Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2003
Witam serdecznie, mam do Was pytanie co do skrzyni MGka i jego sprzęgła. Wczoraj odbyłem jazdę pròbną autkiem, i zauważyłem ze skrzynia nie jest twarda i sztywna tak jak by miala scisly tor po ktorym ma sie poruszac drazek, tylko chodzi dosyc,luzno. Niby nie wypadl mi bieg, nie bylo tez problemu z wrzuceniem, ale czy tak to powinno wygladac czy raczej skrzynia powinna byc bardziej "twarda".
I dodatkowe pytanie o sprzeglo pedal lapie w polowie zakresu, od polowy do puszczenia pedala, jest jakby luz i pedalem mozna sobie "machac".
Kiedys jezdzilem alfa 146 i tam skrzynia zachowywala sie inaczej tak samo jak sprzeglo Lucasa, ale moze to wynikalo z charakterystyki auta lub samego sprzegla zalozonego (mechanik to ja jestem zielony) plz o rady i spostrzezenia
Pzdr.
SPAMU¦
Wysłany: Wto Lis 08, 2011 09:44 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Luz na drązku zmiany biegów niestety ten typ tak ma. na forum jest tutorial jak to zrobic. Czyli sprzęgło raczej normalnie łapie. Dla pewnosci czy sprzeglo sie nie konczy mozesz sprobowac 4 bieg od niskich obrotów pedałw podloge
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
[ Dodano: Wto Lis 08, 2011 10:49 ]
Lepiej sie pojaw na spocie, albo sprawdz auto u mariusz418 poogladasz i pogadasz jak ktore chodza o spotach czytaj w odpowiednim kaciku
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Super dzięki za podpowiedzi!
Na spocie zobaczycie mnie tylko jak autko będzie w moich rączkach
[ Dodano: Wto Lis 08, 2011 23:02 ]
Tak się zastanawiam, czy możecie mi orientacyjnie podpowiedzieć, jak wygląda w realu dostępność tak zwanych "dupereli" do MG?
I jak najłatwiej załatać przedni zderzak lekko pęknięty od prawdopodobnie podjeżdżania pod krawężnik?