Forum Klubu ROVERki.pl :: [620Ti] Zapowietrzony układ chłodzenia
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[620Ti] Zapowietrzony układ chłodzenia
Autor Wiadomość
Chudeck 



Dołączył: 18 Cze 2012
Posty: 102

Rover 600

Wysłany: Pią Mar 08, 2013 20:08   [620Ti] Zapowietrzony układ chłodzenia
Typ: Ti Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1996

Panowie, znowu moj złomek choruje. Wymieniłem niedawno chlodnice, bo mialem jakies jazdy z wzrastajacymi obrotami,grzaniem sie ukladu,zapowietrzeniem etc. Po wymianie chlodnicy dzieje sie dokladnie to samo. Jakies pomysly? Uszczelka pod głowicą była wymieniona. Ta stara chlodnica na pewno byla trafiona
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Mar 08, 2013 20:08   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
BorysOpole 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 316
Skąd: Opole



Wysłany: Sob Mar 09, 2013 01:24   

masz drożne wszystkie kanały przewody do i z chłodnicy ?
pompa działa ?
może zablokowany termostat ?
złe odpowietrzenie ?
 
 
 
Chudeck 



Dołączył: 18 Cze 2012
Posty: 102

Rover 600

Wysłany: Sob Mar 09, 2013 10:58   

Jeszcze opisze 'ciekawą' przypadłość. Mianowicie widze, ze temperatura rośnie, przeciągam troche obroty na drugim biegu i wszystko wraca do normy. Czasem właśnie wystarczy go spałować i wszystko jest ok na kilkaset metrów. BorysOpole, zaraz schodze sprawdzać!
 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Sob Mar 09, 2013 19:19   

Chudeck napisał/a:
Mianowicie widze, ze temperatura rośnie, przeciągam troche obroty na drugim biegu i wszystko wraca do normy.

To akurat nic nowego. Większe obroty, większy przepływ.
Pasek osprzętu się nie ślizga? Może faktycznie coś gdzieś było przegrzane i dlatego tak się dzieje.
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
Marshall7 




Dołączył: 05 Kwi 2011
Posty: 124
Skąd: Bytom/Katowice



Wysłany: Wto Mar 12, 2013 21:10   

Miałem podobnie. Okazało się ze nie został do końca odpowietrzony.
Te układy niby odpowietrzają się "same". Dopóki nie odpowietrzyłęm do porządku (dosyc dlugo sie z tym bawilem zanim powietrze calkiem zeszlo) to mialem podobnie. Koniecznie użyj odpowietrznika jesli tego nie zrobiłeś.
_________________
Jestem bo mnie nie ma...
 
 
Chudeck 



Dołączył: 18 Cze 2012
Posty: 102

Rover 600

Wysłany: Sro Mar 13, 2013 23:57   

Żeby jeździć nim dalej niż 2km musze go non stop odpowietrzać, bo inaczej temp max i rzyga płynem... Wczoraj podjechałęm do mechanika i powiedzial, ze jest jakieś przebicie kompresji w głowicy i go dzisiaj rozbierają. Zdam relacje, tylko niech ktos cos odpisze, bo inaczej tylko edit :mrgreen:
 
 
Marrkus 




Pomógł: 67 razy
Dołączył: 13 Lis 2001
Posty: 1096
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Czw Mar 14, 2013 22:44   

Była sprawdzana szczelność głowicy??
 
 
Zabrzanin 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 13 Mar 2013
Posty: 20



Wysłany: Pią Mar 15, 2013 22:44   

jeżeli przewody z płynem były po każdym odpaleniu "napompowane" to duże prawdopodobieństwo ze sama głowica czy też uszczelka pod nią poszła.
 
 
Marshall7 




Dołączył: 05 Kwi 2011
Posty: 124
Skąd: Bytom/Katowice



Wysłany: Nie Mar 17, 2013 10:15   

Mi tez mechanik próbował wmówić że to uszczelka pod głowicą bo przewody były napompowane, bawił się odpowietrzaniem godzinę i sie poddał.

Odjechałem, pobawiłem się sam drugą godzinę i jest ok do dzisiaj (przejechałem już kilka tys km od tamtej pory).
Wyjatkowo dłuuuugo musiałem odpowietrzać odpowietrznikiem ale skutecznie.
Obyś kasy w błoto nie wyrzucił przez magicznego mechanika.......
_________________
Jestem bo mnie nie ma...
 
 
Chudeck 



Dołączył: 18 Cze 2012
Posty: 102

Rover 600

Wysłany: Pon Mar 18, 2013 15:01   

Panowie, jest diagnoza. Podobno samochod zagotowałem(nie wiem jak). Silnik zostal rozebrany, mechanik stwierdzil, ze uszczelniacze popychaczy sa trafione i bedzie sprawdzal pierscienie na tłokach. Co do skutecznego odpowietrzania, na pewno byl odpowietrzony dobrze, bo rzygał przez odpowietrznik płynem bez żadnych przestojów na bańki powietrza. Co sądzicie o diagnozie? trafna czy zdziera kase?
 
 
kwiatekt11 




Pomógł: 9 razy
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 169
Skąd: Jarosław



Wysłany: Pon Mar 18, 2013 19:35   

Chudeck napisał/a:
Panowie, jest diagnoza. Podobno samochod zagotowałem(nie wiem jak). Silnik zostal rozebrany, mechanik stwierdzil, ze uszczelniacze popychaczy sa trafione i bedzie sprawdzal pierscienie na tłokach. Co do skutecznego odpowietrzania, na pewno byl odpowietrzony dobrze, bo rzygał przez odpowietrznik płynem bez żadnych przestojów na bańki powietrza. Co sądzicie o diagnozie? trafna czy zdziera kase?
a co ma piernik do wiatraka. ani uszczelniacze zaworów ani pierscienie nie mają nic wspólnego z przegrzewanie silnika. :shock: a co do napompowanych przewodów to w Ti to jest norma że węże są bardzo twarde i tak ma być.
 
 
 
Marshall7 




Dołączył: 05 Kwi 2011
Posty: 124
Skąd: Bytom/Katowice



Wysłany: Pon Mar 18, 2013 20:46   

kwiatekt11 napisał/a:
Chudeck napisał/a:
Panowie, jest diagnoza. Podobno samochod zagotowałem(nie wiem jak). Silnik zostal rozebrany, mechanik stwierdzil, ze uszczelniacze popychaczy sa trafione i bedzie sprawdzal pierscienie na tłokach. Co do skutecznego odpowietrzania, na pewno byl odpowietrzony dobrze, bo rzygał przez odpowietrznik płynem bez żadnych przestojów na bańki powietrza. Co sądzicie o diagnozie? trafna czy zdziera kase?
a co ma piernik do wiatraka. ani uszczelniacze zaworów ani pierscienie nie mają nic wspólnego z przegrzewanie silnika. :shock: a co do napompowanych przewodów to w Ti to jest norma że węże są bardzo twarde i tak ma być.



Hehehhe więc już wiesz Chudeck czy to zdzieranie kasy czy nie :D

Pompa wody cały czas chodziła - było widać w zbiorniku wyrównawczym ??
_________________
Jestem bo mnie nie ma...
 
 
Chudeck 



Dołączył: 18 Cze 2012
Posty: 102

Rover 600

Wysłany: Wto Mar 19, 2013 01:27   

Pompa wody na pewno sprawna i chodziła...Mechanik pewnie trafil na jakas wczesniejsza usterke, tak tylko, zeby to zrobic i oddac samochod...
 
 
Marshall7 




Dołączył: 05 Kwi 2011
Posty: 124
Skąd: Bytom/Katowice



Wysłany: Wto Mar 19, 2013 09:45   

To niech się teraz bawi już do końca :)
Swoją drogą ciekawe co Ci jeszcze wynajdzie....
_________________
Jestem bo mnie nie ma...
 
 
Chudeck 



Dołączył: 18 Cze 2012
Posty: 102

Rover 600

Wysłany: Wto Mar 19, 2013 15:44   

tez mnie to ciekawi, ja nie zapłace dopoki ten samochod nie będzie miał sprawnego ukladu chlodzenia, niech sobie robi co chce, zapłace tylko za układ.
 
 
Marshall7 




Dołączył: 05 Kwi 2011
Posty: 124
Skąd: Bytom/Katowice



Wysłany: Pon Mar 25, 2013 15:06   

Daj znać co i jak ;)
_________________
Jestem bo mnie nie ma...
 
 
Chudeck 



Dołączył: 18 Cze 2012
Posty: 102

Rover 600

Wysłany: Pon Mar 25, 2013 15:49   

Wiec tak, panewki sa do wymiany, ojciec były mechanik zaglądał do silnika, pierścienie też sa w nie najlepszej kondycji. Chłop mi powiedzial 2tyś za remont, podziekowałem, za samo zlozenie z nową uszczelką pod głowice,sprawdzeniem glowicy i wymiana uszczelniaczy wyszło mi 700zł. Facet zdziera ze mnie kase ewidentnie, bo sam nie wie co mowi, niestety nie mam nerwów na kłótnie z gosciem, ktory twierdzi, ze to nie z jego winy(uszczelka byla robiona ze 2 miesiące temu u tego wlasnie Pana). Będę podawał dalsze info jak odbiore samochod
 
 
kwiatekt11 




Pomógł: 9 razy
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 169
Skąd: Jarosław



Wysłany: Pon Mar 25, 2013 16:34   

Chudeck napisał/a:
Wiec tak, panewki sa do wymiany, ojciec były mechanik zaglądał do silnika, pierścienie też sa w nie najlepszej kondycji. Chłop mi powiedzial 2tyś za remont, podziekowałem, za samo zlozenie z nową uszczelką pod głowice,sprawdzeniem glowicy i wymiana uszczelniaczy wyszło mi 700zł. Facet zdziera ze mnie kase ewidentnie, bo sam nie wie co mowi, niestety nie mam nerwów na kłótnie z gosciem, ktory twierdzi, ze to nie z jego winy(uszczelka byla robiona ze 2 miesiące temu u tego wlasnie Pana). Będę podawał dalsze info jak odbiore samochod
pierscienie można było sprawdzić przed rozebraniem mierząc kompresje. ile ten silnik ma przelotu?? mój po 220 000 ma jeszcze ślady poi chonowaniu na gładzi cylindra. te silniki są odporne :mrgreen: niech Ci złoży ten silnik i to musi chodzić te przyczyny panewki, pierscienie, uszczelniacze nie maja nic do przegrzewania ukladu
 
 
 
BorysOpole 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 316
Skąd: Opole



Wysłany: Pon Mar 25, 2013 22:20   

ciężko obecnie o dobrego mechanika każdy by chciał tylko vw, a innych boją się tykać jak słyszą rover to dla nich jakaś egzotyka ......
 
 
 
Chudeck 



Dołączył: 18 Cze 2012
Posty: 102

Rover 600

Wysłany: Wto Mar 26, 2013 00:25   

Tylko nie rozumiem tych ludzi, gdybym mial tylko taki osprzęt to sam bym sobie wszystko zrobil, te samochody są proste jak cholera :mrgreen:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [620Ti]Nadciśnienie w ukł. chłodzenia i stukot po odpaleniu.
Smiejacy Rover serii 600, Honda Accord 10 Sob Mar 21, 2015 12:58
Markzo
Brak nowych postów [620Ti] Wymiana uszczelek układu chłodzenia klimy
BorysOpole Rover serii 600, Honda Accord 2 Sob Lut 18, 2012 16:19
Balas87
Brak nowych postów [620ti] Pokrętełko na górnym wężu układu chłodzenia
Phillippe Rover serii 600, Honda Accord 4 Czw Sty 24, 2013 09:00
Phillippe
Brak nowych postów [R600] Układ chłodzenia
Jak to zrobić?
Arti73 Rover serii 600, Honda Accord 1 Wto Wrz 01, 2009 22:37
thef
Brak nowych postów [R620] Układ chłodzenia w R 620 sdi
czy są filtry w ukł. chłodzenia?
yoka Rover serii 600, Honda Accord 6 Nie Maj 10, 2009 17:24
yoka



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink