourer
2 Pią Lis 25, 2011 19:09
maniekott
Brak nowych postów [R 416 tourer]wymiana amortyzatorów tył
maniekott Rover 200/400 lata 92-95 (kanciak)
oraz Rover 200 coupe/cabrio i Rover 400 tourer
1 Nie Kwi 03, 2011 08:11
Gość



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink