Dziś mi znowu popuściły wężyki od przelewu i zalało cały silnik ropą. Kupiłem tym razem Gatesa 3.2mm w oplocie wewnętrznym. Mam nadzieję że już będzie spokój.. Przy okazji kombinowałem z odczytem tych chipów.
To jest najlepsze zdjęcie jakie udało mi się zrobić:
Pierwsza linijka: 7_ _ 5232 albo 7_ _5282
Druga: E/P @ (albo inny znaczek z kółkiem) 2KY
Trzecia: znaczek Motoroli? 1033 albo 1083
Drugi chip jest inny ale tam jest wszystko zdarte na maxa widać tylko malutki trójkąt z jednej strony.
SPAMU¦
Wysłany: Wto Cze 07, 2011 21:53 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
borek88, sprawdzasz rezystancje na czujniku, w zależności ile Ci pokazuje kOhmów taką masz temperature. Jak powiedzmy pokaże Ci 1 kOhm to masz 39 stopni C
Odetnę wtyczkę od MAF i wsadzę w miejsce przecięcia ta wtyczkę powyzej Mam zamiar sobie podłączyć przeplywke od SD A żeby było łatwiej zamieniać wtyczki końcowe do przeplywek wpadłem na pomysł dorobić jeszcze dodatkowe wtyczki na podpinanie wtyczek Boscha
Jestem ciekaw jak maf z SDI się będzie sprawował
[ Dodano: Pią Cze 17, 2011 12:23 ]
Good news:
Kolega Raduch już dokończył emulator Brakuje nam tylko jednej rzeczy jak ustalić ile Hz ma sygnał obrotów przy 1000rpm
Wiem ze sygnał jest prostokątny 12Voltowy oraz ze 2 pulsy odpowiadają pełnemu obrotowi silnika
Ktoś pomoże
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
1000 obrotów na minutę to 16,6(6)obr/s czyli tyle też Hz. Z racji tego że jak piszesz na jeden obrót silnika przypadają 2 impulsy, to mnożymy to razy 2 i mamy... 33 i 1/3 Hz
33Hz przypadają dla 990obr/min.
Pozdrawiam
[ Dodano: Pią Cze 17, 2011 14:55 ]
Co do scalaczka, to jest to MCP6232
Czyli wzmacniacz operacyjny tak jak pisałem
Oj tego mi trzeba. Ostatnimi czasy R strasznie się zamulił. Ale że cały czas to ja nim śmigam to dopiero teraz to wyłapałem i zastanawiałem się co jest nie tak. Odłączyłem przepływkę i od razu auto ożyło Też by mi się coś takiego przydało.
voth napisał/a:
Dziś mi znowu popuściły wężyki od przelewu i zalało cały silnik ropą.
HAHA tydzień temu to samo miałem
_________________ 0-100 km/h - 8,25 sec!
'Nie pałuj gdy silnik Twój zimny jest'
Dynamika zarówno w dolnym jak i górnym bardzo dobra. Chociaż lepiej jest w dole. Kopcenia sam nie widzę muszę poczekać na mielonego
Wtyczka. Na szrocie raczej tez by ją znaleźć musiałbyś poprosić o jakiś cud czy coś. Przewaliłem chyba z tone instalacji elektrycznych i nie znalazłem nawet 4 pinowej. max 2 i 3.
_________________ 0-100 km/h - 8,25 sec!
'Nie pałuj gdy silnik Twój zimny jest'
No ja tam nie wiem , nie widziałem kopcenia w lusterkach u siebie a kumpel mowił że przy przyśpieszaniu jak z lokomotywy leciało. Jeszcze nie ustalilem optymalnej wartosci
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum