Forum Klubu ROVERki.pl :: [R75] Po zatankowaniu, nie chce palić!
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R75] Po zatankowaniu, nie chce palić!
Autor Wiadomość
keda 



Dołączył: 15 Kwi 2012
Posty: 208



Wysłany: Sro Kwi 10, 2013 22:17   [R75] Po zatankowaniu, nie chce palić!
Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2001

Witam

Kolejna dziwna sprawa, wsiadam do samochodu, pali od strzała, dojeżdżam 12 km na stacje, tankuje samochód.....i auto nie chce odpalić.

Po ściskaniu węża idącego od pompki paliwa -----> Filtra samochód odpala.

Orientuje się ktoś co może być przyczyną?


W podobnej sytuacji (gdy nie wpadłem na patent ściskania węża paliwowego) musiałem auto długo kręcić, odczekać 20 minut i wtedy odpalił.
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Kwi 10, 2013 22:17   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
rafalmis1 




Pomógł: 78 razy
Dołączył: 30 Kwi 2012
Posty: 2998
Skąd: Dynów

Rover 75

Wysłany: Sro Kwi 10, 2013 22:43   

może pompka pod akumulatorem padnięta
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
hs26 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 18 Wrz 2011
Posty: 22
Skąd: Bytom/Wysoka



Wysłany: Sro Kwi 10, 2013 23:33   

Witaj. Temat z przed kilku dni.
Podałeś mało danych.
1. Czy silnik reaguje na gaz (pedał przyspieszenia) w całym zakresie, czy tylko na początku a dalej nie żadnej reakcji?. Ważna rzecz.
2. Jakie uzyskujesz obroty na biegu jałowym i podczas jazdy?.
Tak jak pisze kolega rafalmis1 sprawdź pompę paliwową w komorze silnika, (metalowa długa puszka z lewej strony akumulatora). To tylko jedna z przyczyn, ich jest kilka.
Sprawdź przewody, wężyki, czy coś nie jest wyciągniete, urwane. Następnie pozostaje czujnik na listwie CR. Narazie tyle.
 
 
 
keda 



Dołączył: 15 Kwi 2012
Posty: 208



Wysłany: Czw Kwi 11, 2013 07:21   

jeśli chodzi o moc dynamikę jazdy to żadnych mankamentów, po odpaleniu wszystko jest okej. Nie odczuwam braku mocy, obroty jak zapalę i chodzi na biegu jałowym to obroty trzymają się tak 700-800 obrotów (ciężko określić po kreseczkach) nie zauważam skoków ani nic, chodzi równo.
 
 
apples 




Pomógł: 564 razy
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 5678



Wysłany: Czw Kwi 11, 2013 13:03   

keda, zbieg okoliczności. Moim zdaniem padł czujnik impulsów wałka rozrządu ... nie pali na ciepłym. Czytaj http://forum.roverki.eu/v...p=494721#494721


keda napisał/a:
dojeżdżam 12 km na stacje, tankuje samochód.....i auto nie chce odpalić.
 
 
keda 



Dołączył: 15 Kwi 2012
Posty: 208



Wysłany: Czw Kwi 11, 2013 17:53   

pojechałem (po męczącej próbie odpalenia) na komputer, koleś skasował błędy, auto odpalało od strzała.

Błędy to:

P1260
P1E25

Wniosek, nie mam pojęcia co to jest.
Znalazłem na forum że P1E25 to cos z czujnikiem położenia wału.
 
 
apples 




Pomógł: 564 razy
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 5678



Wysłany: Czw Kwi 11, 2013 18:28   

Tu masz odpowiedz http://forum.roverki.eu/v...p=472007#472007 :wink: Chyba mam rację. :wink:
 
 
keda 



Dołączył: 15 Kwi 2012
Posty: 208



Wysłany: Czw Kwi 11, 2013 19:46   

spróbuję go wyczyścić, powiedzcie mi tylko gdzie on się znajduje bo już od tych czujników mnie głowa boli, tyle ich jest.
 
 
Adsik 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 04 Gru 2012
Posty: 244



Wysłany: Czw Kwi 11, 2013 19:49   

Tego czujnika się nie czyści, go się wymienia. Ewentualnie możesz styki sprawdzić czy nie pośniedziały jak u mnie. Lub kable czy sa ok
_________________
:)
 
 
apples 




Pomógł: 564 razy
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 5678



Wysłany: Czw Kwi 11, 2013 20:17   

keda napisał/a:
powiedzcie mi tylko gdzie on się znajduje bo już od tych czujników mnie głowa boli, tyle ich jest.
Wystarczy użyć funkcji szukaj albo zajrzeć tu http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=54757


Tu masz http://forum.roverki.eu/v...p=464865#464865 Nr 1
 
 
keda 



Dołączył: 15 Kwi 2012
Posty: 208



Wysłany: Pią Kwi 12, 2013 13:08   

powiedz mi jeszcze czy przeczyszczenie go sprężonym powietrzem coś pomoże?
 
 
Adsik 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 04 Gru 2012
Posty: 244



Wysłany: Pią Kwi 12, 2013 14:11   

Cytat:
powiedz mi jeszcze czy przeczyszczenie go sprężonym powietrzem coś pomoże?


Nie. Jak pisałem wyżej. Możesz sprawdzić czy wtyczka nie jest pośniedziała i czy przewody są ok. Czujnika sie nie czyści.
_________________
:)
 
 
keda 



Dołączył: 15 Kwi 2012
Posty: 208



Wysłany: Wto Kwi 23, 2013 08:12   

Panowie, przeglądnąłem forum i wyczytałem że błąd P1260 odnosi się do niskiego ciśnienia, pytanie co jest odpowiedzialne za to że to ciśnienie może być za niskie?
Pompka ta przy aku? Mój ojciec na to stawia na tą pompkę, ale czy jeśli była by trefna to samochód by gasł? Nie odpalał? Objawy podczas jazdy? Jak ją ewentualnie można sprawdzić?

Błędy wykasowane, R75 teraz odpala, ale mam obawy że jak znowu go zatankuje to nie odjadę od dystrybutora.

Nurtuje mnie jeszcze jedno czy samo wykasowanie błędów wystarczy? Czy znowu za jakiś czas nie pójdzie sygnał do ECU że coś jest nie tak i nie będzie chciał palić.

[ Dodano: Wto Kwi 23, 2013 09:12 ]
Panowie wymieniłem czujnik wałka rozrządu i dalej lipa, zdarza się że nie odpala.
Najwiecej problemów z odpaleniem jest po zatankowaniu na pół zbiornika, jak paliwa jest mniej to problemy ustają....
 
 
rafalmis1 




Pomógł: 78 razy
Dołączył: 30 Kwi 2012
Posty: 2998
Skąd: Dynów

Rover 75

Wysłany: Wto Kwi 23, 2013 08:56   

trzeba sprawdzić pompkę w baku i przy aku, może któraś od czasu do czasu się nie załącza
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
sash997 




Pomógł: 36 razy
Dołączył: 24 Mar 2009
Posty: 1654
Skąd: wieluń



Wysłany: Pią Kwi 26, 2013 20:45   

P1260 dotyczy niskiego ciśnienia wytwarzanego przez pompke przy akumulatorze, czujnik od tego jest zamontowany w podstawie filtra paliwa,mi ten błąd wyskakuje zawsze przy wymianie filtra paliwa bo nie chce mi sie go zalewać ropą tylko przykręcam pusty i ze 3 razy włączam zapłon i jest git, kup jakiś manometr tani taki co mierzy do 5 bar,zrób trójnik za filtrem i tam go wepnij powinien pokazywać ok 3,5-4 bary jak pokazuje 2z czymś to już za mało i pompka na złom :)
_________________
-DIAGNOSTYKA I NAPRAWA PIECY I STEROWNIKÓW WEBASTO !
-NAPRAWA SILNIKÓW WENTYLATORA CHŁODNICY W ROVER 75
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: [R75] Instrukcja obsługi po polsku - jak ktoś chce zapraszam
Kris Rover serii 75, MG ZT 0 Pią Wrz 14, 2007 08:09
Kris
Brak nowych postów [R75] Nie chce palić
vonglass Rover serii 75, MG ZT 7 Pią Sie 17, 2012 19:01
vonglass
Brak nowych postów [R75] Auto nie chciało palić
XavierSS Rover serii 75, MG ZT 7 Wto Lut 20, 2018 23:29
MaReK
Brak nowych postów [R75] Czy światełko trakcji musi się cały czas palic?
Flora Rover serii 75, MG ZT 2 Pią Lip 13, 2007 10:54
sTERYD
Brak nowych postów [R75] Nie chce odpalić - CDT
longer86 Rover serii 75, MG ZT 37 Wto Lis 27, 2012 10:20
jaccuss



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink