Pomógł: 1 raz Dołączył: 29 Sie 2007 Posty: 277 Skąd: zamość/lubelskie
Wysłany: Sro Sie 15, 2012 18:45 [R 45] Brak dynamiki powyżej 140 km/h
Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2002
Witam mam taki problem w roverku przy jezdzie ok 140km/h takjaby mu brakowalo paliwa i nie chce sie bardziej rozpedzic.ale czasami zaczyna dalej jechac czy to wina pompy?? czy poprostu filt,jutro go wymienie a jaki moze byc koszt naprawy takiej pompy? i czy z rovera sdi 105km jest taka sama pompa co w moim z 2002r?
Ostatnio zmieniony przez Adrian Czw Sie 16, 2012 08:25, w całości zmieniany 2 razy
SPAMU¦
Wysłany: Sro Sie 15, 2012 18:45 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
pompa jest po prostu inna (VP30 a w SDi jest VP37) ... ma wyzsze ciśnienie, inaczej wyglada i zapewne jest inaczej sterowana bo i komp w obu autach jest inny.
Pomógł: 1 raz Dołączył: 29 Sie 2007 Posty: 277 Skąd: zamość/lubelskie
Wysłany: Czw Sie 16, 2012 09:09
sprawdze to pozniej jak bede jechal po filt paliwa bo dzisiaj wymienie jak nie pomoze to podjade do kolesi co zajmuja sie dieslami i zobacze ile zaspiewaja
Pomógł: 1 raz Dołączył: 29 Sie 2007 Posty: 277 Skąd: zamość/lubelskie
Wysłany: Sob Sie 18, 2012 17:53
na jalowym wkreca sie w pelne obroty.wymienilem filtr ale brakuje mu cos jeszcze...umowilem sie z kolesiem ma mi sprawdzic pompe...
[ Dodano: Sob Sie 18, 2012 18:53 ]
auto zrobilo sie bardziej mulowate i odpiolem przeplywke i jedzie troche lepiej niz z przeplywka. zauwazylem ze troche zaduzo pali i w przewodzie zasilajacym do pompy byl zaworek zwrotny wyciagnaolem go i teraz dluzej trzeba krecic zeby zapalil czyli cos jest z pompa... ktos mi moze powiedziec jaki koszt regeneracji pompy i nowego przeplywomierza... wiem ze od astry pasuje tylko z jakiego silnika diesla??
Pomógł: 142 razy Dołączył: 19 Mar 2009 Posty: 3960 Skąd: Pieszyce
Wysłany: Sob Sie 18, 2012 20:44
daj sobie spokoj z przeplywka - pogadaj z Remiguszem o mapkach mafless - chciałeś tuning robić to zacznij od tego - zaworek zamontuj znowu - nie jest on żadną przeszkoda, regeneracja kilka lat temu ok 1200 teraz pewnie podobnie. Ja na razie bym nie regenerował - padnie to padnie
Pomógł: 1 raz Dołączył: 29 Sie 2007 Posty: 277 Skąd: zamość/lubelskie
Wysłany: Nie Sie 19, 2012 13:31
mapki mam juz zamowione leza w pokoju:D tylko wlasnie chcilabym zeby on pierwsze jechal jak nalezy a dopieor zakladac chipa.po mojemu skoro jest przeplywka to powinna byc sprawna bo po cos ja zamontowali...zaworek wstawie jutro znowu.tym autem moze pojade za granice wiec wolabym zeby to byl pewniak bo jak tam mi padnie pompa to kicha:/
Pomógł: 142 razy Dołączył: 19 Mar 2009 Posty: 3960 Skąd: Pieszyce
Wysłany: Nie Sie 19, 2012 16:03
Wykup dobre assistanece - będziesz miał pewność . Chip emuluje pracę przepływki więc krzywdy Twojemu silnikowi nie wyrządzi, nikt z tych co mają je zainstalowane jakoś nie kupuje nowej przepływki.
Pomógł: 1 raz Dołączył: 29 Sie 2007 Posty: 277 Skąd: zamość/lubelskie
Wysłany: Pią Sie 24, 2012 18:38
hmm moze dobrze kolego mowisz... jutro pojde do znajomego elektronika kiedy mialby czas to wlutowac... bo dzisiaj zauwazylem ze jka zatankowalem inne paliwo to takjakby lepeij szedl wiec podlaczylem przeplywke i do 2,5tys jest mulowaty ale powyzej zaczyna sie zbierac moz enie tak jka powinien.a znowu z przeplywka dol jest lepszy a gora slabsza....
[ Dodano: Pią Sie 24, 2012 19:38 ]
Wszytsko git wlutowalem mapy odlaczylem przeplywke auto rakieta ale sprzeglo juz moiw papa wiedzialem ze jest slabe... chyba kupie valeo bo podobno takie w orginale byly
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum