Forum Klubu ROVERki.pl :: [L-series] wzmacniacz sygnału przepływomierza MAFAM
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[L-series] wzmacniacz sygnału przepływomierza MAFAM
Autor Wiadomość
har0 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 21 Wrz 2010
Posty: 196
Skąd: chojnow



Wysłany: Pią Wrz 16, 2011 09:15   

Ja ostatnio odłączyłem DIGIMAF bo myslałem że mi się popsuł a okazało się że przepływka mi padła :/ A teraz jeżdżę bez przepływki i powiem szczerze że gorzej mi się jezdzi niż z DIGIMAFEM.

BTW: Nie ma ktoś do sprzedania przepływomierza lub wkład do przepływki do Rovera 25 IDT ?:D
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Wrz 16, 2011 09:15   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
ADI-mistrzu 




Pomógł: 254 razy
Dołączył: 11 Sie 2009
Posty: 4437
Skąd: Legionowo

Rover 45

Wysłany: Pią Wrz 16, 2011 09:36   

Co wam pada w tych przepływomierzach wiecie? Może są naprawialne.
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pią Wrz 16, 2011 11:19   

Psuje sie ta blaszka na czujniku który mierzy przepływ powietrza. Problem w tym ze cały układ w środku jest w "Bonding" i nie da się nic tam lutować :neutral:
Pada ta blaszka gdzie pisze drilled hole :roll:

_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
ADI-mistrzu 




Pomógł: 254 razy
Dołączył: 11 Sie 2009
Posty: 4437
Skąd: Legionowo

Rover 45

Wysłany: Pią Wrz 16, 2011 11:36   

Uuu.. to nie da rady raczej, chyba zę się zatyka wtedy coś by dało się wymyślić.
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pią Wrz 16, 2011 12:16   

Problem jest w tym ze to się po prostu brudzi z czasem oraz narasta taki nalot oksydacyjny i się to psuje :neutral:

Szkoda ze nie ma gdzieś schematów tego i zbudować to normalnie na płytce z dużymi układami tylko sam miernik gdzieś umieścić :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
ADI-mistrzu 




Pomógł: 254 razy
Dołączył: 11 Sie 2009
Posty: 4437
Skąd: Legionowo

Rover 45

Wysłany: Pią Wrz 16, 2011 12:25   

Jeśli tylko znajdziesz mi jakiś tego typu czujnik przepływu to mogę Ci zaprojektować :mrgreen:
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pią Wrz 16, 2011 13:13   

ADI-mistrzu, No o to chodzi skąd takie coś brać :mrgreen:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
ADI-mistrzu 




Pomógł: 254 razy
Dołączył: 11 Sie 2009
Posty: 4437
Skąd: Legionowo

Rover 45

Wysłany: Pią Wrz 16, 2011 13:22   

Własnie raczej nie do dostania, a czujnik podciśnienia nie może go zastąpić? U nas jakoś zdaje egzamin, chyba że przepływka jest za turbiną.
 
 
 
marcin316 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 20 Kwi 2009
Posty: 1066
Skąd: Lublin - okolice



Wysłany: Pią Wrz 16, 2011 17:13   

Przepływka jest zaraz za filtrem powietrza. Ciekawe czy komputer silnika nie ma jakichś wbudowanych algorytmów do jej diagnostyki, wówczas zastąpienie byłoby trudne. Jeśli po prostu dostaje sygnał proporcjonalny do ilości przepływającego powietrza to teoretycznie powinno dać radę komputer oszukać.
 
 
Chris83 




Pomógł: 22 razy
Dołączył: 23 Sie 2009
Posty: 262
Skąd: Grudziądz

Rover 25

Wysłany: Nie Wrz 18, 2011 17:29   

No i dziś był test na trasie.
Dodam że w mieście nie kręciłem powyżej 2,5 bo silnik nie był rozgrzany.
Powyżej 2,5 przerywał moc (jak by się przez cały czas przełączał w tryb awaryjny i normalny) i doszedł do około 3,2. Po wypięciu normalne wyprzedzanie do 4tys.
Dół był super, ale góra już nie na trasę.
Połączenia na pewno były stabilne. Ustawienie 40%
Czyste lusterka i czyste szyby ale kopcenia nie zauważyłem w żadnym wypadku :wink:
Teraz oczekiwanie na dualmaping :wink:
_________________
Pozdrawiam!
 
 
mdb14 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Lip 2009
Posty: 21
Skąd: Nowy Targ



Wysłany: Pon Wrz 19, 2011 09:20   

Ja stwierdzam że spalanie jednak nie wzrosło. Kwestia tego jak sie jeździ. Jade na trase to przekrecam na zero i jest git a po miescie 100% :D
 
 
ADI-mistrzu 




Pomógł: 254 razy
Dołączył: 11 Sie 2009
Posty: 4437
Skąd: Legionowo

Rover 45

Wysłany: Sro Wrz 21, 2011 16:42   

Gadać i to już, kto ma sprawną przepływkę!?

A tak milej to miał bym prośbę aby ktoś ze sprawnym przepływomierzem sprawdził jakie napięcie jest na przewodzie sygnałowym na wolnych obrotach, 1500/2000/3000 i jak by chciał to 3500 :wink:
Wystarczy się wpiąć miernikiem w przewód i jedna osoba ustala obroty a druga odczytuje.

Opracował bym wtedy MAF'a.

Pozdrawiam
 
 
 
Chris83 




Pomógł: 22 razy
Dołączył: 23 Sie 2009
Posty: 262
Skąd: Grudziądz

Rover 25

Wysłany: Sro Wrz 21, 2011 17:36   

Ja najprędzej w sobotę mogę, ale czy ja wiem czy w 100% sprawna jest :?:
W niedzielę coś skrobnę.
_________________
Pozdrawiam!
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sro Wrz 21, 2011 21:33   

Ja mam sprawny i mam tez OBD program :mrgreen:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
ADI-mistrzu 




Pomógł: 254 razy
Dołączył: 11 Sie 2009
Posty: 4437
Skąd: Legionowo

Rover 45

Wysłany: Sro Wrz 21, 2011 21:48   

No to dlaczego jeszcze mi napięć nie podałeś :> ?
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sro Wrz 21, 2011 22:15   

ADI-mistrzu, Bo dopiero teraz to czytam i nikt mnie o to nie poprosił :razz:

[ Dodano: Sro Wrz 21, 2011 21:56 ]
jutro tobie je podam bo muszę emulator przełączyć i będę ciał kabel od sygnału do ecu :razz:

[ Dodano: Sro Wrz 21, 2011 22:15 ]
ADI-mistrzu, Na wolnych jest 2.1V :wink: Bo już to mierzyłem kiedyś :wink: Na wylacznym zapłonie 1.1V
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
har0 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 21 Wrz 2010
Posty: 196
Skąd: chojnow



Wysłany: Czw Wrz 22, 2011 10:04   

Adi jakbyś coś zadziałał z MAFEM to wsumie rozwiązał by się jeden z częstszych problemów :D
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Czw Wrz 22, 2011 15:58   

har0, Problem się rozwiąże jak zacznie działać mój emulator i pójdą chipy mafless :razz:

Jade zaraz pomiar robić :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
ADI-mistrzu 




Pomógł: 254 razy
Dołączył: 11 Sie 2009
Posty: 4437
Skąd: Legionowo

Rover 45

Wysłany: Czw Wrz 22, 2011 16:09   

I pomiar napięcia także :mrgreen:
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Czw Wrz 22, 2011 17:29   

Mam tylko pomiar napięcia ile to jest g/s to nie mam :razz:



[ Dodano: Czw Wrz 22, 2011 17:29 ]
ADI-mistrzu napisał/a:
Granica wzmacniacza to napięcie zasilania minus około 1.2V, czyli około 4V to max


I teraz widać czemu jest odcinka przy 3000-3500rpm :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów SWAP (D-series, B-series) Rover 200/400/Coupe/Concerto
Wojtek88 Tuning mechaniczny 1 Nie Maj 13, 2012 00:56
Markzo
Brak nowych postów [freelander 1.8 16v k-series]1.8 k-series moment obrotowy
bartko100 Tuning mechaniczny 5 Czw Lip 12, 2007 21:23
markos620SDi
Brak nowych postów [K-series] VCC w 1.4?
ADI-mistrzu Tuning mechaniczny 31 Pią Lip 15, 2011 22:39
marcinmarcin
Brak nowych postów [K-Series] Głowica VCC ->1.6
kezmanq Tuning mechaniczny 9 Wto Sie 27, 2013 13:11
rafalrz1989
Brak nowych postów [L-series] boost / RPM / tps
Remigiusz Tuning mechaniczny 0 Sob Kwi 19, 2014 16:50
Remigiusz



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink