dzisiaj założyłem letnie i jest tragedia brak trakcji, cięzko trafić w swój pas ruchu na dwupasmowej drodze, auto jedzie gdzie chce
tak, potrzebuje nowych opon na gwałt
a co chcesz mi zasponsorować?
to ja poprosze te: http://www.yokohama-onlin...Hash=2ee556fba5
moge ci oodac za darmo jak kupie nowe ale z góry mówie ze dwie nie nadaja sie do jazdy zupełnie a jedna opona z drugiej pary sie chyba rozeszła (jechałem bez powietrza kilkanaście kilometrów)
kur..cze a już miałem nadzieje na częsci od Ciebie
możliwe, że nic straconego.
Mam następujące problemy: Auto pali i jeździ problem że jest głośniejsze niż było.
Silnik klekocze trochę nawet nagrzany ale normalnie jeździ. Dziwne jest to, że jak miałem ten tłumik pod kolektorem dziurawy, to moim zdaniem auto się lepiej wkręcało na obroty, niż jak mi go wymienili. Czyli wczoraj było lepiej niż dziś
Nie wiem czy nie lepiej sprzedać części dodatkowe, wstawić serię i opchnąć go w eter a kupić coś sprawnego w 100% (mam tu na oko ofertę pewnego forumowicza)
memphisto, to weź wywal kompletnie wydech, zobaczysz, że dużo szybciej będzie się wkręcało na obroty
Przecież wydech to jest przeszkoda dla wydostawania się produktów spalania
Był dziurawy tłumik to część spalin tamtędy uciekała, czyli mniejszy opór
jedyne nazwy które znam to stag 400 ponoć (choć książeczkę mam stag 300)
a reduktor to tomassso alaska czy jakoś tak
jak mi nic nie zmienili w nowym silniku to takie coś:
Ponoć da się samemu kupić jaki kabelek i ustawiać wg siebie ale z drugiej strony za regulację liczą 50 PLN więc to chyba nie tragedia
LPG mam rok i jeszcze rok jest na gwar ale gwarancja nie jest do zrealizowania bo właśnie u tych z LPG miałem całą sytuację z silnikiem więc nie będę tam wracał
[ Dodano: Wto Kwi 12, 2011 20:34 ]
teraz mam jeszcze dodatkowy problem bo skrzynia mi nie trybi na zimnym aucie.
Jak wchodze do auta i nie odpalam go a chcę wrzucić wszystkie biegi to się nie da. Wchodzi tylko 1 i wsteczny inne się po prostu nie da niby chcą wchodzić i np wskoczy 3 wezmę rękę z gałki to od razu zeskakuje na luz a czasem na luzie też ma problem i trzeba cudować aby jedynkę zarzucić. Ogólnie działa 1 i wsteczny.
Odpalam auto wrzucam wsteczny. Później jedynkę i jak przychodzi moment gdzie pora wrzucić 2 to nagle całość wraca do normy i już nawet jak zgaszę auto to skrzynia chodzi jak przed swapem ale o tym już w innym temacie napisałem
Aha kozik ew ktoś kto się zna na LPG - jeszcze główny problem jest taki, że LPG zawsze mi wskakiwał jak auto nabrało właściwą temperaturę a teraz wskakuje mi po 15 sekundach i po prostu auto gaśnie bo jest za zimny silnik. Muszę ręcznie wyłączyć i ręcznie załączyć.. czy taka regulacja LPG naprawi ten problem ?
To co opisujesz to faktycznie objawy źle wyregulowanej instalacji gazowej.
To kiedy sie przełącza jest regulowane i zapisywane w pamieci komputera (do wyboru ustalony czas, temperatura oraz minimalne obroty - lub kombinacja tych parametrów).
Być może auto stało za długo bez zasilania i komputer sie wyzerował.
Ponadto zmieniałeś silnik (w dodatku z 8V na 16V, zgadza się?) - także i tak konieczna jest nowa regulacja/kalibracja, bo stara mapa czasów wtrysków pewnie nie pasuje do nowego silnika.
Jeżeli sie nie znasz, to nie reguluj samodzielnie - bo to nie takie proste, zwłaszcza w roverku. I nie będziesz wiedział, czy coś źle ustawiłeś, czy to wina samochodu. Nawet gazownicy mają problem z tym silnikiem (sprawdziłem na własnej skórze).
Ja kupiłem kabelek i próbowałem poprawiać sam, ale efekt był mizerny. Troche lepiej było, ale dopiero regulacja przez doświadczoną osobę dała wyraźną poprawę.
memphisto, ja na takim parowniku 16V miałem i teraz VVC mam na takim tylko x2 ma prawo obgonić jedyne co to nie udało mi się idealnie wyregulować instalcji bez zwiększania ciśnienia na parowniku. Dopiero po zwiększeniu ciśnienia samochód pracował dobrze w całym zakresie obrotów
dobrze wiedzieć. Przyda się taka regulacja bo jazda jest nie najciekawsza
W ogóle auto ma 90 stopni wg wskaźnika i jak dam LPG to itak zgaśnie. Dopiero jak na tych 90 stopniach zrobię 5km i załączę gaz to działa jednak nie da się auta wkręcić powyżej 3.000 obrotów bo zaczyna robić "żabki"
Ogólnie elementy wizualne idą na sprzedaż a auto pójdzie na allegro jako seria z LPG
później pośmigam trochę tą nexią co mam teraz i zacznę zbierać hajs - ogólnie w planie jest ZS ale to zobaczę jak mi finanse pozwolą na pewno 2-3mc będę jeździł nexia aż nie uzbieram przyzwoitej kwoty
Jeszcze kusi mnie pewien R200 z klimą od forumowicza no ale to jak mówię - czas pokaże na ile $$ uzbieram. Cieszy mnie, że rover nie idzie na żyletki, tylko ktoś (mam nadzieję) go kupi bo jako tako jeździ.
Chciałbym za niego zgarnąć 3.000 PLN za "golasa" lub 3.500 z tapicerką ZR, carbonami, lampami ZR i lusterkami R25
memphisto, Zapraszam do siebie na regulacją LPG Posiadam Sterownik do Staga i kompa więc mogę ci oblukać i wystroić w miarę możliwości za przysłowiowego czteropaka po starej znajomości do mnie nie masz daleko
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum