Witaj. Temat z przed kilku dni.
Podałeś mało danych.
1. Czy silnik reaguje na gaz (pedał przyspieszenia) w całym zakresie, czy tylko na początku a dalej nie żadnej reakcji?. Ważna rzecz.
2. Jakie uzyskujesz obroty na biegu jałowym i podczas jazdy?.
Tak jak pisze kolega rafalmis1 sprawdź pompę paliwową w komorze silnika, (metalowa długa puszka z lewej strony akumulatora). To tylko jedna z przyczyn, ich jest kilka.
Sprawdź przewody, wężyki, czy coś nie jest wyciągniete, urwane. Następnie pozostaje czujnik na listwie CR. Narazie tyle.
jeśli chodzi o moc dynamikę jazdy to żadnych mankamentów, po odpaleniu wszystko jest okej. Nie odczuwam braku mocy, obroty jak zapalę i chodzi na biegu jałowym to obroty trzymają się tak 700-800 obrotów (ciężko określić po kreseczkach) nie zauważam skoków ani nic, chodzi równo.
Panowie, przeglądnąłem forum i wyczytałem że błąd P1260 odnosi się do niskiego ciśnienia, pytanie co jest odpowiedzialne za to że to ciśnienie może być za niskie?
Pompka ta przy aku? Mój ojciec na to stawia na tą pompkę, ale czy jeśli była by trefna to samochód by gasł? Nie odpalał? Objawy podczas jazdy? Jak ją ewentualnie można sprawdzić?
Błędy wykasowane, R75 teraz odpala, ale mam obawy że jak znowu go zatankuje to nie odjadę od dystrybutora.
Nurtuje mnie jeszcze jedno czy samo wykasowanie błędów wystarczy? Czy znowu za jakiś czas nie pójdzie sygnał do ECU że coś jest nie tak i nie będzie chciał palić.
[ Dodano: Wto Kwi 23, 2013 09:12 ]
Panowie wymieniłem czujnik wałka rozrządu i dalej lipa, zdarza się że nie odpala.
Najwiecej problemów z odpaleniem jest po zatankowaniu na pół zbiornika, jak paliwa jest mniej to problemy ustają....
Pomógł: 36 razy Dołączył: 24 Mar 2009 Posty: 1654 Skąd: wieluń
Wysłany: Pią Kwi 26, 2013 20:45
P1260 dotyczy niskiego ciśnienia wytwarzanego przez pompke przy akumulatorze, czujnik od tego jest zamontowany w podstawie filtra paliwa,mi ten błąd wyskakuje zawsze przy wymianie filtra paliwa bo nie chce mi sie go zalewać ropą tylko przykręcam pusty i ze 3 razy włączam zapłon i jest git, kup jakiś manometr tani taki co mierzy do 5 bar,zrób trójnik za filtrem i tam go wepnij powinien pokazywać ok 3,5-4 bary jak pokazuje 2z czymś to już za mało i pompka na złom
_________________ -DIAGNOSTYKA I NAPRAWA PIECY I STEROWNIKÓW WEBASTO !
-NAPRAWA SILNIKÓW WENTYLATORA CHŁODNICY W ROVER 75
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum