Typ: IDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2001
Witam Kolegów,
Wczoraj wymieniałem pierścienie ABS wszystko poszło bardzo gładko ale po wymianie jest 1000 razy gorzej niż przed wymianą na popękanych pierścieniach, musiałem wyjąć bezpiecznik bo hamulcy praktycznie brak, opisze objawy: podczas hamowania pedał od samej góry jest bardzo twardy lekko pulsuje ale samochód praktycznie nie hamuje, po dłuższej chwili trzymania hamulca pedał momentalnie spada do samego dołu i wtedy dopiero jest hamowanie, czy ktoś może mi podpowiedzieć co się stało? dodam że cały czas świeci się kontrolka SRS ale ona świeciła się przed wymiana pierścieni
SPAMU¦
Wysłany: Nie Lis 03, 2013 19:16 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
czy pierścienie są założone w odpowiedniej odległości od czujnika? i przede wszystkim czy są osadzone w identycznej odległości od krawędzi? jeśli siedzą krzywo nie widzę innej opcji jak problemy z ABSem
Jeśli chodzi o ilość zębów to rzeczywiście musze sprawdzić, co do odległości miedzy czujnikiem to jaka powinna być ta odległość? Czy odległość od krawędzi jest sprecyzowana? Czy wystarczy aby obydwa były w takiej samej odległości?
Svirus [Usunięty]
Wysłany: Wto Lis 05, 2013 15:09
O ile dobrze pamiętam pierścień znajduje się (bynajmniej u mnie) ok 4 mm od czujnika abs i ok 0,5 cm krawędzi piasty. Myślę, że głównie chodzi tu o stałą odległość aby obracający pierścień nie był scentrowany. (i tylko ja i mój roverek wiemy ile czasu i nerwów kosztowało nas to odkrycie). Wcześniej przeszkadzały nam wyżej opisywane objawy
Ps. Zakładamy oczywiście, że przy wymianie pierścieni w jakiś sposób nie zapowietrzył się układ hamulcowy?
Dzięki Svirus, sprawdzę to dopiero w sobotę ale jestem pewien że zarówno lewy jak i prawy są w różnych odległościach od krawędzi piasty więc może to jest właśnie przyczyna, jeśli chodzi o zapowietrzenie, to mam nadzieje że nie chociaż płynu w zbiorniczków w tej chwili jest prawie MAX szkoda że nie pamiętam ile było przed wymianą pierścieni
Svirus [Usunięty]
Wysłany: Sro Lis 06, 2013 08:11
Nie ma problemu Kolego . Najważniejsze, aby auto było wyleczone
Zakładamy oczywiście, że przy wymianie pierścieni w jakiś sposób nie zapowietrzył się układ hamulcowy?
a jakim cudem miałby się układ zapowietrzyć Przecież przy wymianie pierścieni, nie ingeruję się w hydraulikę układu hamulcowego.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Svirus [Usunięty]
Wysłany: Sro Lis 06, 2013 08:40
To akurat Kolego wiem ale czasem mechanika pojazdowa może być złośliwa i po zdjęciu jarzma i tarczy tłoczek zacisku, pozostawiony na dłuższy czas, może w wspaniały sposób opuścić swoje miejsce --> zapowietrzenie układu (a wierz mi,że tak się zdarzało)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum