Wysłany: Sob Lut 25, 2012 18:42 [R220 SD] Podniesienie mocy w SD- wszystko w jednym miejscu
Witam serdecznie. Wiem, że tego typu postów jest dużo ale chce aby tu opisane bylo wszystko od początku do końca z procesu podnoszenia mocy w moim Roverku 220 SD z 1998r.
A wiec zacznijmy: intercooler zakupiony od Remigiusza(255zl), wąż do IC znaleziony na szrocie (40zl), rury średnica calkowita 55mm -kwasowka ze szrotu(20zl), separotor oleju od Lublina zakupiony na allegro (66zł).
25,02,2012 roku-przymiarki IC, węża do IC oraz separatora. Na jednym ze zdjęc pokazany jest wężyk przelewowy ktory idzie do zbiorniczka wyrownawczego-musialem go przedluzyc poniewaz wadzil o rure od IC.
Postępy prac oraz opisy będę dołączał na bieżąco.
[ Dodano: Sob Lut 25, 2012 18:42 ]
SPAMU¦
Wysłany: Sob Lut 25, 2012 18:42 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Niestety po drodze następna przeszkoda-urwala sie linka do sprzęgla. Na szczescie dobrze ze człowiek ma dwie ręce i rozum-nie kupilem oryginalnej za około 300zl-kupilem 3 metry linki 3mm w igielicie za 7.50zl(potrzebny był 1 metr ale zwiąlem na zapas). Rozmontowalem stara i wszystkie częsci pozakladalem na nowa docienta linke, pozniej udalem w pewne miejsce u mnie we wsi i na prase -120 ton nacisku elegancko zaprasowało wszystko w jedna całosc Ogólny koszt to w sumie tyle co zaplacilem za linke -policzmy ze metr czyli wychodzi 2.50 zl.
Po dość długim oczekiwaniu dziś dostałem zrobione specjalnie dla mnie zaślepki EGR. Zaślepeczki wycinane laserowo. Dla chętnych osób mam do sprzedania 3 komplety. Więcej info w dziale sprzedam.
[ Dodano: Sob Mar 03, 2012 16:10 ]
Remi co do wymiarow to: srednica wew:48mm, zew: 51, a srednica w miejscu zgrubienia: 54mm
NARESZCIE po długiej przerwie i cięzkich pracach IC na miejscu. Troszke zabawy bylo ale udalo mi sie(z pomocą ojca i brata). Separator od Lublina działa, linka opuszczona(ale bylo z nia zabawy- o losie!!!!). Poniżej kilka fotek. W niedługim czasie zacznę prace nad pompą i zobaczymy czy coś się zmieni.
O kurczątko..... planowałem na dziś pobawić się pompą a tu LIPA- do D. deszcz ze śniegiem
[ Dodano: Nie Mar 11, 2012 17:45 ]
A jednak udało sie pompa zrobiona(koło zębate w ufo o 270st w prawo, śrubka w UFO 1 i 3/4 obrotu w prawo, śruba od dawki 3 obroty w prawo), ciśnienie na turbo 1,25 Bara. Wszystko było ładnie pieknie autko kopiora miało jak tralala az w pewnym momencie usłuszałem spod maski świst-wydmuchało uszczelke z kręgielitu pod EGR. Odkręcilem wszystko zrobiłem podkladke z miedzianej blaszki i przyszedl czas na przykrecenie. Na próbę wkrecilem palcami srubkę i nagle zonk nie mogę odkręcić. Zawołalem ojca, mowie może by podgrzać??EEE nie ma po co- i za klucz i zacząl kręcić i ukręcil śrube-kurrrrrr................ Jutro będę musiał coś z tym zrobić. Za chwilkę wrzuce kilka filmow jak autko jezdzi.
Czemu nie zostawiłeś starej uszczelki ? Posmarować pasta do wydechów i to trzyma na wieki wieków Ja tych podkładek nigdy nie wymieniam i problemu jeszcze nie miałem
Co do filmów no to prośże, teraz to to jedzie a raczej zapiernicza Kopci za mało nie kopci jeszcze aż tak ja bym trochę jeszcze kręcił śrubą od dawki ale to już jak ustawiłeś ze tobie odpowiada to ok
Teraz jedz na hamownie jestem ciekaw i wynik od 0-100 nikomu potrzebny nie jest to jest najmniej ważny wynik
Co do śruby to je się tylko na gorąco wykręca bo się dzieje jak u ciebie. Teraz to wykręcić to tylko wywiercić i nagwintować nowy gwint i tyle
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Remi jeszcze jedna sprawa-przy 2,5 tys widac na obrotomierzu jest takie chwilowe zachwianie(ułamek sekundy to trwa) od czego to moze byc?? a i jeszcze jedno-tak jak pisałes krecilem tym kółkiem zebatym i nic sie nie dzialo dopiero jek dawki dostal to poszło.
[ Dodano: Pon Mar 12, 2012 09:29 ]
a i jeszcze zgubiłem zabezpieczenie ciegła od turbo
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
maniu48, Bo to kolko zębate zmienia dawkę w położeniu po Turbinie ale jak widać dopiero po przekręceniu całkowitej dawki. Jak mówiłem wszystko jest z sobą związane w środku
Co do tych 2.5tys rpm to nie wiem co to może być ale na drugim filmie tego nie ma
Zabezpieczenia Turbo nie trzeba U mnie to brakuje odkąd mam auto i mi to jeszcze nie spadło
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum