Typ: IDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2003
Witam. Moj samochod ma problemy typowe dla przestawionego kata wtrysku. Czy da sie go wyregulowac za pomoca interfejsu ELM237? Jesli tak to jakiego softu do tego uzyc? Jezeli nie - jaki interfejs?
SPAMU¦
Wysłany: Wto Kwi 02, 2013 11:00 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 3 razy Dołączył: 24 Mar 2009 Posty: 130 Skąd: Elbląg
Wysłany: Sro Kwi 10, 2013 10:47
Mnie zastanawia jedna kwestia:
Jak się ma uzyskany kąt przez pompę (który chyba widzimy monitorując za pomocą elm327) względem kąta rzeczywistego.
Wyobrażam sobie taka hipotetyczna sytuacje gdzie pompa przyspiesza kat do uzyskania wymaganych 4 stopni powiedzmy o 2 stopnie, a na biegu jałowym powinno być 4 bez przyspieszania tak żeby później w przypadku potrzeby przyspieszenia kąta mieć dostępny pełen zakres a teraz 2 stopnie już przepadły.
Chyba, ze na biegu jałowym nastawnik kąta jest zawsze w jakiejś jednej zerowej pozycji i nie jest przestawiany.
Może ktoś z was tez miał taki dylemat i znalazł wytłumaczenie
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum