Wysłany: Sob Mar 23, 2013 09:14 [R75] problem z zawieszeniem
Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1999
od jakiegos czasu mam problem z tylnym zawieszeniem, tzn, jak jest slisko strasznie rzuca mi 'tyłkiem' i gdy wpadne w dziure, co nie jest problemem na naszych drogach, sluchac glosny metaliczny dzwiek. Myslałem ze to wina amorków, sa sprawne 79% i 80%. Wymieniłem również łożyska amortyzatorów i nadal bez zmian. Wie moze ktos co to może być? Pozdrawiam
SPAMU¦
Wysłany: Sob Mar 23, 2013 09:14 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
od jakiegos czasu mam problem z tylnym zawieszeniem, tzn, jak jest slisko strasznie rzuca mi 'tyłkiem' i gdy wpadne w dziure, co nie jest problemem na naszych drogach, sluchac glosny metaliczny dzwiek. Myslałem ze to wina amorków, sa sprawne 79% i 80%. Wymieniłem również łożyska amortyzatorów i nadal bez zmian. Wie moze ktos co to może być? Pozdrawiam
wygląda na tuleje tylnego wahacza. Jedź na szarpaki przy takim stanie jak opisujesz powinno łatwo wyjść która. Osobiście osbstawiam pływająca z przodu wahacza
Pomógł: 36 razy Dołączył: 24 Mar 2009 Posty: 1654 Skąd: wieluń
Wysłany: Sob Mar 23, 2013 09:45
ja tam olewam to sprawdzanie amorów na stacji diagnostycznej... co roku mam lepsze amory,tydzień temu z przodu miałem 92% i 83%... w tamtym roku zaraz po badaniu wykręciłem amortyzator bo wymieniałem sprężyny patrze a tam zero totalne zero
_________________ -DIAGNOSTYKA I NAPRAWA PIECY I STEROWNIKÓW WEBASTO !
-NAPRAWA SILNIKÓW WENTYLATORA CHŁODNICY W ROVER 75
ja tam olewam to sprawdzanie amorów na stacji diagnostycznej... co roku mam lepsze amory,tydzień temu z przodu miałem 92% i 83%... w tamtym roku zaraz po badaniu wykręciłem amortyzator bo wymieniałem sprężyny patrze a tam zero totalne zero
W sumie racja. Na totalnie wylanym amorku (samochodem na zakrętach ciężko było się utrzymać) pokazało mi 55%
Pomógł: 36 razy Dołączył: 24 Mar 2009 Posty: 1654 Skąd: wieluń
Wysłany: Sob Mar 23, 2013 20:32
ŚWIRU sprawdź amorki to godzina roboty i masz je wyciągnięte (3 śrubki do odkręcenia przy każdym) mi sie jeden tylny nowy wylał po 3 miesiącach i straszny metaliczny stukot sie niósł z niego
_________________ -DIAGNOSTYKA I NAPRAWA PIECY I STEROWNIKÓW WEBASTO !
-NAPRAWA SILNIKÓW WENTYLATORA CHŁODNICY W ROVER 75
i właśnie u mnie tak słychac, zaraz po świetach to zobacze. ale on jeszcze strasznie 'lata' mi na boki na śliskiej nawierzchni. Czy to może być wina amorków?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum