Wysłany: Nie Sty 23, 2011 23:08 [R820] Mam MAP czy MAF sensor??
Typ: Ti Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1995
witam
pytanie jak w temacie co znajduje sie pod maska 820ti 2.0sport
MAP sensor (Manifold Absolute Pressure Sensor) czyli regulator cisnienia absolutnego w kolektorze ssacym czy MAF sensor (Mass Air Flow) czyli przeplywomierz powietrza
po przejrzeniu watkow na forum wydaje sie ze raczej jest MAP , tym bardziej ze przeplywomierza(MAF) golym okiem nie widzialem pod maska ,mialem MAF w poprzednim aucie volvo 440 1,7 GLT wiec wiem jak mniej wiecej powinien wygladac ale z regulatorem MAP spotykam sie pierwszy raz,
chce zalozyc Blow Off Valve a slyszalem ze z przeplywomierzami nie wspolpracuja dobrze dlatego chce sie upewnic czy na pewno mam MAP sensor
w aucie seryjnego zaworu Dump Valve (DV) takze nie widzialem wiec bedzie mozna zastosowac BOV wysokowydajny typu hks ssqv 2 lub cosmo hp (High pressure) ponocobydwa sa membranowe i wystarczyloby w celu montazu rozciac gumowy dolot miedzy turbina a intercoolerem i wstawic trojnik na dwoch obejmach i powinno byc cacy
czy ktos juz wstawial BOV do r800?
zapraszam do dyskusji
SPAMU¦
Wysłany: Nie Sty 23, 2011 23:08 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
dzieki chlopaki za wypowiedz juz wiem ze BOV niebedzie kolidowal z przeplywomierzem,
co do wypowiedzi konixa to zazwyczaj DV jest miedzy turbo a IC i podaje nadmiar powietrza spowrotem przed turbine chyba ze rover opatentowal jakis kompaktowy wynalazek spelniajacy podobna funkcje czy komus jeszcze cos wiadomo?
czy ktos montowal u siebie BOVa? jest MAPsensor wiec obejdzie sie bez zmiany map paliwa ,moze kiedys zrobie chip tuning ale to samym koncu
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum