Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1999
Witam,
W tym tygodniu moja 75 po raz kolejny mnie zaskoczyła, tym razem niestety temat wygląda poważnie, najprawdopodobniej padł komputer bo z samochodem nie można połączyć się przez T4.
Po rozkręceniu zauważyłem że na dole płytki komputera styki układów są zaśniedziałe/posiadają biały nalot, to zapewne pozostałości po zalaniu wodą (dwa lata temu podszybie było zalane tak że woda wlała się do kabiny) które z czasem wykończyły komputer.
W związku z tym chciał bym się dowiedzieć jak wygląda sprawa wymiany komputera. Czy wystarczy kupić zestaw "startowy" komputer, immo, kluczyk które odpowiadają mojemu silnikowi czy trzeba na coś jeszcze zwrócić uwagę?
Posiadam 75 1999r. CDT skrzynia manualna,bez tempomatu, zmieniarka w schowku, bez nawigacji, zegary bez komputera (tylko mały wyświetlacz), webasto, światła przeciwmgielne, fotele elektryczne bez pamięci podgrzewane.
[ Dodano: Wto Cze 18, 2013 17:26 ]
Naprawdę nikt nie przerabiał tego tematu żeby mógł coś doradzić?
SPAMU¦
Wysłany: Wto Cze 18, 2013 16:26 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Mi padł komputer z racji zgnitej ( odpływy zapchane i woda poszła w główną wiązkę ) instalacji. Czego skutkiem było spalenie komputera. Elektryk który mi to robił zażądał 300zł naprawa wiązki 100zł ( sztukowanie kabelek po kabelku ) i 200 zł za używany komputer który przeprogramował. nic więcej nie było wymieniane. Z początku myślałem że immo mi padło bo nie chciał zapalić a to się okazał komputer.
[ Dodano: Czw Cze 20, 2013 19:02 ]
a i mam ten sam model co ty tyle że z komputerem pokładowym. jak bedziesz chciał to dam ci namiary na gościa który mi to robił patrząc że jesteś z poznania to masz do mnie ok 70 km
Bierz komputer od tego modelu, nastepnie jedz na T4 i sparuj. Ew. przeloz kostke immo z Twojego zasniedzialego, do nowego. Nie wydaje mi sie to jakims spprym problemem, zeby kuppwac zestaw startowy i zmieniac kluczyki itp.
[ Dodano: Czw Cze 20, 2013 22:53 ]
Jestes z Poznania to najblizej masz do PHJowi. A jak nie to wyslij mi swoj komp to Ci go skopiuje, odesle i przyjedziesz do wawy wtedy ze skrzynka piwa
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Lysol jak ci MaReK składa taką propozycje to ja bym sie nie oglądał. faktycznie k/Poznania jest jeszcze jeden z guru roverkowych PHJowi. kontakt z nim jest na forum gdzieś.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum