Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.4 8v Rok produkcji: 1997
Witam,
w sobotę rozebrałem obudowę wałka rozrządu, gdyż na łączeniu z głowicą silnik się pocił:( Przed złożeniem posmarowałem cienko powierzchnię przylegania obudowy silikonem wysokotemperaturowym. Czy dobrze zrobiłem?? Wiem, że oryginalnie szło tam coś na podobieństwo naszego rodzimego Hermetica...
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
SPAMU¦
Wysłany: Pon Maj 23, 2011 22:14 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Witam Też dałem na sylikon wysokotemperaturowy. Od roboty suchutko. Nie załowałem sobie sylikonu. Najważniejsze nałożyć sylikon, i przykręcić głowiczkę palcami - do momentu lekkiego wypłynięcia sylikonu boczkami. Tak zostawić na lekko ponad godzinkę, by się sylikon utwardził. Następnie wszystko poskręcać do kupy już z odpowiednią siłą. Pozdrawiam
Pomógł: 84 razy Dołączył: 20 Paź 2007 Posty: 757 Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Sro Maj 25, 2011 18:49
wachu990 napisał/a:
Nie załowałem sobie sylikonu. Najważniejsze nałożyć sylikon, i przykręcić głowiczkę palcami - do momentu lekkiego wypłynięcia sylikonu boczkami. Tak zostawić na lekko ponad godzinkę, by się sylikon utwardził.
A co z naddatkiem tego silikonu, który wypłynie wewnątrz głowicy, zastanawiałeś się
Podczas eksploatacji silnika, ten naddatek silikonu odrywa się od głowicy i sobie krąży z olejem, po całym układzie smarowania i zatyka co mniejsze kanały olejowe.
Najlepsza metoda to Klej anaerobowy.
_________________ Był 214 si LPG 16v 1.4 103KM 97r. Platinum Silver
Był R 25 2.0 iDT 113kM 05r. X POWER GREY MET
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum