a jest opcja ze mogę mieć w Roverze inny silnik oryginalnie zamontowany niż IDT ? Pytam bo pewien mechanik próbując podłączyć auto pod kompa stwierdził ze to jest silnik 2.0TD
Jeśli 25 w dieslu to oryginalnie tylko 2.0 iDT. Co do podłączenia do komputera to najlepiej radzi sobie testbook t4 a dobrze KTS boscha i szwedzki Autocom. Inne sprzęty mają problemy z ogarnięciem roverka lub tylko można odczytać bieżące dane i czasami błędy ( bez możliwości ich usunięcia) .
Czyli kasowanie błędów na własną rękę jest niemożliwe, żaden sprzęt z allegro do 200 zł nie da sobie z tym rady? Zostaje mi tylko jechać do jakiegoś mechanika.....
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum