Forum Klubu ROVERki.pl :: Wieczek00 R216
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Wieczek00 R216
Autor Wiadomość
wieczek00 



Dołączył: 10 Mar 2012
Posty: 16
Skąd: Siedlce



Wysłany: Wto Mar 20, 2012 22:28   Wieczek00 R216

Witam,
Postanowiłem przedstawić swój nabytek, zawsze ciągnęło mnie do nietypowych (rzadkich) samochodów. Pierwszym moim samochodem była Mazda 626 GD Coupe, bardzo fajny samochód niesamowicie wygodny jak na swoje lata i wytrzymały. Następnie stałem się posiadaczem samochodu o sprzecznej urodzie, a mianowicie Nissana 100NX Targa. Mały zwinny prawie cabrio. niestety spalanie jak na 1,6 było za duże, no i potrzeba wszystkiego co wystawało powyżej asfaltu (obniżone zawieszenie) poprowadziły do sprzedaży nyski. Następny samochód miał być z założenia oszczędny, wygodny i w miarę rozpędzający się, wiec trzeb było kupić coś popularnego, padło na Renault Laguna I. Samochód z gazem, mało palił ale często odwiedzał warsztat, więc trzeba było poszukać czegoś w lepszym stanie. Jeżdżąc po komisach bliżej i dalej znajdowałem różne wynalazki. któregoś razu zajechałem przypadkowo do komisu i tam moim oczom ukazał się Rover. Oglądam, widzę dobrze wyposażony super blachy silnik po odpaleniu równo pracuje i cicho. Pojechałem do domu szybko do internetu sprawdzić opinie, jak wyglądają ceny. Po tej analizie stwierdziłem że trzeba się nim przejechać, a więc powrót do komisu. Przejażdżka, wszystko fajnie, więc decyzja rezerwacja. Powrót p dwóch dniach i ciągle myśli czy dobrze robię. telefon do mechanika i jedziemy na przegląd. Potwierdził moje zdanie, więc kupujemy.
I tak oto 13.03.2012 stalem sie posiadaczem Rovera 200 z silnikiem 1.6 1997 w kraju od 2009 sprowadzony ze Szwajcarii, wyposażenie to:
-wspomaganie kierownicy,
-klimatyzacja,
-2x poducha,
-2x el.szyby,
-el.lusterka,
-alufelgi oryginalne 15"

Plany na modyfikacje w dalszej przyszłości:
-zmiana drewienka na okleinę carbon ( ciekawe jak to będzie przy jasnej tapicerce)
-jakieś inne alu (najlepiej białe)
-mała poprawka audio (nie jestem audiofilem, ale żeby nie charczało)

Plany pewnie jakieś się pojawią jeszcze no ale głównie to bezawaryjnie jeździć.

No i to co najważniejsze:










Dziękuje za przeczytanie i zapraszam do oceniania :)
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Mar 20, 2012 22:28   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
leszczu 




Pomógł: 555 razy
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 8942
Skąd: Białystok

Rover 200

Wysłany: Sro Mar 21, 2012 10:22   

Jedyny słuszny kolorek do R200. :grin:
_________________
DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA, PROGRAMOWANIE PILOTA ROVER/MG
CZĘŚCI http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=75342
 
 
wieczek00 



Dołączył: 10 Mar 2012
Posty: 16
Skąd: Siedlce



Wysłany: Czw Maj 10, 2012 08:58   

Jakiś czas temu już roverek dostał do wnętrza okleinę a`la carbon, wygląda to tak:






Może nie jest to jakieś mega profi wykonanie, ale jak na pierwszy raz uważam że jest zacnie :)

I z racji pięknej wiosny założone zostały felgi R15" ET 35 (w końcu trochę szerzej te koła ) z oponami 195/50:




I mam takie pytanie, przy zmianie kół okazało się że mam ukręcone po jednej szpilce w przednich kołach. Czy wymiana tego jest jakaś kosztowna całe piasty czy coś takiego?

Następne rzeczy w planach to rozrząd i olej.
 
 
rovek 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 11 Sie 2010
Posty: 737
Skąd: okolice Lublina

Rover 200

Wysłany: Czw Maj 10, 2012 09:09   

Miłe aluski, szkoda że takie małe i prześwit masz taki duży ale jak kto lubi.
wieczek00 napisał/a:
I mam takie pytanie, przy zmianie kół okazało się że mam ukręcone po jednej szpilce w przednich kołach. Czy wymiana tego jest jakaś kosztowna całe piasty czy coś takiego?

Nie musisz piasty wymieniać, wystarczy same szpilki,które są na wieloklinie, wystarczy wybić pozostałości, włożyć nową i dokręcić śrubą od drugiej strony w celu dociągnięcia. Same szpilki to koszt paru złotych, wymiary znajdziesz na forum, bo już nie jedna osoba miała taki problem.
_________________
Kto nie ryzykuje jeździ serią :ok:
 
 
wieczek00 



Dołączył: 10 Mar 2012
Posty: 16
Skąd: Siedlce



Wysłany: Czw Maj 10, 2012 09:22   

Jeżeli chodzi o felgi prześwit to mam zamiar na przyszły sezon zmienić, myślę o jakiś 16 może 17 i obniżenie skromne jakieś -35. Miałem już kiedyś samochód który obcierał o każdy garb więc już takiego hardcoru nie zrobię :) ale fakt trochę koza jest.

I dzięki za info odnośnie tych szpilek.
 
 
leszczu 




Pomógł: 555 razy
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 8942
Skąd: Białystok

Rover 200

Wysłany: Czw Maj 10, 2012 12:17   

Strasznie wysoko stoi. Może masz zawieche od Streetwise ??
_________________
DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA, PROGRAMOWANIE PILOTA ROVER/MG
CZĘŚCI http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=75342
 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Czw Maj 10, 2012 12:36   

leszczu, to złudzenie.
Część osób która jeździ na balonach ma nadkole bardziej wypełnione i wydaje się że jest niżej. Te osoby które mają 195/50 wydaje się że to traktor. Jak w tamtym roku założyłem na seryjnym zawiasie 195/50/15 to też stał jak koza. Kondycja zawieszenia też tutaj odgrywa rolę. Bo jak samochód zbity na dziurach to automatycznie wygląda niżej.

wieczek00, chyba go widziałem. Pewien nie jestem bo ostatnio kilka nowych R200 zarejestrowałem w kolorze JRJ.
Co do szpilki to może być problem z włożeniem nowej. Coś ludzie mówili że trzeba zdejmować piastę by założyć nowe szpilki (ograniczone miejsce).
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
wieczek00 



Dołączył: 10 Mar 2012
Posty: 16
Skąd: Siedlce



Wysłany: Czw Maj 10, 2012 14:49   

leszczu aż tak wysoko nie stoi :)

greg-si, mój roverek nie jeździ na WS, mam charakterystyczną rejestracje jak na te miasto bo NGI
 
 
leszczu 




Pomógł: 555 razy
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 8942
Skąd: Białystok

Rover 200

Wysłany: Czw Maj 10, 2012 14:50   

wieczek00 napisał/a:
leszczu aż tak wysoko nie stoi :)

Pewnie to tylko takie złudzenie. :grin:
_________________
DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA, PROGRAMOWANIE PILOTA ROVER/MG
CZĘŚCI http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=75342
 
 
wieczek00 



Dołączył: 10 Mar 2012
Posty: 16
Skąd: Siedlce



Wysłany: Nie Paź 28, 2012 08:34   

Dawno nic nie pisałem wiec taka mała aktualizacja, bez zdjęć bo wizualnie nic się nie zmieniło.
Roverek otrzymał instalacje gazową sekwencyjna, i miał parę małych napraw tj.
-wymiana świec na NGK,
-wymiana przewodów na NGK,
-wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów,
-wymiana osłony przegubu (na szczęście szybko zdiagnozowane, smar wewnątrz był jeszcze czarny wiec przegub za mocno nie ucierpiał)
-filtra powietrza,
-filtra oleju i oleju

W tym tygodniu planuje powalczyć z silniczkiem wycieraczek, bo na pierwszym biegu zatrzymuje mi się w połowie szyby.
Następny plan to wymiana rozrządu i jak się uda na lato jakieś 16 z oponami 205 bo na 195 tak jakoś wąsko jest. Szukam też sposobu na delikatne obniżenie w niewielkiej cenie, ale JAMEXY do mnie nie przemawiają. miałem już kiedyś je w nissanie i amortyzatory dobijały jak cholera, prawie brak amortyzacji, sprężyny krótkie a miękkie.

Szkoda że nie ma u mnie w okolicy żadnych spotów, no do warszawy to niestety kawałek drogi

Pozdrawiam
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  


Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink