Typ: IDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000
Witam. Mój Roverek stracił moc i bardzo kopci. Mechanik powiedział, że to prawdopodobnie zawór ERG lub zawór N70 zwany map sensorem. Zauwazyłem że ten map sensor głośniej bzyczy niż zwykle. Jakie byłyby objawy odłączenia dobrego map sensora?
SPAMU¦
Wysłany: Pią Maj 27, 2011 10:58 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Czyli powód 70% problemów z mułowatością odrzuciliśmy
Jeśli kopci mocno to znaczy, że pracuje na bogatej mieszance, sprawdź długą rurę od IC, spadła albo pękła pewnie
Pomógł: 1 raz Dołączył: 04 Mar 2008 Posty: 48 Skąd: Choroń
Wysłany: Sob Maj 28, 2011 08:45
Turbina wyglada dobrze, a co do odgłosów to prawie nic się nie zmieniło silnik pracuje ok lae jak jade to słychać takie psyczenie jakby się turbina załączała. Dym to czarny leci. Ta rura od IC
to jest ta co idzie od jakiegoś urządzonka na rurze wlotu powietrza? I gdzie jest zawór EGR?
Jak jest syczenie to jest nieszczelnosc. Sprawdz taki gumowy kielich ktory idzie od turbiny do czarnej rury, nastepnie od czarnej rury do dolu intercoolera i od wejscia do kolektora dolotowego do gory intercoolera. egr zawor + chlodnica spalin jest z tylu miedzy silnikiem a grodzia nieopodal turbiny. z kolektora wydechowego wychodzi.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum