Forum Klubu ROVERki.pl :: Rover 800 - Czy warto w to wchodzić?
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Otwarty przez: szoso
Pon Cze 10, 2013 20:56
Rover 800 - Czy warto w to wchodzić?
Autor Wiadomość
piora 



Dołączył: 23 Maj 2013
Posty: 15



Wysłany: Pią Cze 14, 2013 18:33   

Nie wiem czy plywało. Wiem na pewno, że stało 4 lata jak nie więcej. Mogło się zakurzyc sporo.
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Cze 14, 2013 18:33   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
soviet100 




Pomógł: 14 razy
Dołączył: 08 Mar 2012
Posty: 499
Skąd: Czechowice-Dziedzice

Rover 800

Wysłany: Sob Cze 15, 2013 06:26   

Samochód który stoi ponad pół roku już sie nie nadaje to jazdy wszystko zardzewiałe a co dopiero cztery lata . Daj sobie spokój bo widzę żeś się nagrzał .
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Sob Cze 15, 2013 09:28   

bociannielot napisał/a:
piora, sa silniki z Turbo co lubią gaz i takie co nie lubią, t-seria nie lubi.

?? a co to za teoria? :D ile 620Ti śmiga z gazem i wszystko gra? nie szerzmy jakiś nieprawdziwych teorii, ten motor przy dobrej sekwencji będzie śmigał aż miło :)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
piora 



Dołączył: 23 Maj 2013
Posty: 15



Wysłany: Sob Cze 15, 2013 17:47   

Wiecie co jest najgorsze...? To, że bez względu na to co tutaj piszecie przekonanie się na własnej skórze będzie najlepsze. Nawet po zakupie.

Szkoda, że pytając tu na forum o ważne sprawy. Wpada ktoś, kto rzuca hasło nie potwierdza tego przykładem powodując, że kupujący traci pewność. Potem wpada ktoś następny zupełnie zaprzeczając słowom wcześniejszego autora.

Szkoda, że tak się dzieje. Nie chcę powiedzieć, że tracę tu czas, ale jak inaczej mam rozumieć kwestię gazu w 2,0 turbo jeśli jeden mówi jedno drugi drugie? Wychodzi na to, że jeśli sam się nie przekonam, albo jakiś zaufany mechanik mi nie powie dokładnie to się nie dowiem.

A kto wie... czy właśnie nie tracę fajnej okazji.
 
 
soviet100 




Pomógł: 14 razy
Dołączył: 08 Mar 2012
Posty: 499
Skąd: Czechowice-Dziedzice

Rover 800

Wysłany: Sob Cze 15, 2013 17:54   

Kup se co chcesz nawet prom kosmiczny . Zasada jest taka : zależy jak kto o samochód dbał . Podoba Ci się jedziesz oglądasz ładne dobre kupuje .

Jak nie chcesz problemów to 2.0 albo 2.7
Chcesz średnie problemy to 2.0 turbo
chcesz duże problemy to 2.5 td

Prościej się nie da.
 
 
 
AndrewS 
Klubowicz





Pomógł: 159 razy
Dołączył: 27 Lut 2001
Posty: 3634
Skąd: Puławy

Rover 800

Wysłany: Pon Cze 17, 2013 19:06   

soviet100 napisał/a:
Samochód który stoi ponad pół roku już sie nie nadaje to jazdy wszystko zardzewiałe


ee bez przesady, ile klasyków stoi sobie przez pol roku i nic im sie nie dzieje, oczywiscie stoja w suchym garazu, moj 125p chyba nawet nalotu po takim czasie na tarczach nie ma

ale fotki wstawil tragedia
_________________
Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
 
 
 
soviet100 




Pomógł: 14 razy
Dołączył: 08 Mar 2012
Posty: 499
Skąd: Czechowice-Dziedzice

Rover 800

Wysłany: Pon Cze 17, 2013 21:20   

Mam na myśli plac u handlarzy pod chmurką wiesz o co chodzi .
 
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Wto Cze 18, 2013 09:13   

piora napisał/a:
pada ktoś, kto rzuca hasło nie potwierdza tego przykładem powodując, że kupujący traci pewność. Potem wpada ktoś następny zupełnie zaprzeczając słowom wcześniejszego autora.
ok, no więc opieram się na opini dobrego zioma który zdaje się w rozmowie z użytkownikiem borek88 pisał o tym że 2.0Ti nie za bardzo lubi gaz, nie znalazłem tej rozmowy żeby tu przytoczy, ani żadnej innej, dlatego nie przytaczałem, nie mneij dobryziom ma 2.0t od długiego czasu i myślę że jego opinia powinna by wiarygodna
o tu poniżej w koncu znalazłem rozmowe :
http://forum.roverki.eu/p...t=74412&start=0

MArkzo reż nie jedno krotnie z wiedzy dobregozioma korzystał :ok:
 
 
 
Senn 




Pomógł: 18 razy
Dołączył: 03 Kwi 2007
Posty: 663
Skąd: Warszawa - Falenica

Rover 800

Wysłany: Sro Cze 19, 2013 08:37   

Nie wiem jak jest w 2.0 Turbo, ale przy wolnossącym 2.0 również miałem problemy z gazem. Do tego stopnia, że nie mógł sobie z tym poradzić renomowany zakład polecany również jako stacją partnerska STAGa (zakład ten montował mi gaz). O ile montaż gazu sekwencji do innych samochodów trwał jakieś 6h to z moim pierd.... się ze 12, a efektu i tak nie było. Problem polegał na tym, że podczas ruszania silnik szarpał. Podobnie było podczas zmiany biegów na wyższy. Zdałem się na siebie bo więcej bym na paliwo z Warszawy do Węgrowa wydał niż na kupno interfejsu i paru godzin szperania w internecie. Okazało się, że wtrysk w R jest specyficzny. Chyba to półsekwencja jeśli dobrze pamiętam. Należało w mapie wyciąć wtrysk gazu poniżej 2ms. Operacja jest bardzo prosta jeśli ma się oprogramowanie. Po tej operacji jak ręką odjął. Być może to samo jest w przypadku Turbo.

Co do różnych opinii to jest to chyba normalne bo każdy z nas ma jakieś tam inne doświadczenia i innymi samochodami jeździ. To Ty musisz sobie wyrobić opinię i wyciągnąć wnioski. Czy wyciągniesz dobre - niewiadomo. To jest forum, a nie autoryzowana stacja obsługi Rovera w której serwisują te samochody na codzień. Nasza wiedza jest okrojona i opinie raczej subiektywne, ale jak to wszystko złożysz do kupy to czegoś się dowiesz. Prawdą jest też to co sam powiedziałeś, że jak sam nie kupisz to się nie przekonasz. Pamiętaj jednak, że "co nagle to po diable". Nie śpiesz się z kupnem i nie bierz pierwszego lepszego. Wiem że to trudne bo sam ma taki charakter, ale Ciebie mogę "pouczać" :) Nie chciałbym, żebyś dołączył do grona ludzi którzy twierdzą, że Rover to złom bo kupili dziada i później się z nim męczą.

Ten jest fajny przynajmniej na pierwszy rzut oka:
http://tablica.pl/oferta/...html#3ba47999e1
_________________
Above all, it's a Rover
Rover 820Si 96' & FSO 1500C 83' & MG ZS180 05' & Renault Espace IV 09'
 
 
soviet100 




Pomógł: 14 razy
Dołączył: 08 Mar 2012
Posty: 499
Skąd: Czechowice-Dziedzice

Rover 800

Wysłany: Sro Cze 19, 2013 19:02   

Poliftowy a lampy ma sprzed liftu . Z tymi kablami i świecami też bajka i drogi
 
 
 
Senn 




Pomógł: 18 razy
Dołączył: 03 Kwi 2007
Posty: 663
Skąd: Warszawa - Falenica

Rover 800

Wysłany: Sro Cze 19, 2013 19:27   

No właśnie soviet o tym pisałem parę postów wyżej, że zdarzają się poliftowe ze starymi lampami czego nie kumam. Co prawda 2.0 Turbo chyba było bardzo mało po 95 roku bo weszły KV6. Może składali je jak w FSO - co było pod ręką :) Czy drogi to kwestia jego stanu technicznego bo za 2kpln kupisz padline w którą trzeba będzie włożyć drugie tyle albo i więcej.

O co Ci chodzi z tymi świecami i przewodami?
_________________
Above all, it's a Rover
Rover 820Si 96' & FSO 1500C 83' & MG ZS180 05' & Renault Espace IV 09'
 
 
soviet100 




Pomógł: 14 razy
Dołączył: 08 Mar 2012
Posty: 499
Skąd: Czechowice-Dziedzice

Rover 800

Wysłany: Sro Cze 19, 2013 21:24   

Chłop napisał że mu przerywa na gazie i że trzeba wymienić kable lub świece i będzie ok to tak samo jak do mnie do warsztatu przyjeżdżają ludzie co kupili auto i że trzeba tylko nabić klimę a okazuje się że kompresor zatarty albo dziury na przewodach od klimy . Generalnie żeby wszystko w roverze 800 działało to takiego na allegro nie ma i nie będzie
 
 
 
ggalach1 




Dołączył: 14 Lis 2012
Posty: 15
Skąd: Łuków



Wysłany: Pon Lip 22, 2013 12:28   

Rover z tablicy jest z mojego linku. Co do szarpnia... Rover był na serwisie LPG, wymieniony został czujnik temp. gazu. Zrobiona regulacja, wymieniona kopułka zapłonowa. To co zostało to przewody ze świecami. Przewodów nie można było dostać stąd też jest jak jest - zostało niewymienione. Co do klimatyzacji... Klima chłodzi ale lodówki nie robi. Nie ma wystarczającej ilości czynnika po prostu. Jest szczelna i sprężarka chodzi. Więc bez sensu są takie stwierdzenia jeżeli się nawet nie widziało auta ani nim nie jeździło. Mam rachunki za ostatni serwis LPG auta.
 
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Pon Lip 22, 2013 14:33   

ggalach1, czyli wg Twoich słów kupujący też nie ogarnie szarpania na gazie bo przewodów nie idzie nigdzie dostac ;-) .
 
 
 
ggalach1 




Dołączył: 14 Lis 2012
Posty: 15
Skąd: Łuków



Wysłany: Wto Lip 23, 2013 10:38   

Na allegro są. U mnie w mieście nie. Więc sobie poradzi
 
 
 
paff 



Pomógł: 23 razy
Dołączył: 09 Lis 2006
Posty: 560
Skąd: Bydgoszcz



Wysłany: Wto Lip 23, 2013 11:39   

Rovera 820ti na LPG sekwencyjnym mialem i nie bylo najmniejszych problemow, z tym ze instalacja 3200 kosztowala :-)

ogolnie jedyne co tym autom dolega to starosc....wiec zaczynaja sie pojawia rozne dziwne nietypowie pierdoly, ktore w wiekszosci konsekwentnie usuwalem ;-)

w pewnym momencie zaczalem potrzebowac auta ktore jest jednak troche bardziej bezobslugowe (pojedzie za granice i wroci) i sprzedalem maszyne. Jako auto krotkodystansowe i hobbystyczne jest swietne. Oferuje wyglad komfort i moc, czesci dalej sa w dobrych cenach, jak na auto klasy premium

Silnik 820ti to moim zdaniem najlepszy wybor.
- Jest ekonomiczny na LPG (tylko 820 bez turbo pali mniej w miescie troszke, a na trasie nie ma roznicy prawie)
- koszty utrzymania sa takie jak dla kazdego silnika benzynowego co ma 15lat, czyli grosze na filtry swiece paski pompy
- jest moc od turbo
- turbina jest dosc solidna bo archaiczna, w razie usterki jest calkiem naprawialne, tu raczej nie nalezy sie bac o turbo tyle co o kolektor wydechowy i flansze zeliwne ktore moga popekac od temepratury, tu pozostaje tylko szrot, mnie to na szczescie nie spotkalo

poza tym wszystkie czesci są, dostepne, ceny typowe dla tego wieku aut, tylko czasem trzeba bardziej poszukac po hurtowniach

jedny problem jaki znam to ciezki do odpowietrzenia uklad hamulcowy, i to nie tylko mnie to spotkalo. moze do dzis juz ktos poznal rozwiazanie zagadki :D
_________________
820ti Coupe :-) raw power
 
 
Yog-Sothoth 




Pomógł: 10 razy
Dołączył: 03 Wrz 2007
Posty: 501
Skąd: Warszawa

Rover 800

Wysłany: Wto Lip 23, 2013 12:40   

Coś o tym wiem bo w tamtym roku zmieniałem z przodu zaciski.. :) Wg instrukcji technicznej dla nowszych układów ABS kolejność odpowietrzania to lewy przód->prawy przód->lewy tył->prawy tył i nic więcej magicznego nie pisali.

Ja mimo wszystko za rok pewnie zaryzykuję wyjazd za granicę jak już mechanika będzie cacy, najwyżej będą przygody ;)
_________________
Sprzedam części R800 turbo 200KM - https://www.dropbox.com/s...qkqhx/graty.txt
 
 
 
soviet100 




Pomógł: 14 razy
Dołączył: 08 Mar 2012
Posty: 499
Skąd: Czechowice-Dziedzice

Rover 800

Wysłany: Sro Lip 24, 2013 06:04   

Ja jadę swoim do Irlandii w sierpniu . Jak się rozsypie to kupię sobie coś bardziej cywilizowanego bo to taka limuzyna dla biednych . Sprzedam Ci mojego za 3k będzie?
 
 
 
pbskarpy 




Dołączył: 17 Mar 2013
Posty: 193
Skąd: Gdańsk

Rover 600

Wysłany: Nie Sie 04, 2013 23:42   

Słuchajcie,

Poszukiwania przyniosły mnie az tutaj :D

Szukam felg do swojego Rovera. Szukam 17" i widze, że Wasze Rovery 800 właśnie takie mają. te 6 ramienne oryginalne.


Na polskich stronach nigdzie nie znalazłem. Nie wiecie gdzie można takie dostac? A może któryś z Was będzie wymieniał...? :D
 
 
Yog-Sothoth 




Pomógł: 10 razy
Dołączył: 03 Wrz 2007
Posty: 501
Skąd: Warszawa

Rover 800

Wysłany: Pon Sie 05, 2013 00:01   

Co pewien czas pokazują się na Allegro więc sprawdzaj, ja ci swoich na pewno nie sprzedam bo auto prezentuje się na nich nieziemsko :D
_________________
Sprzedam części R800 turbo 200KM - https://www.dropbox.com/s...qkqhx/graty.txt
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: ROVER - PORADY DOTYCZĄCE KUPNA
Zdjęcia nagich kobiet !!! + na co zwracać uwagę, kupując ROVERka ;-)
piter34 Chcę kupić ROVERka 6 Wto Maj 15, 2012 15:18
szoso
Brak nowych postów Rover 75 2,5l czy warto
stan83 Chcę kupić ROVERka 4 Czw Lut 26, 2015 10:15
stan83
Brak nowych postów [Rover 45] Czy warto?
davep Chcę kupić ROVERka 0 Nie Lut 15, 2015 21:56
davep
Brak nowych postów Rover 75 V6 177 KM, warto?
Kuzmik Chcę kupić ROVERka 10 Nie Paź 27, 2019 19:33
AndrewS
Brak nowych postów [Rover 75] Czy warto?
masta_kila Chcę kupić ROVERka 8 Czw Kwi 05, 2012 16:42
masta_kila



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink