Samochód który stoi ponad pół roku już sie nie nadaje to jazdy wszystko zardzewiałe a co dopiero cztery lata . Daj sobie spokój bo widzę żeś się nagrzał .
piora, sa silniki z Turbo co lubią gaz i takie co nie lubią, t-seria nie lubi.
a co to za teoria? ile 620Ti śmiga z gazem i wszystko gra? nie szerzmy jakiś nieprawdziwych teorii, ten motor przy dobrej sekwencji będzie śmigał aż miło
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Wiecie co jest najgorsze...? To, że bez względu na to co tutaj piszecie przekonanie się na własnej skórze będzie najlepsze. Nawet po zakupie.
Szkoda, że pytając tu na forum o ważne sprawy. Wpada ktoś, kto rzuca hasło nie potwierdza tego przykładem powodując, że kupujący traci pewność. Potem wpada ktoś następny zupełnie zaprzeczając słowom wcześniejszego autora.
Szkoda, że tak się dzieje. Nie chcę powiedzieć, że tracę tu czas, ale jak inaczej mam rozumieć kwestię gazu w 2,0 turbo jeśli jeden mówi jedno drugi drugie? Wychodzi na to, że jeśli sam się nie przekonam, albo jakiś zaufany mechanik mi nie powie dokładnie to się nie dowiem.
Samochód który stoi ponad pół roku już sie nie nadaje to jazdy wszystko zardzewiałe
ee bez przesady, ile klasyków stoi sobie przez pol roku i nic im sie nie dzieje, oczywiscie stoja w suchym garazu, moj 125p chyba nawet nalotu po takim czasie na tarczach nie ma
ale fotki wstawil tragedia
_________________ Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
Pomógł: 142 razy Dołączył: 19 Mar 2009 Posty: 3960 Skąd: Pieszyce
Wysłany: Wto Cze 18, 2013 09:13
piora napisał/a:
pada ktoś, kto rzuca hasło nie potwierdza tego przykładem powodując, że kupujący traci pewność. Potem wpada ktoś następny zupełnie zaprzeczając słowom wcześniejszego autora.
ok, no więc opieram się na opini dobrego zioma który zdaje się w rozmowie z użytkownikiem borek88 pisał o tym że 2.0Ti nie za bardzo lubi gaz, nie znalazłem tej rozmowy żeby tu przytoczy, ani żadnej innej, dlatego nie przytaczałem, nie mneij dobryziom ma 2.0t od długiego czasu i myślę że jego opinia powinna by wiarygodna
o tu poniżej w koncu znalazłem rozmowe :
http://forum.roverki.eu/p...t=74412&start=0
MArkzo reż nie jedno krotnie z wiedzy dobregozioma korzystał
Nie wiem jak jest w 2.0 Turbo, ale przy wolnossącym 2.0 również miałem problemy z gazem. Do tego stopnia, że nie mógł sobie z tym poradzić renomowany zakład polecany również jako stacją partnerska STAGa (zakład ten montował mi gaz). O ile montaż gazu sekwencji do innych samochodów trwał jakieś 6h to z moim pierd.... się ze 12, a efektu i tak nie było. Problem polegał na tym, że podczas ruszania silnik szarpał. Podobnie było podczas zmiany biegów na wyższy. Zdałem się na siebie bo więcej bym na paliwo z Warszawy do Węgrowa wydał niż na kupno interfejsu i paru godzin szperania w internecie. Okazało się, że wtrysk w R jest specyficzny. Chyba to półsekwencja jeśli dobrze pamiętam. Należało w mapie wyciąć wtrysk gazu poniżej 2ms. Operacja jest bardzo prosta jeśli ma się oprogramowanie. Po tej operacji jak ręką odjął. Być może to samo jest w przypadku Turbo.
Co do różnych opinii to jest to chyba normalne bo każdy z nas ma jakieś tam inne doświadczenia i innymi samochodami jeździ. To Ty musisz sobie wyrobić opinię i wyciągnąć wnioski. Czy wyciągniesz dobre - niewiadomo. To jest forum, a nie autoryzowana stacja obsługi Rovera w której serwisują te samochody na codzień. Nasza wiedza jest okrojona i opinie raczej subiektywne, ale jak to wszystko złożysz do kupy to czegoś się dowiesz. Prawdą jest też to co sam powiedziałeś, że jak sam nie kupisz to się nie przekonasz. Pamiętaj jednak, że "co nagle to po diable". Nie śpiesz się z kupnem i nie bierz pierwszego lepszego. Wiem że to trudne bo sam ma taki charakter, ale Ciebie mogę "pouczać" Nie chciałbym, żebyś dołączył do grona ludzi którzy twierdzą, że Rover to złom bo kupili dziada i później się z nim męczą.
No właśnie soviet o tym pisałem parę postów wyżej, że zdarzają się poliftowe ze starymi lampami czego nie kumam. Co prawda 2.0 Turbo chyba było bardzo mało po 95 roku bo weszły KV6. Może składali je jak w FSO - co było pod ręką Czy drogi to kwestia jego stanu technicznego bo za 2kpln kupisz padline w którą trzeba będzie włożyć drugie tyle albo i więcej.
O co Ci chodzi z tymi świecami i przewodami?
_________________ Above all, it's a Rover
Rover 820Si 96' & FSO 1500C 83' & MG ZS180 05' & Renault Espace IV 09'
Chłop napisał że mu przerywa na gazie i że trzeba wymienić kable lub świece i będzie ok to tak samo jak do mnie do warsztatu przyjeżdżają ludzie co kupili auto i że trzeba tylko nabić klimę a okazuje się że kompresor zatarty albo dziury na przewodach od klimy . Generalnie żeby wszystko w roverze 800 działało to takiego na allegro nie ma i nie będzie
Rover z tablicy jest z mojego linku. Co do szarpnia... Rover był na serwisie LPG, wymieniony został czujnik temp. gazu. Zrobiona regulacja, wymieniona kopułka zapłonowa. To co zostało to przewody ze świecami. Przewodów nie można było dostać stąd też jest jak jest - zostało niewymienione. Co do klimatyzacji... Klima chłodzi ale lodówki nie robi. Nie ma wystarczającej ilości czynnika po prostu. Jest szczelna i sprężarka chodzi. Więc bez sensu są takie stwierdzenia jeżeli się nawet nie widziało auta ani nim nie jeździło. Mam rachunki za ostatni serwis LPG auta.
Rovera 820ti na LPG sekwencyjnym mialem i nie bylo najmniejszych problemow, z tym ze instalacja 3200 kosztowala
ogolnie jedyne co tym autom dolega to starosc....wiec zaczynaja sie pojawia rozne dziwne nietypowie pierdoly, ktore w wiekszosci konsekwentnie usuwalem
w pewnym momencie zaczalem potrzebowac auta ktore jest jednak troche bardziej bezobslugowe (pojedzie za granice i wroci) i sprzedalem maszyne. Jako auto krotkodystansowe i hobbystyczne jest swietne. Oferuje wyglad komfort i moc, czesci dalej sa w dobrych cenach, jak na auto klasy premium
Silnik 820ti to moim zdaniem najlepszy wybor.
- Jest ekonomiczny na LPG (tylko 820 bez turbo pali mniej w miescie troszke, a na trasie nie ma roznicy prawie)
- koszty utrzymania sa takie jak dla kazdego silnika benzynowego co ma 15lat, czyli grosze na filtry swiece paski pompy
- jest moc od turbo
- turbina jest dosc solidna bo archaiczna, w razie usterki jest calkiem naprawialne, tu raczej nie nalezy sie bac o turbo tyle co o kolektor wydechowy i flansze zeliwne ktore moga popekac od temepratury, tu pozostaje tylko szrot, mnie to na szczescie nie spotkalo
poza tym wszystkie czesci są, dostepne, ceny typowe dla tego wieku aut, tylko czasem trzeba bardziej poszukac po hurtowniach
jedny problem jaki znam to ciezki do odpowietrzenia uklad hamulcowy, i to nie tylko mnie to spotkalo. moze do dzis juz ktos poznal rozwiazanie zagadki
Coś o tym wiem bo w tamtym roku zmieniałem z przodu zaciski.. Wg instrukcji technicznej dla nowszych układów ABS kolejność odpowietrzania to lewy przód->prawy przód->lewy tył->prawy tył i nic więcej magicznego nie pisali.
Ja mimo wszystko za rok pewnie zaryzykuję wyjazd za granicę jak już mechanika będzie cacy, najwyżej będą przygody
Ja jadę swoim do Irlandii w sierpniu . Jak się rozsypie to kupię sobie coś bardziej cywilizowanego bo to taka limuzyna dla biednych . Sprzedam Ci mojego za 3k będzie?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum