Typ: VVC Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 2002
Witam. Troszkę mnie martwi zr, ponieważ ubywa płynu chłodniczego, ubywa oleju ale to raczej dlatego, że silnik się bardzo "poci". Poza tym jak go odpalę na zimnym silniku nie kopci, natomiast po rozgrzaniu zaczyna delikatnie kopcić na biało. Majonezu nie widać, płyn chłodniczy czysty. Jak go przygazuję to widać jak płyn się porusza w zbiorniczku. Czy to HGF? Spadku mocy nie ma.
SPAMU¦
Wysłany: Sob Lis 19, 2011 19:06 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
No właśnie chciałem go oddać do uszczelnienia, ale w razie HGF to by trzeba tą robotę powtórzyć. Pompa wody jest nowa, więc albo na kolektorze albo HGF. W sumie uszczelka kolektora nie jest droga to może ją własnoręcznie wymienię. Pojeżdżę najwyżej jeszcze i zobaczę co się będzie działo. Wycieki płynu chłodniczego będzie ciężko zlokalizować bo silnik jest cały w oleju...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum