Forum Klubu ROVERki.pl :: [R75] Problem z przyśpieszaniem na autostradzie.
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R75] Problem z przyśpieszaniem na autostradzie.
Autor Wiadomość
MiReK 




Pomógł: 18 razy
Dołączył: 15 Paź 2007
Posty: 981
Skąd: Bytom

Rover 75

Wysłany: Pon Lut 07, 2011 01:08   [R75] Problem z przyśpieszaniem na autostradzie.
Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000

Właśnie wróciłem z trasy do Niemiec i w drodze"do" spotkała mnie taka oto rzecz:
jadąc jakąś chwilę stałą prędkością ale powyżej 140 km/h,nagle jakby ktoś nacisnął lekko na pedał hamulca i auto powoli zwalnia,nie reauguje na wciskanie pedału gazu,musiałem puścić i ponownie wcisnąć,wtedy przez jakiś czas było okay i po chwili znowu(ale dodam że tylko od prędkości 140 km/h,poniżej było wszystko ok).Przerwa ok.15 min i problem zniknął.Dzisiaj w drodze powrotnej już się to nie powtórzyło.
Niemniej jednak niepokoi mnie to i nie chciałbym żeby w przyszłości spotkało mnie to ponownie lub skończyło się gorzej za granicami kraju.
Macie jakieś pomysły co mogło być przyczyną?Czy podłączenie do T4 wykryje co było powodem?
_________________
"jedyna"po reinkarnacji ;-)
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Lut 07, 2011 01:08   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
AAND 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Lut 2011
Posty: 56
Skąd: Tczew



Wysłany: Pon Lut 07, 2011 07:33   

http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=50165
 
 
apples 




Pomógł: 564 razy
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 5678



Wysłany: Pon Lut 07, 2011 08:09   

jedyna, coś z układem paliwa. Oby nie pompa którą wymieniałeś. Możesz sprawdzić jeszcze zawór wysokiego ciśnienia na pompie CR http://forum.roverki.eu/v...p=494721#494721
 
 
MiReK 




Pomógł: 18 razy
Dołączył: 15 Paź 2007
Posty: 981
Skąd: Bytom

Rover 75

Wysłany: Pon Lut 07, 2011 08:40   

AAND, o tych rzeczach jest mi wiadomo,były czyszczone,
natomiast :
AAND napisał/a:
--- wymiana sterowania turbiną (przypadek częściej występujący) - jest to element który jest montowany "obok" turbiny podłączony cienkimi wężykami - jeden do turbiny, kolejny do egr, i do sterowania egr

pierwsze słyszę o tym.
apples, problem w tym że już probowałem kiedyś odkręcić zawór wysokiego ciśnienia na pompie CR i za cholere nie umiem go okręcić,problem z dostaniem się do śrub.
Z drogi dzwoniłem do PHJOWI,powiedział że może to być czujnik pedału hamulca lub kończy się przepływka.
_________________
"jedyna"po reinkarnacji ;-)
 
 
seyfer 




Pomógł: 22 razy
Dołączył: 04 Sty 2007
Posty: 727
Skąd: PCT

Rover 75

Wysłany: Pon Lut 07, 2011 11:07   

jedyna, to narazie odepnij przepływkę i przegoń auto

Co do zaworu wysokiego ciśnienia to bez przedłużki giętej nie ma co sie bawić. Osobiście jeszcze nie miałem okazji owego czujnika wykręcać ale inaczej to sie chyba nie da :/
_________________
była..600-tka ;)
 
 
 
sash997 




Pomógł: 36 razy
Dołączył: 24 Mar 2009
Posty: 1654
Skąd: wieluń



Wysłany: Pon Lut 07, 2011 20:16   

seyfer da sie:) ja odkręciłem młotkiem i przecinakiem:)i całkiem nieźle mi to poszło :grin:
_________________
-DIAGNOSTYKA I NAPRAWA PIECY I STEROWNIKÓW WEBASTO !
-NAPRAWA SILNIKÓW WENTYLATORA CHŁODNICY W ROVER 75
 
 
 
apples 




Pomógł: 564 razy
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 5678



Wysłany: Pon Lut 07, 2011 22:49   

seyfer napisał/a:
Co do zaworu wysokiego ciśnienia to bez przedłużki giętej nie ma co sie bawić. Osobiście jeszcze nie miałem okazji owego czujnika wykręcać ale inaczej to sie chyba nie da
Da się bez gietej. Wystarczy imbus z cienką przedłużką i łamany przegub.
sash997 napisał/a:
seyfer da sie:) ja odkręciłem młotkiem i przecinakiem:)i całkiem nieźle mi to poszło
:szok:
 
 
seyfer 




Pomógł: 22 razy
Dołączył: 04 Sty 2007
Posty: 727
Skąd: PCT

Rover 75

Wysłany: Wto Lut 08, 2011 09:29   

sash997, :shock: :shock:

apples, w takim razie muszę poszukać jakiś mniejszy przegub bo ten który posiadam nijak tam się nie mieści :/
_________________
była..600-tka ;)
 
 
 
MiReK 




Pomógł: 18 razy
Dołączył: 15 Paź 2007
Posty: 981
Skąd: Bytom

Rover 75

Wysłany: Wto Lut 08, 2011 17:38   

Dzisiaj zauważyłem że czasami dzieje się tak też przy niższych prędkościach.Jak jadę ze stałą prędkością np.60 km/h zdarza się że odczuje czasami właśnie jakby lekkie zwolnienie auta,przydławienie,trwa to ułamek sekundy.Dodam też że zniknęło to charakterystyczne dla diesla przyśpieszenie przy obrotach ok.2000
_________________
"jedyna"po reinkarnacji ;-)
 
 
Rowan 




Pomógł: 166 razy
Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 2965
Skąd: Sędziszów



Wysłany: Wto Lut 08, 2011 17:50   

apples napisał/a:
sash997 napisał/a:
seyfer da sie:) ja odkręciłem młotkiem i przecinakiem:)i całkiem nieźle mi to poszło
:szok:
seyfer napisał/a:
sash997, :shock: :shock:

Co Wy w takim szoku? :lol: Tak się robi czasem, uderza się przecinakiem pod kątem w śrubę w kierunku odkręcania i wtedy ładnie idzie... Przy torxie nic się nie stanie samej śrubie :wink: No i na dodatek ja radzę odrazu jak się już odkręci to, to zmienić śruby na imbusy. A co do giętej przedłużki, to się obejdzie... Lepiej mieć długiego torxa i założyć na niego oczkowy z grzechotką i się elegancko odkręca.
_________________
"Walduś, pamiętaj cycu..."
 
 
 
Gosiunia 



Dołączyła: 08 Lut 2011
Posty: 12
Skąd: Swidnica



Wysłany: Wto Lut 08, 2011 18:05   

Witam wszystkich:) i pilnie proszę o radę!!!!
Tez mam problem z mocą i czarnym dymem:(
Sprawdziłam już chyba wszystko od wtrysków przez zawór egr, układ dolotowy, turbosprężarkę i nic nie wykazało:( został podłączony pod komputer i tez nic nie wykazał:( na koniec został wymieniony przepływomierz:) i jest ciut lepiej bo jak na razie 3 dni nie zauważyłam znaczacego braku mocy ale na nowo pojawił się czarny dym:( więc obawiam się że moc tez straci zwłaszcze że zamienniki Boscha sa felerne:(:(
POMOCY co może być przyczyną tego wszystkiego????
 
 
apples 




Pomógł: 564 razy
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 5678



Wysłany: Wto Lut 08, 2011 18:41   

Rowan napisał/a:
Co Wy w takim szoku? Tak się robi czasem, uderza się przecinakiem pod kątem w śrubę w kierunku odkręcania i wtedy ładnie idzie...
Też tak odkręcałem niekiedy, ale dopiero jak łeb śruby był obrócony tak że żaden klucz już nie pasował. Jak widzę młotek i przecinak przy odkręcaniu najmniejszej śrubki w rękach "mechanika" to :szok: :grin:



Gosiunia, może lepiej napisz tu http://forum.roverki.eu/v...der=asc&start=0 i przeczytaj http://forum.roverki.eu/v...p=494721#494721 (czyszczenie EGR, elektrozaworu, itp.).
 
 
Rowan 




Pomógł: 166 razy
Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 2965
Skąd: Sędziszów



Wysłany: Wto Lut 08, 2011 18:51   

apples, no wiadomo, to jest ostateczność, ale czasem niestety trzeba, a tam, no to jest wybaczalne, bo dostęp jest "dobry", żeby nie powiedzieć "wyśmienity" :lol:
_________________
"Walduś, pamiętaj cycu..."
 
 
 
sash997 




Pomógł: 36 razy
Dołączył: 24 Mar 2009
Posty: 1654
Skąd: wieluń



Wysłany: Wto Lut 08, 2011 21:55   

no ja nie miałem wyjścia bo ten jakże głęboki torx sie obrobił:) więc młotek przecinak i od pierwszego strzała ładnie śróbka poszła:) teraz są na imbus i jest wszystko ok:)
 
 
 
kasjopea 


Członek Zarządu
wiceprezes


Pomogła: 196 razy
Dołączyła: 08 Paź 2007
Posty: 3890
Skąd: Włocławek

MG ZS

Wysłany: Sro Lut 09, 2011 19:53   

Gosiunia, proszę nie pisać o swoim problemie w każdym temacie, który się akurat nawinie. Bo tylko bałagan robisz autorowi w jego topicu. Napisanie o tym w jednym miejscu wystarczy :roll: .
_________________
Pozdrawiam Monika
 
 
 
Gosiunia 



Dołączyła: 08 Lut 2011
Posty: 12
Skąd: Swidnica



Wysłany: Czw Lut 10, 2011 12:33   

Kasjopea, po pierwsze nie pisałam w każdym temacie tylko w tych w których poruszany był mój problem:), po drugie to któryś z Was zaproponował mi napisanie tu i tam:)Pouczenie już też od jednego z Was Klubowiczów dostałam:)
 
 
apples 




Pomógł: 564 razy
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 5678



Wysłany: Czw Lut 10, 2011 13:16   

Gosiunia napisał/a:
po pierwsze nie pisałam w każdym temacie tylko w tych w których poruszany był mój problem:),
Wystarczy napisać w jednym właściwym i czekać na odpowiedz. :wink:
Gosiunia napisał/a:
po drugie to któryś z Was zaproponował mi napisanie tu i tam:)
To ja poprosiłem abyś napisała w innym temacie, ponieważ bardziej pasował do Twojego przypadku.
Gosiunia napisał/a:
Pouczenie już też od jednego z Was Klubowiczów dostałam:)
Ja nie jestem Klubowiczem i na pewno nie miałem na celu Ciebie pouczać. Problemy należy pisać w tematach które są podobne do usterki która występuje u nas ponieważ najszybciej można uzyskać pomoc. Chyba że ktoś inny jeszcze napisał do Ciebie oprócz tego co napisałem http://forum.roverki.eu/v...p=591185#591185 :/

Pozdrawiam
apples
 
 
kasjopea 


Członek Zarządu
wiceprezes


Pomogła: 196 razy
Dołączyła: 08 Paź 2007
Posty: 3890
Skąd: Włocławek

MG ZS

Wysłany: Czw Lut 10, 2011 13:52   

Gosiunia napisał/a:
nie pisałam w każdym temacie tylko w tych w których poruszany był mój problem:)
Jak widać na przykładzie tego tematu, to nie bardzo ;) Na przyszłość po prostu staraj się bardziej utrafić w temat odpowiadający Twojemu problemowi, oraz stosować się do uwag moderatorów i administratorów, a na pewno będzie ok.
Powodzenia w poszukiwaniu przyczyn usterki.
_________________
Pozdrawiam Monika
 
 
 
MiReK 




Pomógł: 18 razy
Dołączył: 15 Paź 2007
Posty: 981
Skąd: Bytom

Rover 75

Wysłany: Czw Lut 10, 2011 18:49   

apples napisał/a:
Możesz sprawdzić jeszcze zawór wysokiego ciśnienia na pompie CR

Czy może on być przyczyną też że się jakby lekko dławił na niższych obrotach?Trwa to dosłownie sekundę
_________________
"jedyna"po reinkarnacji ;-)
 
 
apples 




Pomógł: 564 razy
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 5678



Wysłany: Czw Lut 10, 2011 19:13   

jedyna napisał/a:
Czy może on być przyczyną też że się jakby lekko dławił na niższych obrotach?
Na niższych obrotach jak się dławi to może być problem z przepływomierzem.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R75] Problem z przyśpieszaniem
maanii Rover serii 75, MG ZT 8 Wto Sie 16, 2011 16:00
kris-tofer
Brak nowych postów [R75 Tourer] Problem z przyspieszaniem
lordofundead Rover serii 75, MG ZT 2 Czw Lis 08, 2012 22:01
apples
Brak nowych postów [R75] Obroty na autostradzie
stepien2 Rover serii 75, MG ZT 7 Nie Mar 03, 2019 19:32
stepien2
Brak nowych postów [R75] bcu problem
Dlugowlosy Rover serii 75, MG ZT 6 Pon Maj 01, 2017 10:19
Dlugowlosy
Brak nowych postów [R75] Problem z ABS
Spider1801 Rover serii 75, MG ZT 5 Pon Kwi 08, 2013 07:56
mecho



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink