Forum Klubu ROVERki.pl :: [R200] swap z 8V na 16V - proszona dość pilna pomoc
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R200] swap z 8V na 16V - proszona dość pilna pomoc
Autor Wiadomość
Ciufa 




Pomógł: 65 razy
Dołączył: 08 Gru 2007
Posty: 2012
Skąd: Piekary Śląskie



Wysłany: Pon Kwi 11, 2011 16:14   

memphisto napisał/a:
ciufcia nie zmieniasz czasem opon w swoich 17" ?

dzisiaj założyłem letnie i jest tragedia :( brak trakcji, cięzko trafić w swój pas ruchu na dwupasmowej drodze, auto jedzie gdzie chce :(
tak, potrzebuje nowych opon na gwałt
a co chcesz mi zasponsorować? :D
to ja poprosze te: http://www.yokohama-onlin...Hash=2ee556fba5
_________________
CHOCIAŻ W DOMU GŁÓD I NĘDZA, 6 CYLINDRÓW MNIE NAPĘDZA
http://www.youtube.com/user/ciufciaaaa
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Kwi 11, 2011 16:14   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
memphisto 




Pomógł: 10 razy
Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 2125
Skąd: Bytom

Rover 200

Wysłany: Pon Kwi 11, 2011 17:05   

Ciufa napisał/a:
a co chcesz mi zasponsorować? :D


nie :mrgreen: w rozsądnych pieniądzach wziąłbym dwie twoje :mrgreen:
 
 
Ciufa 




Pomógł: 65 razy
Dołączył: 08 Gru 2007
Posty: 2012
Skąd: Piekary Śląskie



Wysłany: Pon Kwi 11, 2011 19:41   

moge ci oodac za darmo jak kupie nowe ale z góry mówie ze dwie nie nadaja sie do jazdy zupełnie a jedna opona z drugiej pary sie chyba rozeszła ;/ (jechałem bez powietrza kilkanaście kilometrów)
_________________
CHOCIAŻ W DOMU GŁÓD I NĘDZA, 6 CYLINDRÓW MNIE NAPĘDZA
http://www.youtube.com/user/ciufciaaaa
 
 
 
leszczu 




Pomógł: 555 razy
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 8942
Skąd: Białystok

Rover 200

Wysłany: Wto Kwi 12, 2011 10:37   

memphisto napisał/a:
Czyżby wcześniejszy mechanik to aż taki "partacz" i nie zrobił podstawowych rzeczy?

Pewnie tak. Im zależało tylko aby wyciągnąć kasę i tyle. :/
_________________
DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA, PROGRAMOWANIE PILOTA ROVER/MG
CZĘŚCI http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=75342
 
 
Raptile 




Pomógł: 73 razy
Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 2710
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Wto Kwi 12, 2011 14:39   

kur..cze a już miałem nadzieje na częsci od Ciebie ;( szkoda że wszystko ok





Świrki oczywiście ;) trzymam kciuki za projekt
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
memphisto 




Pomógł: 10 razy
Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 2125
Skąd: Bytom

Rover 200

Wysłany: Wto Kwi 12, 2011 15:09   

Raptile napisał/a:
kur..cze a już miałem nadzieje na częsci od Ciebie ;(


możliwe, że nic straconego.

Mam następujące problemy: Auto pali i jeździ problem że jest głośniejsze niż było.

Silnik klekocze trochę nawet nagrzany ale normalnie jeździ. Dziwne jest to, że jak miałem ten tłumik pod kolektorem dziurawy, to moim zdaniem auto się lepiej wkręcało na obroty, niż jak mi go wymienili. Czyli wczoraj było lepiej niż dziś

Nie wiem czy nie lepiej sprzedać części dodatkowe, wstawić serię i opchnąć go w eter a kupić coś sprawnego w 100% (mam tu na oko ofertę pewnego forumowicza)
 
 
Krzysi3k 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 3067
Skąd: Warszawa

Rover 25

Wysłany: Wto Kwi 12, 2011 15:22   

memphisto, to weź wywal kompletnie wydech, zobaczysz, że dużo szybciej będzie się wkręcało na obroty ;)
Przecież wydech to jest przeszkoda dla wydostawania się produktów spalania :)
Był dziurawy tłumik to część spalin tamtędy uciekała, czyli mniejszy opór :)
_________________
Sprzedam wszystkie części do MG ZR :)
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=101710
 
 
memphisto 




Pomógł: 10 razy
Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 2125
Skąd: Bytom

Rover 200

Wysłany: Wto Kwi 12, 2011 15:27   

a jak auto na benzynie jeździ normalnie a na LPG nie da rady wjechać pod górkę to to wina złej regulacji LPG?
 
 
leszczu 




Pomógł: 555 razy
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 8942
Skąd: Białystok

Rover 200

Wysłany: Wto Kwi 12, 2011 15:59   

memphisto napisał/a:
to moim zdaniem auto się lepiej wkręcało na obroty, niż jak mi go wymienili. Czyli wczoraj było lepiej niż dziś

Może jeszcze woda jest w układzie i przytyka. :wink: Musisz memphisto, go jeszcze kilka razy porządnie przedmuchać. :mrgreen:
_________________
DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA, PROGRAMOWANIE PILOTA ROVER/MG
CZĘŚCI http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=75342
 
 
memphisto 




Pomógł: 10 razy
Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 2125
Skąd: Bytom

Rover 200

Wysłany: Wto Kwi 12, 2011 16:30   

leszczu19901 napisał/a:
Musisz memphisto, go jeszcze kilka razy porządnie przedmuchać. :mrgreen:


no tylko że na LPG nie śmiga a PB po kosmicznej cenie :mrgreen:
 
 
Krzysi3k 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 3067
Skąd: Warszawa

Rover 25

Wysłany: Wto Kwi 12, 2011 16:49   

memphisto, moim zdaniem kwestia regulacji :)
_________________
Sprzedam wszystkie części do MG ZR :)
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=101710
 
 
memphisto 




Pomógł: 10 razy
Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 2125
Skąd: Bytom

Rover 200

Wysłany: Wto Kwi 12, 2011 16:52   

a jak myślicie ma sens pakować dalej kasę w to auto ? Czy lepiej pomyśleć o rozsądnej sprzedaży ?
 
 
leszczu 




Pomógł: 555 razy
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 8942
Skąd: Białystok

Rover 200

Wysłany: Wto Kwi 12, 2011 16:54   

memphisto napisał/a:
a jak myślicie ma sens pakować dalej kasę w to auto ?

A ty jak myślisz ?? Bo twoja opinia jest najważniejsza. :wink: :razz:
_________________
DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA, PROGRAMOWANIE PILOTA ROVER/MG
CZĘŚCI http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=75342
 
 
memphisto 




Pomógł: 10 razy
Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 2125
Skąd: Bytom

Rover 200

Wysłany: Wto Kwi 12, 2011 17:07   

no właśnie nie wiem. No nic zaraz sobie zrobię 40km to zobaczę co i jak :wink:
 
 
Kozik 




Pomógł: 141 razy
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 3306
Skąd: Sanok

MG ZS

Wysłany: Wto Kwi 12, 2011 20:01   

memphisto, jakie masz lpg? sterownik, parownik, wtryski
_________________
Pozdrawiam Kozik
 
 
 
memphisto 




Pomógł: 10 razy
Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 2125
Skąd: Bytom

Rover 200

Wysłany: Wto Kwi 12, 2011 20:34   

jedyne nazwy które znam to stag 400 ponoć (choć książeczkę mam stag 300)

a reduktor to tomassso alaska czy jakoś tak :wink:

jak mi nic nie zmienili w nowym silniku to takie coś:



Ponoć da się samemu kupić jaki kabelek i ustawiać wg siebie ale z drugiej strony za regulację liczą 50 PLN więc to chyba nie tragedia

LPG mam rok i jeszcze rok jest na gwar ale gwarancja nie jest do zrealizowania bo właśnie u tych z LPG miałem całą sytuację z silnikiem więc nie będę tam wracał :wink:

[ Dodano: Wto Kwi 12, 2011 20:34 ]
teraz mam jeszcze dodatkowy problem bo skrzynia mi nie trybi na zimnym aucie.

Jak wchodze do auta i nie odpalam go a chcę wrzucić wszystkie biegi to się nie da. Wchodzi tylko 1 i wsteczny inne się po prostu nie da niby chcą wchodzić i np wskoczy 3 wezmę rękę z gałki to od razu zeskakuje na luz a czasem na luzie też ma problem i trzeba cudować aby jedynkę zarzucić. Ogólnie działa 1 i wsteczny.

Odpalam auto wrzucam wsteczny. Później jedynkę i jak przychodzi moment gdzie pora wrzucić 2 to nagle całość wraca do normy i już nawet jak zgaszę auto to skrzynia chodzi jak przed swapem ale o tym już w innym temacie napisałem

Aha kozik ew ktoś kto się zna na LPG - jeszcze główny problem jest taki, że LPG zawsze mi wskakiwał jak auto nabrało właściwą temperaturę a teraz wskakuje mi po 15 sekundach i po prostu auto gaśnie bo jest za zimny silnik. Muszę ręcznie wyłączyć i ręcznie załączyć.. czy taka regulacja LPG naprawi ten problem ?
 
 
sobrus 




Pomógł: 70 razy
Dołączył: 13 Lip 2009
Posty: 1525
Skąd: Lublin



Wysłany: Sro Kwi 13, 2011 07:16   

To co opisujesz to faktycznie objawy źle wyregulowanej instalacji gazowej.
To kiedy sie przełącza jest regulowane i zapisywane w pamieci komputera (do wyboru ustalony czas, temperatura oraz minimalne obroty - lub kombinacja tych parametrów).

Być może auto stało za długo bez zasilania i komputer sie wyzerował.
Ponadto zmieniałeś silnik (w dodatku z 8V na 16V, zgadza się?) - także i tak konieczna jest nowa regulacja/kalibracja, bo stara mapa czasów wtrysków pewnie nie pasuje do nowego silnika.

Jeżeli sie nie znasz, to nie reguluj samodzielnie - bo to nie takie proste, zwłaszcza w roverku. I nie będziesz wiedział, czy coś źle ustawiłeś, czy to wina samochodu. Nawet gazownicy mają problem z tym silnikiem (sprawdziłem na własnej skórze).

Ja kupiłem kabelek i próbowałem poprawiać sam, ale efekt był mizerny. Troche lepiej było, ale dopiero regulacja przez doświadczoną osobę dała wyraźną poprawę.
 
 
Kozik 




Pomógł: 141 razy
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 3306
Skąd: Sanok

MG ZS

Wysłany: Sro Kwi 13, 2011 07:40   

memphisto, ja na takim parowniku 16V miałem i teraz VVC mam na takim tylko x2 ;) ma prawo obgonić jedyne co to nie udało mi się idealnie wyregulować instalcji bez zwiększania ciśnienia na parowniku. Dopiero po zwiększeniu ciśnienia samochód pracował dobrze w całym zakresie obrotów
_________________
Pozdrawiam Kozik
 
 
 
memphisto 




Pomógł: 10 razy
Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 2125
Skąd: Bytom

Rover 200

Wysłany: Sro Kwi 13, 2011 13:24   

dobrze wiedzieć. Przyda się taka regulacja bo jazda jest nie najciekawsza

W ogóle auto ma 90 stopni wg wskaźnika i jak dam LPG to itak zgaśnie. Dopiero jak na tych 90 stopniach zrobię 5km i załączę gaz to działa jednak nie da się auta wkręcić powyżej 3.000 obrotów bo zaczyna robić "żabki"

Ogólnie elementy wizualne idą na sprzedaż a auto pójdzie na allegro jako seria z LPG :wink:

później pośmigam trochę tą nexią co mam teraz i zacznę zbierać hajs - ogólnie w planie jest ZS ale to zobaczę jak mi finanse pozwolą :wink: na pewno 2-3mc będę jeździł nexia aż nie uzbieram przyzwoitej kwoty

Jeszcze kusi mnie pewien R200 z klimą od forumowicza no ale to jak mówię - czas pokaże na ile $$ uzbieram. Cieszy mnie, że rover nie idzie na żyletki, tylko ktoś (mam nadzieję) go kupi bo jako tako jeździ.

Chciałbym za niego zgarnąć 3.000 PLN za "golasa" lub 3.500 z tapicerką ZR, carbonami, lampami ZR i lusterkami R25 :wink:
 
 
Czarnysg 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 06 Cze 2009
Posty: 142
Skąd: Bytom

Rover 75

Wysłany: Czw Kwi 14, 2011 21:49   

memphisto, Zapraszam do siebie na regulacją LPG ;) Posiadam Sterownik do Staga i kompa więc mogę ci oblukać i wystroić w miarę możliwości za przysłowiowego czteropaka po starej znajomości do mnie nie masz daleko ;-)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: [R200/25, MG ZR] Workshop Manual ROVERki.pl
sknerko Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 23 Sro Paź 03, 2018 14:24
Prescenn
Brak nowych postów [R200 Vi] Problem z silnikiem. Dość głośne stukanie.
Aful89 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 26 Pon Kwi 29, 2013 10:10
Aful89
Brak nowych postów [R200] HGF, swap 8V na 16V
leszczu Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 99 Pią Maj 25, 2012 18:45
leszczu
Brak nowych postów [R200 214 i 97r] swap silnika
kojot007 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 2 Sob Sie 29, 2009 22:07
kojot007
Brak nowych postów [R200] Swap silnika z 1.4 8v na 1.4 16v
DaRUS.x Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 4 Pon Cze 11, 2018 14:07
DaRUS.x



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink