Wysłany: Wto Paź 26, 2010 20:19 [R620] Drgania dławienie się pracy silnika
Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1997
Problem polega na tym że, na wolnych obrotach roverek ma drgania jakby chciał zgasnąć objawia się to w momencie gdy samochód stoi dziś spotkało mnie podczas gdy jechałem właściwie stałem w korku.Drugi problem może ma jakiś związek z poprzednim jest taki że, od jakiegoś czasu trzeba trochę pokręcić z kluczyka by odpalił dzieję się to tylko z rana.Dzięki z góry.
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Czw Lis 25, 2010 12:10, w całości zmieniany 2 razy
SPAMU¦
Wysłany: Wto Paź 26, 2010 20:19 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Podłączam się do tematu.
Mam tak samo. Gdy samochod sie nagrzeje i stoi na biegu jałowym to czuj ze samochod chce zgasnac ale jednak nie gasnie. Obroty lekko faluja. Spadają do 750 i wtedy jakby samochod chcial zgasnac a pozniej lekko sie podnasza tak do 780-800 i tak w kolko. Swiece wymienione okolo rok temu oraz za gruszka znajduje sie zaworek zwrotny.
Do sprawdzenia:
- wiązka przewodów przy pompie - szukać przetarć, otarć itp
- gruszka przy filtrze i sam filtr paliwa
- przepływomierz - spróbować odpiąć i na odpiętym zobaczyć czy jest poprawa
Filtr do wymiany bo zlibza sie wielkimi krokami 10000km
Gruszka jak podpompuje to trzyma cisnienie.
Podpiety czy odpiety przeplywomierz nie robi roznicy samochod jezdzi tak samo.
Co to wiazki przewodów przy pompie to nei zauwazylem nic szczegolnego. Tam prz ypompie jest jakas kostka tylko ja nie wiem gdzie sie ona znajduje?? Czy to ta ktora jest kolo 4 swiecy zarowej?? Bo jezeli tak to jak mam sie do nie dostac??
a co do tego drgania,dławienia sie silnika to moze byc to ze filt jest juz stary?? I nasze paliwo nie jest zbyt dobrej jakosci i zamulilo filtr?? A moze byc tez przyczyna ze ostanio zabraklo mi paliwa i ten caly syf dostal sie do pompy albo blokuje kanaly w filtrze??
niestety taka możliwość jak najbardziej realna... przerabiałem przygodę ze zbyt długą jeździe na rezerwie i jej skutki (dławionko, szarpanko, gaśnięcie, błędy 61 i 64).
Dodatki do paliwa, trochę cierpliwości, dwa resety i przepalił.
Od tamtego czasu 2 razy powrócił błąd 64...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum